[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:24

Dat valt wel mee, want er lopen genoeg mensen met een infinity, vogeltjes, sterren, enz rond.

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:43

Supervixen schreef:
Dat valt wel mee, want er lopen genoeg mensen met een infinity, vogeltjes, sterren, enz rond.

Maar dat is een bestaand symbool waar niet veel aan te veranderen is. Dit plaatje is een tekening die door een bepaalde artist in een bepaalde stijl is gemaakt, en dat precies kopiëren is echt niet netjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:13

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:51

Macyy schreef:
Bij stack tattoos in Rotterdam! Levi heeft hem gezet :) mijn broertje had een foto gemaakt waar je de details mooi op terug ziet:

[ [url=m/bhxFGO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Domme vraag misschien, maar vroeg het me al de hele tijd af
Zijn Levi Jake en 66onions nu dezelfde persoon? :=

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:54

Bubblewrap schreef:
Ik kwam toevallig deze artiest tegen... Geweldige stijl, weer iets compleet anders!

https://www.instagram.com/ro_tattoo/
[ [url=m/WBx6sL.png]Afbeelding[/url] ]

Gaaf!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:03

IrisW schreef:
Macyy schreef:
Bij stack tattoos in Rotterdam! Levi heeft hem gezet :) mijn broertje had een foto gemaakt waar je de details mooi op terug ziet:

[ [url=m/bhxFGO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dacht ik eigenlijk ook altijd!
Maar als je hier op de website kijkt worden ze beschreven als 2 verschillende personen? :')
https://www.stackstattoos.nl/new-page

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:47

PanamaD schreef:
Ik ben er overuit wat voor tattoo ik wil en waar ik hem wil laten plaatsen! Ben gek op vosjes en vos paarden wat het voor mij mede door mijn vorige paard een dubbele betekenis heeft. wil hem daarom misschien ook deels met kleur maar dat weet ik nog niet zeker.

Het is wel al een bestaande tattoo, hoe staan jullie daarover?

Deze wil ik op m’n buik rechts onder en dan gespiegeld het hoofd naar links. Zal vast een pijnlijke plek zijn voor de 1e gok ik? :')
[ [url=m/9gQcgD.png]Afbeelding[/url] ]

En welk artiest zou dit mooi kunnen plaatsen, woon zelf in hoofddorp maar stukje ervoor reizen geen probleem.

2e tattoo idee heb ik ook al. Deze zal staan voor mijn hond.

Mandy denise kan dit erg goed denk ik.
Niet exact hetzelfde maar wel de persoonlijke variant

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 16:24

laughterline schreef:
IrisW schreef:

Dit dacht ik eigenlijk ook altijd!
Maar als je hier op de website kijkt worden ze beschreven als 2 verschillende personen? :')
https://www.stackstattoos.nl/new-page

Is gewoon dezelfde persoon! :D Zijn alleen twee verschillende stijlen waarin hij tattoeert.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:49

Ja klopt! Bedankt allemaal ;)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 01:43

Thanks, ik ben ook erg blij met mijn vliegtuigje. Mijn vriendin heeft meerdere tattoos zo zij heeft een goede shop uitgekozen, ik vond dat namelijk nog het spannendst hahaha. Nu wel een maand met paarden werken, dus verre van ideaal...

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:04

Ik laat vandaag mijn derde tattoo zetten. Echter is het wel weer 12 jaar geleden dat ik de eerste twre heb gezet. Ik lees hele wisselende verhalen over de nazorg. In mijn tijd was dat 24 uur folie en daarna uierzalf smeren.

Nu lees ik vooral max 2 uur folie en bepanthen smeren, vooral geen vaseline of uierzalf. Nu ben ik erg allergisch voor noten, amandel en pinda en zie ik dat er in bepanthen amandelolie zit. Dus dat op een open wond smeren is geen goed idee.

Maar wat kan ik dan wel smeren? Ik heb zelf op open wonden hele goeie ervaringen met mesitran. Maar is dat in dit geval ook te adviseren? Heb ook nog calendula zalf liggen, weet niet of dat op een open wond mag (al zit dat ook in mesitran)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:26

Volgensmij kan je prima calendula smeren ipv bepanthen. Ik zou in jouw geval zeker geen bepanthen smeren en je artiest om advies vragen.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:45

Folie er inderdaad na 2 uurtjes ong er af.

