ook banketstaaf om na 1 lijn te stoppen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

M'n pols is ook geschoren...

Drunksheep schreef:Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.
Ik ben benieuwd naar de pijn op mijn onderarm. Hoorde altijd dat dat reuze meevalt... maargoed, het verschilt echt per persoon obviously, dus we gaan het zien. Heb er zo'n zin in, ben echt net een klein kind de laatste paar dagen
Vond het daar vooralsnog minder pijnlijk dan op mijn rug.. Maar het is zo lastig te bepalen voor iemand anders. Misschien vond jij je bovenbenen wel hartstikke meevallen en wordt dit echt hell op aarde, misschien vond jij je bovenbenen verschrikkelijk en gaat dit reuze meevallen haha
Had het vrijdagavond met een jongen over zijn tattoo op de binnenkant van z'n bovenarm en die zei dat hij echt dood ging. Wil er ook liever niet over nadenken

Drunksheep schreef:Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.
Ik ben benieuwd naar de pijn op mijn onderarm. Hoorde altijd dat dat reuze meevalt... maargoed, het verschilt echt per persoon obviously, dus we gaan het zien. Heb er zo'n zin in, ben echt net een klein kind de laatste paar dagen
Vind knie- en scheentattoos trouwens ook zo ontzettend mooi, maar hoeveel pijn dat doet volgens iedereen houd me een beetje tegen
M'n volgende wil ik daar, misschien iets richting buitenbeen dan binnenbeen
Wat voor stijl worden de roosjes Emmaa_?
heb m'n artist een beetje de vrije loop gelaten met mijn idee (ik heb gezegd drie rozen, hij vroeg of hij dit keer wel puntjes mocht doen en was helemaal blij toen dat mocht) dus ik krijg van de week een schets! laughterline schreef:Oeh die vlinder is mooi geworden zeg!Drunksheep schreef:Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.
Vind knie- en scheentattoos trouwens ook zo ontzettend mooi, maar hoeveel pijn dat doet volgens iedereen houd me een beetje tegen
Vond je 't een rotplek, de bovenbeen?M'n volgende wil ik daar, misschien iets richting buitenbeen dan binnenbeen

laughterline schreef:Vond je 't een rotplek, de bovenbeen?M'n volgende wil ik daar, misschien iets richting buitenbeen dan binnenbeen