Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.
Ik ben benieuwd naar de pijn op mijn onderarm. Hoorde altijd dat dat reuze meevalt... maargoed, het verschilt echt per persoon obviously, dus we gaan het zien. Heb er zo'n zin in, ben echt net een klein kind de laatste paar dagen
Drunksheep schreef:Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.
Ik ben benieuwd naar de pijn op mijn onderarm. Hoorde altijd dat dat reuze meevalt... maargoed, het verschilt echt per persoon obviously, dus we gaan het zien. Heb er zo'n zin in, ben echt net een klein kind de laatste paar dagen
Vind knie- en scheentattoos trouwens ook zo ontzettend mooi, maar hoeveel pijn dat doet volgens iedereen houd me een beetje tegen
laughterline schreef:Oeh die vlinder is mooi geworden zeg!Drunksheep schreef:Bij de tattoo op de voorkant van mijn bovenbeen is het wel eerst geschoren (ik doe dat zelf nooit) en bij de tattoo aan de zijkant van mijn andere bovenbeen is er niet geschoren. Waren twee verschillende artiesten. Dus zal wel verschillen.
Vind knie- en scheentattoos trouwens ook zo ontzettend mooi, maar hoeveel pijn dat doet volgens iedereen houd me een beetje tegen
Vond je 't een rotplek, de bovenbeen?M'n volgende wil ik daar, misschien iets richting buitenbeen dan binnenbeen
laughterline schreef:Vond je 't een rotplek, de bovenbeen?M'n volgende wil ik daar, misschien iets richting buitenbeen dan binnenbeen