[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:19

Ik heb mijn Ride or Die gecombineerd met power of make up wat ik wilde doen door alleen mijn ride or die producten te gebruiken. :))

Wat 'n retelange post dit weer. :+

Afbeelding
Palette
Duurde heel lang voor ik er een bedacht had, ik twijfelde zoveel. Uiteindelijk toch gegaan voor de Urban Decay Alice Palette. De kleuren erin zijn zó gaaf, het pigment is minder dan de meeste palettes die ze hebben maar voor mij maakt de verpakking dat weer goed.

Wimpers/wimperlijm
De 'Natural' lashes van Primark blijven mijn favoriet, zien er heel naturel uit. Qua wimperlijm blijft Eyelure mijn grote favoriet.

Mascara
Mascara doet eigenlijk geen drol voor mij, maar als ik 'm dan toch gebruik is het de Maybelline False Lashes.

Eyeliner
Catrice Liquid Liner 'Dating Joe Black'. Heerlijk pikzwart en brengt super makkelijk aan en blijft de hele dag zitten. Ooit was ie out of stock en raakte ik een beetje in paniek dat mijn favoriete eyeliner eruit zou gaan, dus toen 'ie terug was meteen een stuk of 3 gekocht. :') Definitief mijn ride or die.

Primer
Catrice Prime & Fine Pore Refining Anti-Shine Base. Heerlijk product. Maakt mijn huid stukken minder rood, mijn make up blijft heel de dag zitten.

Blush
Make Up Revolution 'All I Think About Is You'. Mix van wat paarse en rozige tinten.

Wenkbrauwen
Colourpop Brow Pencil in de kleur Black 'n Brown. Heeft zowaar mijn UD Brow beater van de troon gestoten. Geweldige kleur, makkelijk product en nog goedkoop ook. I love it.

Settingspray
Urban Decay All-Nighter - mijn lifesaver die alles vanaf 8 uur 's ochtends tot 4 uur 's nachts erop laat zitten. Holy grail. _/-\o_

Poeder
Urban Decay Naked Skin Ultra Definition Pressed Finishing Powder in Light. Laat mijn huid er tenminste niet droger uit zien. :')

Highlight
Urban Decay Afterglow in Aura. Echt, liefde. De kleur is echt geweldig, mijn dagelijkse highlight. Ik zou niet zonder deze kunnen. <3

Concealer
Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer in de kleur Fair Neutral. Heaven in a little container. <3

Contour
NYX Wonderstick in Light/Medium. Makkelijkste product dat ik ooit heb gehad en maakt het leven zoveel makkelijker. _O-

Oogschaduwprimer
Urban Decay Primer Potion in Minor Sin. Sin is zo heerlijk roze dus dit is echt mijn favoriete primer. <3

Foundation
Urban Decay One and Done Hybrid Complexion Perfector in 'Light'. Het zit tussen een BB cream en een foundation in, je voelt 'm totaal niet zitten maar geeft wel dekking en er zit huidverzorging in. Het schijnt dat als je 12+ weken gebruikt hij je huid dus ook echt zal verbeteren (minder zichtbare porieën, 'strakker' voelend gezicht en meer glow in je gezicht). Love it en blijft echt de hele dag zitten voor mij.

Lipstick/Lipliner
Deze was heel moeilijk want ik hou van alle kleurtjes die ik heb, dus besloten te gaan voor de kleur die de start was van alle felle kleurtjes. Urban Decay's samenwerking met Gwen Stefani, de Firebird lipstick en lipliner. Toen ik hem voor het eerst op had dacht ik echt 'neeee, niets voor mij' (ik dacht zelfs 'jezus wat afschuwelijk aanwezig felroze. woepsie) maar mijn moeder dwong me hem te kopen. Sindsdien zijn felle kleurtjes de liefde van mijn leven. Heb er 3 backups van liggen, dus denk dat als ik deze ooit kwijt was, hij meteen weer gekocht zou worden. <3

En mijn 'power of make up' waarvan ik dacht dat er niet veel verschil zou zijn. Toch wel. :+
Mijn ogen lijken meer open, mijn huid is minder rood en lijkt minder droog.

Afbeelding

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:26

Gaaf die power of makeup <3

Ik zal vanavond / morgen ook eens mn ride or die en power of makeup doen :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:31

Yltje schreef:
Gaaf friem! vind het je echt goed staan, je lijkt alleen indd niet echt veel ouder, maar wel gewoon volwassen! Heel fris zoals iemand anders dat al zei.

