Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Celestial schreef:@ Courses
Die is echt heel erg gaaf!![]()
Weten jullie een artiest die onderstaand goed zou kunnen zetten?
[ [url=m/RkTIL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zat aan Blackbear te denken, maar ik denk dat het dan meer zoiets gaat worden, terwijl ik het "vrouwelijke" en zachte van de tattoo hierboven juist zo mooi vindt.
[ [url=m/xQUUTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandy Deniseop haar instagram staat veel van haar werk.
F3nn3 schreef:Ik kom mij ook even melden! Net een afspraak gemaakt om een tattoo te laten zetten bij Mo Ganji in februariWordt m'n eerste dan
Tigear schreef:Heeft iemand ervaring met tattoos waar uiteindelijk nadat het genezen is een brace over heen moet met werken? Ik heb veel polsklachten en moet dus een brace terwijl ik in januari een tattoo op mijn onderarm laat zetten (de brace blijft sowieso af totdat de tattoo goed genezen is)
moonprayer schreef:[ [url=m/xVgLD8.jpg]Afbeelding[/url] ]
deze mag ik zetten ^-^ Superfun toch!!
Paardentattoo's![]()
![]()
![]()
(facebook, lillybee ink )
anniekasaur schreef:Vind hem wel gaaf moonprayer. Zou alleen niet iets zijn wat ik snel zou laten zetten.
Die van mij staat nu anderhalf week en heb het gevoel dat hij genezen is. Hoelang duurt dit normaal?
Heb ook al een idee voor mijn derde
Anoniem schreef:Tigear schreef:Brace moet de rest van mijn leven om zitten met werken ivb met hypermobiliteit.
Waarom wil je hem dan daar? Puur intresse, en niet bijv je andere arm?
Lau schreef:[quote=tigear]
Mijn andere arm heeft al een brace en gezien de betekenis wil ik hem op een voor mij goed zichtbare plek waar hij ook nog redelijk groot gezet kan worden.
Mijn vraag is ook eigenlijk als ik na de genezing van de tattoo mijn brace van ongeveer 9 tot 4 om moet hebben of de tattoo mooi blijft. (De brace schuurt nauwelijks tot niet)
anniekasaur schreef:Vind hem wel gaaf moonprayer. Zou alleen niet iets zijn wat ik snel zou laten zetten.
Die van mij staat nu anderhalf week en heb het gevoel dat hij genezen is. Hoelang duurt dit normaal?
Heb ook al een idee voor mijn derde