[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:40

_O- ook banketstaaf om na 1 lijn te stoppen :+

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:42

Hahah leuk die verhalen die je hoort van sommige mensen.
Ook ik lag daar 'Kind krijgen doet vast meer pijn.' 'Er zijn zoveel mensen met rugtattoos.. jij kan het ook.' 'BLIJF ADEMEN'. 'Het is dat ik er uit zie als een malloot met een halve tattoo anders stond ik nu op.' '10 seconden volhouden.. 10 seconden is niet lang. En na die 10 seconden weer 10 seconden.'

Ander grappig verhaal:
De artiest van mij had een keer een meid die wilde een tattoo op d'r rug maar weigerde om geschoren te worden voor de kleine haartjes daar.
Dus heeft ze 'm ergens anders laten zetten op d'r lichaam. :')

Haha iemand anders daar problemen mee? Ik dacht dat het zoiets geks was _O-

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:44

Mijn artist scheert eigenlijk altijd, waar ik hem ook laat zetten _O- M'n pols is ook geschoren...

En ja op m'n onderarm had ik het op een gegeven moment ook echt wel gehad. Sommige stukjes waren zo pijnlijk, het was dat ik helemaal in mijn telefoon zat, anders was ik er waarschijnlijk ook mee gestopt _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:10

Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.

Ik ben benieuwd naar de pijn op mijn onderarm. Hoorde altijd dat dat reuze meevalt... maargoed, het verschilt echt per persoon obviously, dus we gaan het zien. Heb er zo'n zin in, ben echt net een klein kind de laatste paar dagen _O-

Vind knie- en scheentattoos trouwens ook zo ontzettend mooi, maar hoeveel pijn dat doet volgens iedereen houd me een beetje tegen :=
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 17-05-15 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:12

Drunksheep schreef:
Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.

Ik ben benieuwd naar de pijn op mijn onderarm. Hoorde altijd dat dat reuze meevalt... maargoed, het verschilt echt per persoon obviously, dus we gaan het zien. Heb er zo'n zin in, ben echt net een klein kind de laatste paar dagen _O-

Ik vond m'n onderarm (binnenkant) wel meevallen. Sommige stukken waren even rottig en hoe verder naar mijn elleboogholte hoe meer pijn het ging doen, maar al met al prima vol te houden :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:13

Ha-ha, mijne komt zeg maar zo dicht mogelijk bij mijn elleboogholte te zitten dus thank you very much :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:14

Haha bij mij zit het overgrote deel ook echt tegen m'n holte aan hoor _O- Vond het daar vooralsnog minder pijnlijk dan op mijn rug.. Maar het is zo lastig te bepalen voor iemand anders. Misschien vond jij je bovenbenen wel hartstikke meevallen en wordt dit echt hell op aarde, misschien vond jij je bovenbenen verschrikkelijk en gaat dit reuze meevallen haha

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:35

Ja, het verschilt sowieso per persoon, dus ik moet gewoon totaal niet letten op wat jij zegt en gewoon gaan :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:35

Precies :)) Had het vrijdagavond met een jongen over zijn tattoo op de binnenkant van z'n bovenarm en die zei dat hij echt dood ging. Wil er ook liever niet over nadenken _O-

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:36

Hij is klaar!
Afbeelding
Ben er hartstikke blij mee. :D
Ik zal morgen een wat duidelijkere foto maken en posten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:37

Prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:38

Wauw! Erg goed gelukt inderdaad :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:41

Idd, heel mooi.. Ben benieuwd hoe hij is als ie straks helemaal genezen is.. :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:44

Thanks! Vind 'm ook goed gelukt!
Heb 'm zelf nog niet goed bekeken in de spiegel, doe ik morgen wel. Ik laat het folie er nu lekker een nachtje op zitten. :j
MuSLi schreef:
Idd, heel mooi.. Ben benieuwd hoe hij is als ie straks helemaal genezen is.. :)

Ik ook! Kan niet wachten. :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:46

Erg mooi.
Mooie plek ook.

Emmaa,wat had jij nou ook alweer op je arm staan?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:47

Oeh die vlinder is mooi geworden zeg! :D

Drunksheep schreef:

Vind knie- en scheentattoos trouwens ook zo ontzettend mooi, maar hoeveel pijn dat doet volgens iedereen houd me een beetje tegen :=

Vond je 't een rotplek, de bovenbeen? :+ M'n volgende wil ik daar, misschien iets richting buitenbeen dan binnenbeen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:51

Dit is Henk! Henk krijgt vrijdag roosjes erbij zodat hij wat te eten heeft. Haha deze staat dus op m'n arm tinkerloos
Afbeelding

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:52

Hij is mooi LoesVDB! Ik had hem ook op fb langs zien komen. Twijfelde nog of ik zou reageren. Maar kon vandaag niet en het pareltje is niet helemaal mijn ding. Maar je hebt de goede plek gekozen hoor. Staan prachtig!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:54

aaah henk is leeeeuk! <3 Wat voor stijl worden de roosjes Emmaa_?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:55

Klassieke stijl met dotting als schaduw :) heb m'n artist een beetje de vrije loop gelaten met mijn idee (ik heb gezegd drie rozen, hij vroeg of hij dit keer wel puntjes mocht doen en was helemaal blij toen dat mocht) dus ik krijg van de week een schets!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:59

laughterline schreef:
Oeh die vlinder is mooi geworden zeg! :D

Drunksheep schreef:

Vond je 't een rotplek, de bovenbeen? :+ M'n volgende wil ik daar, misschien iets richting buitenbeen dan binnenbeen :)

ik vond die op mijn been niet pijn doen, ik had hem dan wel iets boven mijn enkel, wat schijnbaar een pijnlijke plek is? :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:05

Hij is echt mooi geworden Loes!!! :wow:

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:19

Die vlinder is erg mooi geworden.

emma vind jou olifant ook erg gaaf, komen er alleen roosjes bij? Of ook iets anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:23

Er komen nu eerst een stuk hoger (op m'n bovenarm) roosjes, ik wil later nog een geometrisch hert op mijn bovenarm en ergens op mijn arm nog een boom voor Henk. Maar dat zijn allemaal lange termijn plannen, het wordt uiteindelijk een sleeve maar dat duurt nog wel even

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:27

Mooi geworden Loes! :)

laughterline schreef:

Ik heb veel striae op mijn bovenbenen en een erg gevoelige huid (heb een soort allergie wat zich uit in allemaal kleine bultjes, vooral op mijn bovenbenen en de buitenkant van mijn armen) wat er voor zorgt dat het sowieso allemaal wat pijnlijker is. Maar moet zeggen dat het me wel meeviel; alleen richting de binnenkant van mijn been werd het wat heftiger. Degene die echt aan de zijkant zit voelde ik soms gewoon helemaal niet :))