Hier een dagje naar kantoor en vanavond uur Personal Training, dus buiten een lunch wandeling over het industrieterrein geen wandeling vandaag. Met al jullie mooie plaatjes kan ik toch meegenieten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Faringo schreef:Goof schreef:Wat geweldig die bevers![]()
Is dat weer in die grienden?
Nee dit is echt aan de rand van Spijkenisse, je hebt er wel een beetje dezelfde begroeiing en getijden, maar dit is echt de rivier zelf dus niet al die kreekjes en het is vele malen kleiner.
.
En inclusief wachten op mijn bestelling bij de Karwei en wat fotostops, in 2 uur en 7 minuten afgelegd, dus lekker doorgelopen. 

).

Goof schreef:Ik meestal ook niet, daarom ga ik momenteel ook zo weinig, maar van alleen maar binnen zitten word ik ook niet fitter of gelukkiger. Dus doe ik eigenlijk alles te voet, zo ook naar de Karwei gaan.Leuk Mkango. Gek is dat, maar ik zou midden in de stad nooit bedenken een stuk te gaan wandelen. Maar ik ben dan ook totaal geen stadsmens.
Faringo, mooi weer.
En als ik dan langer ga wandelen, neem ik m'n camera mee en maak ik er een fotowandeling van. Desondanks zie je vaak wel weer heel bijzondere (historische) dingen die je niet opvallen als je met de auto of met het OV door de stad rijdt, dus dat is ook weer leuk. Ik liep gisteren langs de Westzeedijk en was zo bezig met de architectuur dat ik het verkeer eigenlijk niet eens meer hoorde. 
Daar hebben we nog noorse cursus gevolgd voor we naar Noorwegen verhuisden
Ik was al helemaal klaar voor de lente en lekker wandelen zonder sneeuw en ijs en nu begint het weer!
Een vriendin vraagt wel eens heb je je route getracked? Als ik weer eens ergens anders ben wezen lopen. Dus nu kan ik het zo delen. Ik heb inmiddels ook een Garmin E30 dus daarmee kan ik vast wel uit de voeten. 

. Om 10 uur een afspraak bij de Only, moet echt een nieuwe spijkerbroek, het liefst zelfs 2. Vanmiddag geen plannen dus dan maar lekker aan de wandel.