DarkShines schreef:Ik ook.. maar dan verouderen ze in de winkel toch ookIk heb altijd geleerd dat ook schoenen die in de kast liggen verouderen kiwi.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Heb ook altijd geleerd dat ze verouderen als ze in de kast liggen hoor, maar dat wordt ook standaard gezegd tegen mensen die een half jaar op schoenen hebben gelopen en ze daarna ergens weg hebben gestopt. Ik wil ze dan wel droog, ongedragen en in de doos (dus donker) bewaren maar weet niet of dat dan voldoende zou zijn. Wil zo graag dit type schoenen blijven dragen namelijk, heb een erg moeilijke loop.DarkShines schreef:Klopt!Ik heb altijd geleerd dat ook schoenen die in de kast liggen verouderen kiwi.
Daarom hebben veel winkels ook geen grote voorraden qua maten ed.
Ik wisselde eerst af tussen deze en Asics GT-2000 maar daar heb ik de laatste keer ontzettende pijn van in m'n kuiten gekregen dus die durf ik nu niet meer aan.
dus dat moet nog blijken. Bij de atletiek zagen ze wel zitten dat ie 800 meter baan ging lopen (hij loopt nu 5k).
Romyv schreef:Ettesil schreef:Annetje, waarom heb je zoveel broeken? Loop je zo vaak?
Ik loop 2-3 keer en met de nodige spierpijn, dus te snel uitbouwen lijkt me niet oké dan. Of kan het geen kwaad om vaker te lopen?
Waar heb je spierpijn, hoe erg een heb je dat vaker!?
Ging voor de 10km, maar mezelf helemaal stuk gelopen... Wel nieuw record achteraf
Wil geen goedkoop duurkoop, maar ook geen 100den euro's uit gaan geven voor een broek. Alvast bedankt