Ik snap het trouwens niet, mijn haar was ook regelmatig geverfd (enkel ten tijde van knippen half uitgegroeid ) en ik heb gewoon alles kunnen doneren. Plus ik werd helemaal gratis geknipt daardoor?

Ja het kan gewoon naar haarstichting want er zitten highlights in maar ik had wel 50% korting moeten krijgen en dat heb ik niet gehad, ik heb dus haarstichting gemaild hoe dit zit want de kapper zei dat ze met een partij werken die geen geverfd haar aan neemt (haarwensen) maar haarstichting doet dat wel en daar staan zij gewoon onder en dat je 50% korting krijgt. Gaat mij niet zo zeer om die 14 euro maar om het principe, dan moeten ze van de website afgehaald worden! Beetje profiteren van de reclame van haarstichting maar wel volle pond innen!
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 30-08-16 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:32

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:33

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:34

:=
Nude staat me denk ik niet.
Ik ga Watermelon bestellen :j Rest staat me toch niet vermoed ik :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:35

Suus___ schreef:
Yes zonder te spieken he dnt ;)
Idd 27 :) met rimpels hahaha

Pfieuw.. Crisis afgewend :D

Ik sla de lijst even over aangezien het een vrij kort lijstje gaat worden _O- Maar super om die van jullie te lezen en bekijken <3

Net een geweldig leuke blush van Catrice in de graaibak gescoord; coral/pink hele mooie glow. Wil ik hem swatchen hou hem op de kop om de onderkant te bekijken, flikkert al het product eruit :oo Tja zó zijn we niet getrouwd dus maar terug maar helaas had ik de laatste -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:37

Kan ik ineens niet met paypal betalen op beuaty bay???? Wat is dit voor onzin ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:39

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:42

Oeeh gaaf allemaal! Ik ga zo ook een ride or die lijstje maken denk ik, leuk om over na te denken :D

Zie net op Kylie's snapchat dat eenmalig de birthday collectie terugkomt, nu heb ik echt 0,0 te besteden (afgestudeerd, nog geen baan dus geen geld) maar waaah ik vind hem zo gaaf.

En oei, misschien dat ik nu toch wel eens een echte JS wil proberen zo. Ik heb overigens m'n neppers binnen, vallen me niks tegen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:45

Zo jammer dat Friem Scorpio verkocht had voor ik hem kon testen.
Blijf het een onwijs gave kleur vinden, maar ik twijfel of die me gaat staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:54

Nu twijfel ik of ik Watermelon Soda niet toch wil.... urgh.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:54

Haha sorry!!
Meer die willen bestellen en niet met paypal kunnen betalen? Vraag ligt al bij Beauty Bay... maar dalijk issie uitverkocht ;(

Ow heb al antwoord, je moet voor minimaal 35 GBP bestellen... Bummer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:08

Ik wil Scorpio, maar mijn random reader niet bij me, dus kan niet bestellen tot vanavond.
Ach, als hij uitverkocht is scheelt mij dat weer geld...
:')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:12

Pfff ja 35 GBP is gelijk weer 40 euro... en geen creditcard... om nou maar mee make up te bestellen voor een jeffree... weet ik ook niet.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:14

Shizzel schreef:
Nu twijfel ik of ik Watermelon Soda niet toch wil.... urgh.

Ook urgh hier... ^) vind hem bij DnT zo gaaf! Twijfel.. Urgh...

Oh eh, nude beach... Nope.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:38

Dit weekend heeft js op zn eigen site ook 50% sale op de summer lijn en een palette voor de geinteresseerde ;)

Super gaaf shiz!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:50

Wah heb je iets besteld en het geld overmaakt krijg je geen order confirmation. *stress* :')

Hey Shizzel, vind je die eyeliner echt ZO fijn? Ik moet heel erg nodig een nieuwe eyeliner, maar het schijnt dat eyeliners zo subjectief zijn. Waar de ene eentje heel fijn vindt, vindt de ander hem echt waardeloos. Ik wilde eerst Kat Von D's Tattoo Liner in Trooper maar de meningen zijn zo verdeeld..het alternatief Stila Stay All Day heb al een keer gehad en die vond ik de hype absoluut niet waard. :n

