[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:56

Ik snap persoonlijk niet dat iemand dat zou laten zetten, is helemaal mijn mening en andere moeten lekker hun gang gaan (want met een goede artiest kan het er wel prachtig uitzien) maar ik snap gewoon niet wat je ermee moet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:57

Oh verschrikkelijk, maar jij bent er blij mee zie ik, hahaha :D

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:11

Vind hem wel gaaf moonprayer. Zou alleen niet iets zijn wat ik snel zou laten zetten.

Die van mij staat nu anderhalf week en heb het gevoel dat hij genezen is. Hoelang duurt dit normaal?
Heb ook al een idee voor mijn derde :=

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:17

Aranel schreef:
Celestial schreef:
@ Courses

Die is echt heel erg gaaf! <3

Weten jullie een artiest die onderstaand goed zou kunnen zetten?

[ [url=m/RkTIL4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zat aan Blackbear te denken, maar ik denk dat het dan meer zoiets gaat worden, terwijl ik het "vrouwelijke" en zachte van de tattoo hierboven juist zo mooi vindt.

[ [url=m/xQUUTz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mandy Denise :j op haar instagram staat veel van haar werk.

Super! Ik ga direct even kijken :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:22

Whaaaa unicorn! <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:54

F3nn3 schreef:
Ik kom mij ook even melden! Net een afspraak gemaakt om een tattoo te laten zetten bij Mo Ganji in februari :D Wordt m'n eerste dan

Gaaf, dat wilde ik en mijn zusje ook, maar het was voor ons zo'n gedoe om een afspraak te maken dat we er toch vanaf hebben gezien. We zijn afhankelijk van de schoolvakanties helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:05

Ik heb trouwens een complete pinterest pagina met Tattoo Inspiration, ik ben toch niet de enige? :')

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:37

Heeft iemand ervaring met tattoos waar uiteindelijk nadat het genezen is een brace over heen moet met werken? Ik heb veel polsklachten en moet dus een brace terwijl ik in januari een tattoo op mijn onderarm laat zetten (de brace blijft sowieso af totdat de tattoo goed genezen is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:43

Nee joh lang leve pinterest :+

Ik vind de unicorn beetje een worstenpootje hebben.. voor mijn gevoel klopt het niet helemaal zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:48

Tigear schreef:
Heeft iemand ervaring met tattoos waar uiteindelijk nadat het genezen is een brace over heen moet met werken? Ik heb veel polsklachten en moet dus een brace terwijl ik in januari een tattoo op mijn onderarm laat zetten (de brace blijft sowieso af totdat de tattoo goed genezen is)

Ik zou persoonlijk kijken of je de tattooafspraak kunt verzetten. Zou zonde zijn als ie daardoor niet goed geneest!

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:53

Brace moet de rest van mijn leven om zitten met werken ivb met hypermobiliteit.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:11

moonprayer schreef:
[ [url=m/xVgLD8.jpg]Afbeelding[/url] ]

deze mag ik zetten ^-^ Superfun toch!!

Paardentattoo's <3 <3 *\o/*

(facebook, lillybee ink )

Niet mijn smaak maar het idee is wel leuk. Echter is de tekening wel erg slecht en uit verhouding.
De onderkaak klopt niet en de buik is erg dik waardoor de pootjes dik en kort lijken
Laat je die zo 1:1 overzetten op je lijf of maakt de artiest de verhoudingen nog wel in orde?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:12

Volgens mij gaat ze hem zelf zetten toch? In de zin van zij is de tattoo artiest?? :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:18

anniekasaur schreef:
Vind hem wel gaaf moonprayer. Zou alleen niet iets zijn wat ik snel zou laten zetten.

Die van mij staat nu anderhalf week en heb het gevoel dat hij genezen is. Hoelang duurt dit normaal?

Die van mij was binnen een week helemaal genezen. Binnen 3 dagen korst vij en lag er helemaal in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:21

Tigear schreef:

Waarom wil je hem dan daar? Puur intresse, en niet bijv je andere arm? :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:25

Anoniem schreef:
Ik heb trouwens een complete pinterest pagina met Tattoo Inspiration, ik ben toch niet de enige? :')

Ja ik ook hoor! Vooral handig toen ik een paardentattoo zocht.

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:29

Anoniem schreef:
Tigear schreef:

Waarom wil je hem dan daar? Puur intresse, en niet bijv je andere arm? :)

Mijn andere arm heeft al een brace en gezien de betekenis wil ik hem op een voor mij goed zichtbare plek waar hij ook nog redelijk groot gezet kan worden.
Mijn vraag is ook eigenlijk als ik na de genezing van de tattoo mijn brace van ongeveer 9 tot 4 om moet hebben of de tattoo mooi blijft. (De brace schuurt nauwelijks tot niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:31

Denk dat hij toch eerder zal gaan vervagen dan. Een brace zit natuurlijk aardig strak en dan is ieder klein beetje schuren eigenlijk al teveel.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:35

Yonker schreef:
Volgens mij gaat ze hem zelf zetten toch? In de zin van zij is de tattoo artiest?? :+

Huh, als artiest een tattoo zetten die zo uit verhouding is, geen fraaie reclame

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:51

Gillbo schreef:
Yonker schreef:

Huh, als artiest een tattoo zetten die zo uit verhouding is, geen fraaie reclame

Nou nou overdrijven is ook een kunst :')
Denk dat t wel meevalt, foto is niet uit meest gunstige hoek genomen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:29

[quote=tigear]

Mijn andere arm heeft al een brace en gezien de betekenis wil ik hem op een voor mij goed zichtbare plek waar hij ook nog redelijk groot gezet kan worden.
Mijn vraag is ook eigenlijk als ik na de genezing van de tattoo mijn brace van ongeveer 9 tot 4 om moet hebben of de tattoo mooi blijft. (De brace schuurt nauwelijks tot niet)[/quote]

Waarom niet op je bovenarm?

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:36

Lau schreef:
[quote=tigear]

Mijn vraag is ook eigenlijk als ik na de genezing van de tattoo mijn brace van ongeveer 9 tot 4 om moet hebben of de tattoo mooi blijft. (De brace schuurt nauwelijks tot niet)

Waarom niet op je bovenarm?[/quote]

Ik wil hem heel graag goed kunnen zien zonder in de spiegel te moeten kijken ook ivb met tekst en omdat het een steuntje in de rug is als het een keer wat minder gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:45

Binnenkant bovenarm is dan toch ook een goede optie? Ik zou m persoonlijk niet onder een brace stoppen hele werkdagen. Ik denk niet dat ie daar er mooier op van zal worden..

fientje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:05

Afbeelding

Ik ben nog steeds zo blij met mijn tattoo, hier was hij net gezet :D ik denk dat ik ook een mooie op dr bovenkant van mijn voet wil laten zetten.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:37

Als het genezen is lijkt een brace me niet echt een probleem, zou er gewoon voor gaan :j Mensen hebben ook tattoos op hun voeten/onder een bh bandje etc. Evt iets vaker bijwerken.

anniekasaur schreef:

Echt genezen duurt min. 3 maanden, maar het kan best al genezen voelen na anderhalve week. Echter alsnog mensen een maand mee oppassen en niet de zon in, en ook daarna goed blijven insmeren met zonnebrand :j