Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 12:37

Ja, hij is wel lekker barbie roze :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:26

Ik vind de topcoat van Indigo (TipTop) nog steeds het fijnste. Die van Slowianka is ook fijn maar na een tijdje ging hij raar reageren bij mijn moeder haar nagels (komen kraters in xD) Deze topcoats kun je wat langer in de lamp houden zodat ze extra gaan glanzen.

Ik heb nog steeds niets op mijn nagels. Denk dat ik het eerst zo houd xD Mijn moeder had gel op voor het eerst. Ging lijm ergens van af krabben en heeft nu lucht. Dus haar nagels moeten ook weer opnieuw. Het zat nat 4 dagen ofzo.

San, dat is jaren terug. Ik gebruik nu een efile. Weet wel dat een vriendin die van Slowianka gebruikt en daar dan van is. Kruitvat heeft ook curticle away. Je kunt altijd kijken of het wat is.

Shenavallie, leuke creatie <3

Eleionomae, wauw mooi setje! Staat je heel mooi <3

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 19:32

Shenavallie schreef:
Wat je zou kunnen doen is korter vijlen, met een white block heel licht de oude topcoat eraf halen en dan een nieuwe laag topcoat erover doen, waarbij je uiteraard ook de voorkant meeneemt (sealen).

Dank voor je tip! Ik denk dat ik hiervoor ga :)

Eleionomae schreef:
Mijn nieuwe setje :) rubber base, techno pink, luxury gold En ultra shine :) nagels flink ingekort, want kreeg er last van met typen :')
[ [url=m/7gGlvh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele leuke set! Mooi roze <3

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 20:03

Wie heeft ervaring met een peel off basecoat?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 20:13

Ik. Tot nu toe goed tevreden met die van Pink gellak :).

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 20:16

Ik heb die van Diva. Peel off is niet geschikt voor zwakke nagels. Die trek je stuk ook al gaat het peelen vrij gemakkelijk. Michelle heeft een duidelijke uitleg op haar insta staan:
Afbeelding
Mijn ervaring is ook dat de randjes snel los gaan met Peel off.

Beter een goeie soak off kopen of investeren in een cursus voor de nagelfrees.
https://youtu.be/HsyU092q2Cg
CND lees ik alleen maar goeie verhalen over. Schijnt heel makkelijk en snel te soaken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 21:14

Vandaag nog een nieuwe gemaakt:

Afbeelding

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 09:57

oh gaaf hier boven, net de zee :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:25

Iets in die trant zei mijn schoondochter ook. Ze gaat het nu zelf ook proberen te maken. Het is super eenvoudig, dus als je uitleg wilt dan hoor ik het wel. ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:27

ja leuk, ik wil na mijn vakantie toch ook eens wat meer gaan experimenteren :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:31

Eleionomae schreef:
ja leuk, ik wil na mijn vakantie toch ook eens wat meer gaan experimenteren :D

Je hebt PB ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:42

Glossi schreef:
Ik vind de topcoat van Indigo (TipTop) nog steeds het fijnste. Die van Slowianka is ook fijn maar na een tijdje ging hij raar reageren bij mijn moeder haar nagels (komen kraters in xD) Deze topcoats kun je wat langer in de lamp houden zodat ze extra gaan glanzen.

Ik heb nog steeds niets op mijn nagels. Denk dat ik het eerst zo houd xD Mijn moeder had gel op voor het eerst. Ging lijm ergens van af krabben en heeft nu lucht. Dus haar nagels moeten ook weer opnieuw. Het zat nat 4 dagen ofzo.

San, dat is jaren terug. Ik gebruik nu een efile. Weet wel dat een vriendin die van Slowianka gebruikt en daar dan van is. Kruitvat heeft ook curticle away. Je kunt altijd kijken of het wat is.

Ik ga eens kijken. Kruidvat om te proberen is prima. Werkt t niet, kijk ik verder.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:42

Shenavallie schreef:

[ [url=m/vPqu9P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh gaaf!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:56

_San87_ schreef:
Glossi schreef:

Ik ga eens kijken. Kruidvat om te proberen is prima. Werkt t niet, kijk ik verder.

