Wat 'n retelange post dit weer.

Palette
Duurde heel lang voor ik er een bedacht had, ik twijfelde zoveel. Uiteindelijk toch gegaan voor de Urban Decay Alice Palette. De kleuren erin zijn zó gaaf, het pigment is minder dan de meeste palettes die ze hebben maar voor mij maakt de verpakking dat weer goed.
Wimpers/wimperlijm
De 'Natural' lashes van Primark blijven mijn favoriet, zien er heel naturel uit. Qua wimperlijm blijft Eyelure mijn grote favoriet.
Mascara
Mascara doet eigenlijk geen drol voor mij, maar als ik 'm dan toch gebruik is het de Maybelline False Lashes.
Eyeliner
Catrice Liquid Liner 'Dating Joe Black'. Heerlijk pikzwart en brengt super makkelijk aan en blijft de hele dag zitten. Ooit was ie out of stock en raakte ik een beetje in paniek dat mijn favoriete eyeliner eruit zou gaan, dus toen 'ie terug was meteen een stuk of 3 gekocht.

Primer
Catrice Prime & Fine Pore Refining Anti-Shine Base. Heerlijk product. Maakt mijn huid stukken minder rood, mijn make up blijft heel de dag zitten.
Blush
Make Up Revolution 'All I Think About Is You'. Mix van wat paarse en rozige tinten.
Wenkbrauwen
Colourpop Brow Pencil in de kleur Black 'n Brown. Heeft zowaar mijn UD Brow beater van de troon gestoten. Geweldige kleur, makkelijk product en nog goedkoop ook. I love it.
Settingspray
Urban Decay All-Nighter - mijn lifesaver die alles vanaf 8 uur 's ochtends tot 4 uur 's nachts erop laat zitten. Holy grail.

Poeder
Urban Decay Naked Skin Ultra Definition Pressed Finishing Powder in Light. Laat mijn huid er tenminste niet droger uit zien.

Highlight
Urban Decay Afterglow in Aura. Echt, liefde. De kleur is echt geweldig, mijn dagelijkse highlight. Ik zou niet zonder deze kunnen.

Concealer
Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer in de kleur Fair Neutral. Heaven in a little container.

Contour
NYX Wonderstick in Light/Medium. Makkelijkste product dat ik ooit heb gehad en maakt het leven zoveel makkelijker.

Oogschaduwprimer
Urban Decay Primer Potion in Minor Sin. Sin is zo heerlijk roze dus dit is echt mijn favoriete primer.

Foundation
Urban Decay One and Done Hybrid Complexion Perfector in 'Light'. Het zit tussen een BB cream en een foundation in, je voelt 'm totaal niet zitten maar geeft wel dekking en er zit huidverzorging in. Het schijnt dat als je 12+ weken gebruikt hij je huid dus ook echt zal verbeteren (minder zichtbare porieën, 'strakker' voelend gezicht en meer glow in je gezicht). Love it en blijft echt de hele dag zitten voor mij.
Lipstick/Lipliner
Deze was heel moeilijk want ik hou van alle kleurtjes die ik heb, dus besloten te gaan voor de kleur die de start was van alle felle kleurtjes. Urban Decay's samenwerking met Gwen Stefani, de Firebird lipstick en lipliner. Toen ik hem voor het eerst op had dacht ik echt 'neeee, niets voor mij' (ik dacht zelfs 'jezus wat afschuwelijk aanwezig felroze. woepsie) maar mijn moeder dwong me hem te kopen. Sindsdien zijn felle kleurtjes de liefde van mijn leven. Heb er 3 backups van liggen, dus denk dat als ik deze ooit kwijt was, hij meteen weer gekocht zou worden.

En mijn 'power of make up' waarvan ik dacht dat er niet veel verschil zou zijn. Toch wel.

Mijn ogen lijken meer open, mijn huid is minder rood en lijkt minder droog.