Ik ben gewoon op zoek naar een eyeliner in gel of pen/brush vorm die een beetje degelijk zwart is(dus niet zwart-grijs), makkelijk aan te brengen is en die niet smudged in de inner corner. Maar ik zie dus echt door de bomen het bos niet meer. *help*

(Het liefst dus geen liquid want die komen bij mij altijd in mijn wimpers waardoor mijn mascara weer heel rot gaat doen)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:52

Wauw, die power of make up is gaaf! dat wil ik ook wel proberen :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:57

DnT schreef:
Zo jammer dat Friem Scorpio verkocht had voor ik hem kon testen.
Blijf het een onwijs gave kleur vinden, maar ik twijfel of die me gaat staan...

Sorry Anc O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:59

Tyto, yes. Ik gebruik altijd mijn wing liner en H&M gelliner om de 2 lijnen van de wing te trekken op mijn oog, en daarna trek ik die lijnen over, doe de rest van mijn oog en vul de wing in, maar je kan 'm ook prima alleen gebruiken en daarmee de wing maken, komt net zo'n goed resultaat uit. Ik zweer er zelf bij. Het is een liquid eyeliner maar het heeft een hardere punt dus het werkt preciezer dan een liquid liner waarbij je echt met een kwastje werkt. Hij is ook écht pikzwart en is wat ik dagelijks gebruik dus iedere foto waar ik zwarte eyeliner heb, is dat ook deze.

Kat's Tattoo Liner heb ik nog nooit geprobeerd dus geen idee verder, maar ik weet inderdaad dat iedereen er verliefd op schijnt te zijn óf er totaal niet van houdt. Denk dat het heel erg liggen zal aan wat voor ogen/huid je hebt en hoe je zelf de voorkeur hebt bij het aanbrengen van eyeliner. Een andere van Catrice (calligraphy eyeliner) vond ik fijn maar was op mij juist grijzig, maar bij mijn zusje pikzwart. Deze waar ik bij zweer was bij haar weer grijzig en bij mij pikzwart.

https://beautycasebycaro.wordpress.com/ ... joe-black/

Als je echt geen liquid wil is die ik gebruik van H&M misschien een optie. Ik ben niet top in het aanbrengen met een kwastje op mijn ooglid dus gebruik hem alleen voor de lijnen van mijn wing maar mocht je daar goed in zijn lijkt 'ie me ideaal.
https://dovesandroses.com/2015/10/27/pi ... -eyeliner/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:01

Jeffree heeft androgyny nu wel op voorraad

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:37

Mooie lijst Shiz! Het UD Alice palet is toch wel echt heel erg mooi.

Gefeliciteerd Suus! Y)(^) Dat filmpje met die nagellak only. 8)7 Haar huid is aan het huilen nu. Alles voor aandacht.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:58

Tytonidae schreef:
Wah heb je iets besteld en het geld overmaakt krijg je geen order confirmation. *stress* :')

Hey Shizzel, vind je die eyeliner echt ZO fijn? Ik moet heel erg nodig een nieuwe eyeliner, maar het schijnt dat eyeliners zo subjectief zijn. Waar de ene eentje heel fijn vindt, vindt de ander hem echt waardeloos. Ik wilde eerst Kat Von D's Tattoo Liner in Trooper maar de meningen zijn zo verdeeld..het alternatief Stila Stay All Day heb al een keer gehad en die vond ik de hype absoluut niet waard. :n

Ik ben gewoon op zoek naar een eyeliner in gel of pen/brush vorm die een beetje degelijk zwart is(dus niet zwart-grijs), makkelijk aan te brengen is en die niet smudged in de inner corner. Maar ik zie dus echt door de bomen het bos niet meer. *help*

(Het liefst dus geen liquid want die komen bij mij altijd in mijn wimpers waardoor mijn mascara weer heel rot gaat doen)

Ik gebruik m'n gitzwarte oogschaduw uit m'n KAT palette, werkt en draagt nog steeds het aller fijnst!maar ik zeg er wel bij dat ik altijd echt een minuscuul lijntje heb boven m'n oog geen wings enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 14:00

Als ik en gitzwart lijntje wil gebruik ik of mijn Kat von D tattoo liner of mijn MAC fluid line in Blacktrack.
Wil ik iets subtielers en zachters, gebruik ik mijn zwarte oogschaduw uit mijn Kat von D shade light palette.