Voorheen gebruikte ik scrub van CND, maar de nagelriem softner van Kruidvat werkt hier net zo goed. En scheelt een hoop geld. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 10:56

_San87_ schreef:
Shenavallie schreef:

[ [url=m/vPqu9P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh gaaf!

Dank u :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 11:05

Shenavallie schreef:
_San87_ schreef:

Voorheen gebruikte ik scrub van CND, maar de nagelriem softner van Kruidvat werkt hier net zo goed. En scheelt een hoop geld. :D

Na werk even naar de Kruidvat, dus :7.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:18

Wat doet die nagelriem softer?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 14:29

Daarmee duw je de nagelriemen makkelijker naar achter en de losse velletjes haal je makkelijker van de nagelplaat. Daarna wel je nagels licht met een whiteblock doen en schoonmaken met nagelcleanser.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:33

Ik was heel even afwezig hier, maar intussen ben ik weer aan het werk op school en is mijn neefje geboren (en hij is héél schattig :D). Anyway, ik ben er weer!

Mooie setjes en vrolijke kleuren kwamen er weer voorbij.

Shenavallie, leuk gedaan! Ik heb ook zin om weer te nailarten, is alweer te lang geleden. :oo

Peel off en cuticele remover/softner heb ik geen ervaring mee, zelf doe ik de manicure met de frees.

Glossi, even niks erop is ook niet erg toch! Alhoewel ik wel helemaal snap dat het kaal voelt, beetje verwend zijn we wel haha!

Ik worstel een beetje met mijn uit de hand gelopen nagelsalon, weet niet helemaal meer welke kant ik ermee op wil. Laatste dagen ook een paar mensen gehad die dachten voor dezelfde dag of hooguit de dag erna een afspraak te kunnen maken en zie ook wel dat er vaak echt heel slordig wordt omgegaan met de setjes die ik met zo veel zorg heb gezet en ik merk dat ik daar niet zo blij van word... Lastig! Alsnog wel erg veel zin in de opleiding die in oktober start, maar dan vooral om mijn eigen nagels nog mooier te kunnen maken. :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:56

Ik verveelde me dus heb een beetje zitten klooien :') ook nog met een losse glitter zitten stoeien maar dat laat ik voorlopig nog maar even voor wat het is :+

Afbeelding

Afbeelding

Welke opleiding ga je doen wijslander?

Hier bood buuf zich al aan als oefen materiaal :') , dus denk dat ik dat wel eens een keer wil doen haha.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:01

Welke is de vierde van links :D?

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:22

Mooie kleurtjes!

Opleiding tot allround nagelstylist :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:25

Wijslander schreef:
Ik was heel even afwezig hier, maar intussen ben ik weer aan het werk op school en is mijn neefje geboren (en hij is héél schattig :D). Anyway, ik ben er weer!

Mooie setjes en vrolijke kleuren kwamen er weer voorbij.

Shenavallie, leuk gedaan! Ik heb ook zin om weer te nailarten, is alweer te lang geleden. :oo

Peel off en cuticele remover/softner heb ik geen ervaring mee, zelf doe ik de manicure met de frees.

Glossi, even niks erop is ook niet erg toch! Alhoewel ik wel helemaal snap dat het kaal voelt, beetje verwend zijn we wel haha!

Ik worstel een beetje met mijn uit de hand gelopen nagelsalon, weet niet helemaal meer welke kant ik ermee op wil. Laatste dagen ook een paar mensen gehad die dachten voor dezelfde dag of hooguit de dag erna een afspraak te kunnen maken en zie ook wel dat er vaak echt heel slordig wordt omgegaan met de setjes die ik met zo veel zorg heb gezet en ik merk dat ik daar niet zo blij van word... Lastig! Alsnog wel erg veel zin in de opleiding die in oktober start, maar dan vooral om mijn eigen nagels nog mooier te kunnen maken. :')

Was het voor mij ook, Wijslander. Moet de handigheid er weer een beetje in zien te krijgen, maar met deze basis Nail Art ging het nog wel.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:39

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:48