Wbt smeren gaan er heel veel verhalen rond. Ik heb vaseline meegekregen van m'n tattooshop vorig jaar. Vaseline heeft geen parfum en andere gekke stofjes. Het gaat uiteindelijk om het vet/soepel houden, dit kan prima met vaseline/uierzalf :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:48

Slmt9 schreef:
Ik laat vandaag mijn derde tattoo zetten. Echter is het wel weer 12 jaar geleden dat ik de eerste twre heb gezet. Ik lees hele wisselende verhalen over de nazorg. In mijn tijd was dat 24 uur folie en daarna uierzalf smeren.

Nu lees ik vooral max 2 uur folie en bepanthen smeren, vooral geen vaseline of uierzalf. Nu ben ik erg allergisch voor noten, amandel en pinda en zie ik dat er in bepanthen amandelolie zit. Dus dat op een open wond smeren is geen goed idee.

Maar wat kan ik dan wel smeren? Ik heb zelf op open wonden hele goeie ervaringen met mesitran. Maar is dat in dit geval ook te adviseren? Heb ook nog calendula zalf liggen, weet niet of dat op een open wond mag (al zit dat ook in mesitran)

Buiten bepanthen heb ik goede ervaring met organic kokosolie. Misschien is dat een idee? Smeert wel goed met dit weer :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 15:47

Bij mijn eerste drie heb ik vaseline gebruikt en bij de andere twee bepanthen. Ze zijn alle vier prima genezen.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:57

Thx allemaal. Ik kreeg het advies 2 uur folie en daarna bepanthen. Gezien de allergie dan vaseline.

Kokosolie ook allergisch voor :)

Twijfel zelf nog even of ik voor mesitran of calendulan ga. Meer omdat ik de gedachte achter vaseline op een open wond zo gek vindt. Daarnaast zijn mijn ervaringen met (grote) open wonden icm mesitran heel goed. Mesitran kende de artist niet.
Maar ik wil de boel ook niet verpesten natuurlijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 18:12

Slmt9 schreef:
Thx allemaal. Ik kreeg het advies 2 uur folie en daarna bepanthen. Gezien de allergie dan vaseline.

Kokosolie ook allergisch voor :)

Twijfel zelf nog even of ik voor mesitran of calendulan ga. Meer omdat ik de gedachte achter vaseline op een open wond zo gek vindt. Daarnaast zijn mijn ervaringen met (grote) open wonden icm mesitran heel goed. Mesitran kende de artist niet.
Maar ik wil de boel ook niet verpesten natuurlijk.

Je hebt ook witte vaseline die is hier vaker genoemd. Die werkt ook helend volgens mij.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 18:13

Ik had er al op gegoogled. Is dat lannettecreme? Daar kwam ik nog niet helemaal uit. Want dat heb ik ook in huis :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 18:43

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 18:52

Afbeelding

Deze heb ik gebruikt.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 18:58

Oh top, dat hebben wij ook gewoon staan!

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 19:44

Wees voorzichtig met open potjes vaseline. Iedereen zit daar altijd met zijn vingers in dus dat is niet geheel hygienisch (voordeel van een tube, daarbij heb je dat probleem niet). Zorg er bij een nieuw potje voor dat je altijd eerst je handen met anti-bacteriele zeep wast voor je er wat uit neemt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:04

Ik heb tot nu toe altijd gewoon van de artist een paar zakjes witte vaseline meegekregen.
Alleen gooi het altijd weg, want vind vaseline echt vreselijk. Smeer veel liever bepanthen. En dan de creme, ook de zalf ervan vind ik verschrikkelijk. Is me allemaal veel te vet.

Open wond vind ik stiekem altijd wat overdreven.. Meer dan een schaafwond is het toch niet?
Maar wellicht ben ik gewoon te makkelijk hoor, kan ook :).

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:06

Hahaha ik bedoel meer dat als de mesitran bij grote open wonden werkt, dan zou het bij een tattoo ook wel kunnen toch?

Goeie van die grote pot, totaal niet hygienisch idd. Heb het er nu wel op gedaan omdat folie eraf mocht. Denk dat ik toch maar gewoon voor de mesitran ga, kan me niet zo goed bedenken wat daar mis aan kan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:54

Afbeelding

:')