Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Femke_Tweety schreef:Poosje weinig gereageerd, erg druk geweest en voor mijn doen weinig gelopen ook. Afgelopen twee weken is het rond gekomen dat ik in september met een opleiding mag gaan starten.
Maar dat had nog even wat voeten in aarde. En daardoor mijn voeten even wat minder passen op aarde...![]()
Wel steeds bijgelezen.
Vandaag had ik weer wat meer tijd, en heb een leuke geocacheronde gelopen met een vriend over klompenpaden ten zuiden van Driebergen.
Mooi gebied om te lopen.
Altijd handig voor bijkletsen ook, dat soort rondjes![]()
BeFunny schreef:Femke_Tweety schreef:Poosje weinig gereageerd, erg druk geweest en voor mijn doen weinig gelopen ook. Afgelopen twee weken is het rond gekomen dat ik in september met een opleiding mag gaan starten.
Maar dat had nog even wat voeten in aarde. En daardoor mijn voeten even wat minder passen op aarde...![]()
Wel steeds bijgelezen.
Vandaag had ik weer wat meer tijd, en heb een leuke geocacheronde gelopen met een vriend over klompenpaden ten zuiden van Driebergen.
Mooi gebied om te lopen.
Altijd handig voor bijkletsen ook, dat soort rondjes![]()
Heey jij weet het misschien wel.
Of het heide gedeelte bij Austerlitz alweer open is? Ik had het plan om daar vrijdag met een vriendin de 9, nog wat km route te lopen. Ik las op internet maar dat is van 2020 dat het afgesloten was ivm drukte maar ook ivm grazers.