Ik wil die Konad eigenlijk eerst eens proberen. Ik heb de laatste tijd al genoeg spul gekocht en ik zou het zonde vinden als het ongebruikt zou blijven.
Dat is lief aangeboden maar dat gaat me inderdaad niet lukken Je hebt toch ook van die setjes van Essence gehad maar daar las ik echt veel slechte dingen over.
Probleem met die van essence is dat de plaatjes niet diep genoeg uit gegraveerd zijn zeg maar. Heb ik met sommige afbeeldingen van bundle monster ook last van.
Ben weer aan het repareren. Scheur zit er al een week, maar als ik het nu eruit knip/vijl is het echt auw.
Dat is een lelijke scheur op echt een k.ut plek. Ik heb ze ook wel eens en ik repareer ze altijd. Niet heel profi maar het werkt wel. Men neme een theezakje en een tube nagel/secondenlijm. Knip een stukje uit het theezakje, iets groter dan de scheur. Doe wat lijm op de scheur, even wachten en dan een stukje theezakje erop. Herhaal dat drie keer. Goed laten drogen en glad vijlen. Dan kun je hem laten uitgroeien.
Ik repareer het altijd direct om te voorkomen dat het doorscheurt. Ik heb 1 keer gehad dat zo'n scheur doorscheurde met als resultaat een tot in het vlees ingescheurde nagel en een smerige ontsteking op de koop toe.
Er zit op de foto al een theezakje op voor de tweede x, want uiteindelijk breekt het toch door. Nu blanke gelpolish erover en straks nog even lakken. Heb m wel een heel eind gekortwiekt zodat ie toch wat minder kwetsbaar is voor stoten enzo. Toen ik vanacht de dekens over me heen trok klapte ie al dubbel...
Awh, stef, dat ziet er echt pijnlijk uit! Ben meteen gaan checken of mijn moeder genoeg airmiles had, helaas... :'( Had nog een paar leuke essie's op mijn wishlist staan!
Voel er echt helemaal niks van Zolang de nagel erop blijft is het nagelbedjes beschermt, gaat ie eraf, ligt het nagelbed bloot, en tja, dan is het wel au
ik zal me even voorstellen: ik ben Jessica, 15 jaar. heb nu iets van 11 nagellakjes maar ik begin net haha nog niet echt speciale kleurtjes ofzo en heb vooral huismerken zoals hema, da enzo