Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Dat valt wel mee, want er lopen genoeg mensen met een infinity, vogeltjes, sterren, enz rond.
Bubblewrap schreef:Ik kwam toevallig deze artiest tegen... Geweldige stijl, weer iets compleet anders!
https://www.instagram.com/ro_tattoo/
[ [url=m/WBx6sL.png]Afbeelding[/url] ]
IrisW schreef:Macyy schreef:Bij stack tattoos in Rotterdam! Levi heeft hem gezetmijn broertje had een foto gemaakt waar je de details mooi op terug ziet:
[ [url=m/bhxFGO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Domme vraag misschien, maar vroeg het me al de hele tijd af
Zijn Levi Jake en 66onions nu dezelfde persoon?
PanamaD schreef:Ik ben er overuit wat voor tattoo ik wil en waar ik hem wil laten plaatsen! Ben gek op vosjes en vos paarden wat het voor mij mede door mijn vorige paard een dubbele betekenis heeft. wil hem daarom misschien ook deels met kleur maar dat weet ik nog niet zeker.
Het is wel al een bestaande tattoo, hoe staan jullie daarover?
Deze wil ik op m’n buik rechts onder en dan gespiegeld het hoofd naar links. Zal vast een pijnlijke plek zijn voor de 1e gok ik?![]()
[ [url=m/9gQcgD.png]Afbeelding[/url] ]
En welk artiest zou dit mooi kunnen plaatsen, woon zelf in hoofddorp maar stukje ervoor reizen geen probleem.
2e tattoo idee heb ik ook al. Deze zal staan voor mijn hond.
laughterline schreef:IrisW schreef:Domme vraag misschien, maar vroeg het me al de hele tijd af
Zijn Levi Jake en 66onions nu dezelfde persoon?
Dit dacht ik eigenlijk ook altijd!
Maar als je hier op de website kijkt worden ze beschreven als 2 verschillende personen?![]()
https://www.stackstattoos.nl/new-page
Slmt9 schreef:Ik laat vandaag mijn derde tattoo zetten. Echter is het wel weer 12 jaar geleden dat ik de eerste twre heb gezet. Ik lees hele wisselende verhalen over de nazorg. In mijn tijd was dat 24 uur folie en daarna uierzalf smeren.
Nu lees ik vooral max 2 uur folie en bepanthen smeren, vooral geen vaseline of uierzalf. Nu ben ik erg allergisch voor noten, amandel en pinda en zie ik dat er in bepanthen amandelolie zit. Dus dat op een open wond smeren is geen goed idee.
Maar wat kan ik dan wel smeren? Ik heb zelf op open wonden hele goeie ervaringen met mesitran. Maar is dat in dit geval ook te adviseren? Heb ook nog calendula zalf liggen, weet niet of dat op een open wond mag (al zit dat ook in mesitran)
Slmt9 schreef:Thx allemaal. Ik kreeg het advies 2 uur folie en daarna bepanthen. Gezien de allergie dan vaseline.
Kokosolie ook allergisch voor
Twijfel zelf nog even of ik voor mesitran of calendulan ga. Meer omdat ik de gedachte achter vaseline op een open wond zo gek vindt. Daarnaast zijn mijn ervaringen met (grote) open wonden icm mesitran heel goed. Mesitran kende de artist niet.
Maar ik wil de boel ook niet verpesten natuurlijk.