Vandaag Best. 1x 10 (groen) en 1x 4 (rood met jumps).
Mijn vriend heeft volgende week een bike-fitting van een sportfysio in Geldermalsen. Ben benieuwd. Hij blijft bijzonder last houden van z'n rechterknie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraennala schreef:T2T, leuke foto's weer! Die loop foto is gaaf zo in zwart wit!
MuSLi schreef:Als het goed is gaan de powermeter pedalen dan toch binnenkort nog deze kant op komen.. heel benieuwdwe hebben maar 2 jaar hoeven wachten ofzo
Nozidia schreef:Thanks iedereen! Voor nu heb ik wat kleding van de Declathon, mocht ik het echt leuk vinden kan ik altijd nog investeren in wat fijnere merkjes.![]()
Mijn fiets heb ik vanmiddag kunnen ophalen:
[ [url=m/vyYhqX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen even een ritje ermee maken.
IMAY1990 schreef:Ik heb gister best lekker gereden, morgen weer 's ochtends er op uit voor het werk.
Ik ben me trouwens aan het orriënteren op een beginnerscursus en nu kwam ik er een tegen voor €75 voor 5 keer 1½ uur met de volgende aandachtspunten:
[ [url=m/vPrVbT.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ze een berichtje gestuurd omdat er bij stond dat je als je fiets, helm en schoenen wilt huren €275 betaalt (en ik wel een fiets en hel heb maar nog geen klikpedalen en schoenen) of je ook mee kan doen als je geen klikpedalen en schoenen hebt. Antwoord was dat je ook zonder mee kan doen maar ook voor €5 per keer alleen pedalen en schoenen kan huren van ze. Is dit een beetje een fair aanbod en een goed startpunt? Of kan ik beter nog even verder rond kijken?
Lauraennala schreef:@T2T, wat heerlijk dat jullie gewoon hebben kunnen trainen! Flinke woei he? Stuur goed vast houden dan.. Zulke hoge velgen heb je niet toch?
DewiRox schreef:Fijn T2T, dat je benen zo goed voelde gisteren. Petje af voor zo met die wind en het 'slechte' weer.
AnnexUdith schreef:Ondertussen ben ik ook alweer 4 weken begonnen met mountainbiken. Goede vriendin heb ik over kunnen halen om ook een fiets te gaan kopen was al lang op zoek naar een fietsmaatje.
Vaak zijn we te vinden bij de thuis route ( Baggelhuizen) of de nieuwe route die nog in aanbouw is dus daar fietsen we maar delen van. Moet zeggen bij Baggelhuizen kom ik al jaren dus ik ben de route gewend en weet precies wat waar gebeurd. Merk wel dat het elke keer een stuk makkelijker en sneller gaat. Nu pas ik mij wel aan omdat die vriendin van mij nog maar net begonnen is. Maar het is een tof rondje die ze ook goed onderhouden.
Vandaag hebben we een rondje Appelscha gedaan. Route was in het begin maar onduidelijk te vinden hoor! Gelukkig kwamen we mensen tegen die daar woonden die zo vriendelijk waren om ons de weg te wijzen anders hadden we het nooit gevonden.De rode route viel ons beetje tegen teveel mul zand en het was meer op en afstappen dan fietsen. Halverwege maar gestopt omdat het zo niks aan was. Daarna de blauwe route gedaan die was een stuk beter te doen. Erg mooie route ook met mooie technische stukjes erin en nieuwe dingen die ik in Baggelhuizen nog niet ben tegen gekomen. Dus weer een mooie ervaring rijker. Jammer dat mijn fiets wat problemen had met schakelen. Zaterdag gaat de fiets heen voor een onderhoudsbeurt dus dan zal dat ook wel opgelost worden. Wel was er veel regen maar op zich fietste het niet verkeerd.
Ik laat er ook nog andere pedalen onderzetten. Iemand suggesties wat fijne pedalen zijn? Graag geen klikpedalen ik wil graag dat als ik val ik direct los ben ( komt door een ongelukje met mijn paard en het idee van vastzitten , geeft geen fijn gevoel).
Vindt mountainbiken ook handig te combineren met het paardrijden. Evenwicht is goed door het paardrijden wat ik weer goed kan toepassen bij het fietsen. En angst wat ik soms heb voor het paardrijden wordt weer minder door bepaalde afdalingen. En natuurlijk hartstikke goed voor de conditie.
Time2Tri schreef:Dat is best serieus geld Imay , maar aan de andere kant is zo,n cursus ook zinvol .
Kun je niet van iemand een fiets lenen ?
En een mooi verjaardagscadeau!!