[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anniekasaur

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:43

Moet je dan ook nog elke dag smeren?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:48

Fientje, jammer dat de C en de D los staan en de andere letters wel aan elkaar geschreven zijn

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:50

Smeren naar behoefte, zou het in principe nog minstens 1x per dag doen tot 2/3 weken en daarna als het droog voelt :)

fientje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:55

Gillbo, dat wou ik zelf graag, de artist vroeg me ook van te voren zeker of ik het wel wou, maar de C en D zijn echt wel een stuk groter dan derest, daarom wou ik het graag.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 22:57

Ik denk dat ik het ook zo zou hebben gedaan.
Vind het juist mooier zo los.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 00:52

maylotje schreef:
Ja ben er zo blij mee weer!
Dit is trouwens een betere foto. :)

[ [url=m/hcdCZV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Erg mooi. Ook die kleuren.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 01:31

Lol @gilbo, de foto is scheef genomen om te voorkomen dat iemand hem gewoon 1op 1 kan kopiëren, dat trekt alles wel wat uit verhouding. Is ie niet.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:28

Hoi, ik was bij pagina 43 gestopt met lezen en even wat verder naar het einde gedrukt dus vanaf pagina 323 meegelezen haha :+

Heb altijd geroepen dat ik uiteindelijk ''onder wil'' (lees; sleeve beide armen en 1 been van enkel tot lies vol) Leek me pa alleen nooit verstandig met betrekking tot werk.. Dus ben toen begonnen met een niet zichtbare tattoo op me onderbeen. Helaas zwaar mislukt, maar wegens de betekenis geen spijt gehad wel wil ik hem ooit laten coveren... Alleen omdat het echt ''vlekken'' zijn weet ik niet of dat kan. Zal straks even een foto zoeken :Y)

Maar.. nu heb ik sinds 2 maanden mijn eigen bedrijf, dus sorry pap je excuses werk werken niet meer want ik ga vanaf maandag beginnen *\%/*
Ik heb een afspraak bij Pure Ink Purmerend, iemand ervaring? (Heb deze uitgekozen door ervaringen van mensen om mij heen .. ) Ik laat er gelijk 3 zetten.. 2 teksten en een hartje samen met een vriendin. Daarna ga ik een ontwerp maken voor de sleeves EN heel hard sparen haha! :=

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:35

Foto gevonden... Uhm als k hem zo zie vind k het wel heel erg.. :Y) Ik was net 18, en mocht eindelijk een tattoo dus eigenlijk zonder nadenken een tattoo shop ingelopen gezegd dit wil ik gooi er maar op. Deze zou ik dus graag willen coveren al ben ik bang dat het te grof is.

Afbeelding

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:44

hi, voor coveren van iets zwart mt je rekenen dat je er wel iets overheen komt wat groter is,
je kunt ook werken met lichte mooie verfjinde dingen, en het zwarte bstaande als schaduwen invullen.

een bloemen slinger zou bijv. goed covermateriaal zijn voor dit.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:33

Kan ik na 4 weken smeren met bepanthen overgaan op bodylotion? Heb namelijk het gevoel dat ik puistjes krijg van de bepanthen in mn tattoo dus leek het me handig een overstap te maken op iets anders. Mn net gezette tattoo blijf ik natuurlijk smeren met bepanthen maar hoe doe je dat niet zo dik als de plek gevoelig is en de zalf erg dik?

Iemand tips?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:36

Haha, na 4 weken smeer ik sowieso niet meer. :+
Ik smeer al jaren met uierzalf op aanraden (net zolang tot de tattoo zelf aangeeft het niet meer nodig te hebben), en het bevalt me prima. :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:38

Ik leg de tube even in warm water om de bepanthen dunner te maken. Ik ga na deze tube van de baby zalf over op de verzorgende van bepanthen

Kijken hoe die bevalt

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:40

De mijne voelde nog wat droog dus heb een weekje 1x per dag doorgesmeerd. Maar voel nu enkele bultjes er in onstaan. Hoop dat het geen puistjes zijn ofzo van het smeren... toch misschien maar stoppen met smeren en dan alleen na het douchen bodylotion.
Vervellen etc is al ruim 1.5 week klaar dus in principe denk ik dat de tattoo het ook niet echt meer nodig heeft toch?

