Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Wat je zou kunnen doen is korter vijlen, met een white block heel licht de oude topcoat eraf halen en dan een nieuwe laag topcoat erover doen, waarbij je uiteraard ook de voorkant meeneemt (sealen).
Eleionomae schreef:Mijn nieuwe setjerubber base, techno pink, luxury gold En ultra shine
nagels flink ingekort, want kreeg er last van met typen
![]()
[ [url=m/7gGlvh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Glossi schreef:Ik vind de topcoat van Indigo (TipTop) nog steeds het fijnste. Die van Slowianka is ook fijn maar na een tijdje ging hij raar reageren bij mijn moeder haar nagels (komen kraters in xD) Deze topcoats kun je wat langer in de lamp houden zodat ze extra gaan glanzen.
Ik heb nog steeds niets op mijn nagels. Denk dat ik het eerst zo houd xD Mijn moeder had gel op voor het eerst. Ging lijm ergens van af krabben en heeft nu lucht. Dus haar nagels moeten ook weer opnieuw. Het zat nat 4 dagen ofzo.
San, dat is jaren terug. Ik gebruik nu een efile. Weet wel dat een vriendin die van Slowianka gebruikt en daar dan van is. Kruitvat heeft ook curticle away. Je kunt altijd kijken of het wat is.
Shenavallie, leuke creatie![]()
Eleionomae, wauw mooi setje! Staat je heel mooi
_San87_ schreef:Glossi schreef:Ik vind de topcoat van Indigo (TipTop) nog steeds het fijnste. Die van Slowianka is ook fijn maar na een tijdje ging hij raar reageren bij mijn moeder haar nagels (komen kraters in xD) Deze topcoats kun je wat langer in de lamp houden zodat ze extra gaan glanzen.
Ik heb nog steeds niets op mijn nagels. Denk dat ik het eerst zo houd xD Mijn moeder had gel op voor het eerst. Ging lijm ergens van af krabben en heeft nu lucht. Dus haar nagels moeten ook weer opnieuw. Het zat nat 4 dagen ofzo.
San, dat is jaren terug. Ik gebruik nu een efile. Weet wel dat een vriendin die van Slowianka gebruikt en daar dan van is. Kruitvat heeft ook curticle away. Je kunt altijd kijken of het wat is.
Shenavallie, leuke creatie![]()
Eleionomae, wauw mooi setje! Staat je heel mooi
Ik ga eens kijken. Kruidvat om te proberen is prima. Werkt t niet, kijk ik verder.
Wijslander schreef:Ik was heel even afwezig hier, maar intussen ben ik weer aan het werk op school en is mijn neefje geboren (en hij is héél schattig). Anyway, ik ben er weer!
Mooie setjes en vrolijke kleuren kwamen er weer voorbij.
Shenavallie, leuk gedaan! Ik heb ook zin om weer te nailarten, is alweer te lang geleden.![]()
Peel off en cuticele remover/softner heb ik geen ervaring mee, zelf doe ik de manicure met de frees.
Glossi, even niks erop is ook niet erg toch! Alhoewel ik wel helemaal snap dat het kaal voelt, beetje verwend zijn we wel haha!
Ik worstel een beetje met mijn uit de hand gelopen nagelsalon, weet niet helemaal meer welke kant ik ermee op wil. Laatste dagen ook een paar mensen gehad die dachten voor dezelfde dag of hooguit de dag erna een afspraak te kunnen maken en zie ook wel dat er vaak echt heel slordig wordt omgegaan met de setjes die ik met zo veel zorg heb gezet en ik merk dat ik daar niet zo blij van word... Lastig! Alsnog wel erg veel zin in de opleiding die in oktober start, maar dan vooral om mijn eigen nagels nog mooier te kunnen maken.
_San87_ schreef:Welke is de vierde van links?
Eleionomae schreef:_San87_ schreef:Welke is de vierde van links?
Die glitter?
Dat is deze:
https://pinkgellac.com/nl/products/254- ... s=e&_v=1.0