Ik moet toevallig een nieuwe tube voor de net gezette tattoo hebben dus eloya ik denk dat ik net als jij even die andere ga testen.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:42

bij mijn tattoo's werd gewoon gezegt dat ik ook kon smeren met ongeparfumeerde en alcoholvrije bodylotion. Ik heb een gevoelig huidje en kan op veel dingen irritatie krijgen en zo kon ik smeren met iets waar ik sowieso geen reactie op krijg.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:50

maylotje schreef:
Kan ik na 4 weken smeren met bepanthen overgaan op bodylotion? Heb namelijk het gevoel dat ik puistjes krijg van de bepanthen in mn tattoo dus leek het me handig een overstap te maken op iets anders. Mn net gezette tattoo blijf ik natuurlijk smeren met bepanthen maar hoe doe je dat niet zo dik als de plek gevoelig is en de zalf erg dik?

Iemand tips?

Ik heb mijn eerste tattoo nooit ingesmeerd met bepanthen maar direct met body lotion. Kan prima :)

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 22:20

Bedankt voor de tips en ervaringen!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:05

Jaimy10: ik ben niet zo kapot van de Pure ink keten. Bij mij heeft ie toen te diep getatoeëerd waardoor er huid door de tattoo te zien was. En ik vind hun portfolio niet zo geweldig.
Maar misschien dat ze teksten wel mooi kunnen zetten hoor.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:22

Aranel schreef:
Jaimy10: ik ben niet zo kapot van de Pure ink keten. Bij mij heeft ie toen te diep getatoeëerd waardoor er huid door de tattoo te zien was. En ik vind hun portfolio niet zo geweldig.

Het ligt er een beetje aan welke tatoeerder je hebt natuurlijk.. heb wel gevraagd naar iemand die echt teksten doet. Want die vond ik op hun fb wel mooi en een vriendin van mij heeft ook een tekst en die was wel mooi..

Ik ga het beleven maandag.. :=

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:01

Nou ik stap zo in de auto. Mijn schorpioentje laten bijwerken dus, kijken wat we er van kunnen maken. Hij staat inmiddels al 20 jaar en is me erg lief, dus het wordt wel eens tijd :j

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:22

Qua insmeren kijk ik persoonlijk altijd naar de tatoeage zelf.
De laatste die ik heb laten zetten, begon na 1 dag al te vervellen, en was binnen een week genezen (Nog nooit zo snel gehad trouwens)..

Dus ik heb ook maar een week gesmeerd, had er geen last meer van dus dan vergeet ik het ook :')

Ik kan niet wachten 25 januari mag ik weer *\o/* en 10 februari *\o/*
Hopelijk krijgen we dan het meeste af wat ik wil..

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:33

jaimy10 schreef:
Aranel schreef:

Het ligt er een beetje aan welke tatoeerder je hebt natuurlijk.. heb wel gevraagd naar iemand die echt teksten doet. Want die vond ik op hun fb wel mooi en een vriendin van mij heeft ook een tekst en die was wel mooi..

Ik ga het beleven maandag.. :=

Mijn eerste is destijds gezet door Freya van Pure Ink Emmeloord. En die is gewoon goed gezet. Geen diepe lijnen o.id.. Ligt volgens mij echt wie je hebt. Zelf vind ik Yoska en Freya hun betere artiesten.

Dit is mijn tattoo welke Freya heeft gezet:
Afbeelding

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:21

Ik heb die van mij maar 2-3 dagen ingesmeerd... was ook zo genezen. Geen jeuk (of amper) 1 dagje vervellen maar echt geen last van gehad...
Heb enkel een foto met mij erbij op, zal binnenkort nog eens een nieuwe maken.

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:27

Ik blijf de jouwe zo prachtig vinden, Mellanca <3

Ik smeer ook wel 2-3 weken met Bepanthen :j De mijne staat nu 1,5 week en is helemaal verveld en ziet er al behoorlijk genezen uit, maar hij jeukt toch nog wat dus ik blijf wel even smeren.
Mijn artist raadde dat aan ipv bodylotion, omdat er in Bepanthen toch wel bestanddelen zitten die het genezingsproces bevorderen, terwijl bodylotion niet zoveel doet behalve hydrateren.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:29

Ik smeer de eerste week 2x per dag, daarna een paar weken na het douchen of als de tattoo wat droog aanvoelt.