Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:21

mijn meetpunten zijn mijn kleding. Ik heb nu na 12 dagen al weer een aantal broeken die ik normaal aankan. Ik heb wel gemeten, maar ik heb niet het idee dat mijn meetlint elke keer recht zat. Ik denk dat ik rond mijn middel nu zo'n 2 cm kwijt ben.

Vervelende is dat ik nu na het begin van level 2 (sinds gisteravond) hoofdpijn heb. Mijn schouders hebben het zwaar met dit level. Ik heb vandaag de gewichten dus even achterwege gelaten. Hopelijk trekt de hoofdpijn straks weg.

Marjolein, een fontein in je buik dus.

MissAnnemeijn, waarom niet gewoon de 30 dagen volgens zoals aangegeven?

MissAnnemijn

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:22

Level 2 lijkt me zo zwaar :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:23

Is het ook wel, maar je hebt er 10 dagen voor. ;)

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:30

Binnen vijf minuutjes ga ik voor dag 2 van level 1, samen met het vriendje.
Die eetlijstjes vind ik erg knap, lukt mij (nog) niet. Misschien als ik de Shred ooit voltooi en nog een tweede keer doe :D
Ik ontbijt met een bakje Brinta met honing, 's middags eet ik 4 sneetjes volkoren brood met hartig beleg en 's avonds is het meestal groente en stukje vlees. Erg slecht in het eten van fruit als tussendoortjes, maar dat vang ik een beetje op met een goeie portie groente 's avonds. Maar om echt bijzondere dingen te gaan eten... Nee, dan raak ik teveel gefixeerd op het eten en ga ik net meer snaaien...

Ik had trouwens geen spierpijn van de Shred! Vorige week heb ik 1 dagje gedaan, dat heb ik drie dagen gevoeld...

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:35

Wauw, iedereen is goed bezig hoor!!

Vandaag ging het gelukkig wel weer goed (dag 6 level 1).... Gisteren was echt zwaar. Net nog een uurtje zumba gedaan, nu maar veel water drinken......

Ik let zeker wel op mijn eten. Probeer door de weeks niet te snoepen. Geen koek, geen toetjes, geen chips enz. enz. Probeer 3 gezonde maaltijden te eten en tussendoor 2 of 3 stuks fruit. Ben sinds december 7 kilo kwijt.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:45

Net dag 2 van level 1 gedaan na een poweryoga-les. Ik denk wel dat ik morgen weer spierpijn heb :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:47

Goed hoor Nairtje! :j

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:49

Denk dat ik stop met shredden. Mijn voet was op dag 11 al overbelast.
Het heeft me wel fanatieker gemaakt, heb mij net dus ook ingeschreven bij de sportschool met personal trainer :D Lijkt mij toch effectiever en ook gezellig met een vriendin.
Voor de dagen zonder sportschool wil ik dan wel een level van de shred gaan doen. :)

Maar blijf de resultaten en verslagen hier zeker volgen. :j

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:53

Net na level 1 dag 2 sessie 6w6p geprobeerd, nog niet echt iets voor mij... Gleed ook elke keer weg (geen schoenen aan en vloerbedekking boven). Die zijwaartse plankings en climbers enzo vind ik echt heel zwaar....

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:22

"If you hate it, you should train it"
~~}>

Bij oefeningen waarbij je langere tijd op je knieën steunt (killer buns & thighs), gaan m'n knieën verdomde zeer doen. M'n matje 3x vouwen helpt niet. Iemand nog tips?

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:24

Ik heb voor de push ups (die ik nog op mijn knieën doe :o) een kussentje van de bank gepakt, lekker zacht :P Dat werkt prima, geen pijn meer :D

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 00:07

Ik heb net dag 28 erop zitten, nog 2 keer te gaan. O yeah!!! *\%/*

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 00:13

Ik merk wel dat m'n knien wat gaan protesteren bij level 2. Al die uitstap dingen.. Verder gaat hij al een heel stuk beter dan de eerste keer!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 00:31

Gewoon rustig aan doen en bij lastige (pijnlijke) dingen de makkelijke variant doen.

(of een hele andere oefening ervoor in de plaats)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 00:51

Ik heb idd andere oefening gedaan, ik vind 6w6p echt tegenvallen...

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 00:58

Jolien vroeg hoe wij thuis aan 800 kcal kwamen voor avondeten.
Heel makkelijk: m'n moeder kookt voornamelijk uit de allerhande.
En die recepten hebben niet bepaald de gezondste bereidingswijzen en ingrediënten.
Simpel AGV eten wij eigenlijk nooit.
Kijk maar eens in zo'n blad naar de kcal, je schrikt je een ongeluk.
Tel daarbij op dat we hier voor vier koken met drie mensen.. (Blijft wel vaak wat over.)
Plus dat m'n ouders altijd nog toetje eten, dat is ook zo'n 200 erbij.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 01:03

Ik heb gister en eergister braaf weer geshred (naast hardlopen en 6wsp)! :D straks (uurtje of half 9 dus :)) ) dag 3! Ben benieuwd hoe t gaat! Heb gelijk wel die donkere chick gevolgd, goed te doen, wel een beetje spierpijn hoor :D finally, mn lichaam wordt weer wakker uit zn winterslaap! Lig verdeurie volgens mij nu nóg te verbranden! :)) hahaha!

Nu nog een x verdiepen in voeding zodat ik ook daadwerkelijk strakker word en afval.. Mag een hoop dingen helaas niet ivm allergiën.. -O-

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 08:42

*spierpijn in mijn schouders :+ *

Nouja, zo beginnen met dag 2. Eerst honden aan de kant schoppen want die spelen op mijn trainplek nu ;)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 08:44

Zo, er wordt weer aardig wat afgekletst hier. :D
Ik las dat iemand zei dat level 3 zwaarder is dan level 2, maar dat vind ik niet. Bij mij persoonlijk gaat level 3 veel makkelijker, omdat ik de oefeningen leuker vind.

800 kcal voor een avondmaaltijd vind ik niet erg veel. Ik kook meestal erg gezond en kom dan rond de 500 a 600 uit, met olijfolie gaat bijv. ook erg hard qua calorieën, maar het is niet ongezond.

Gister heb ik overgeslagen, mijn benen waren zo moe na het fietsen (totaal 3 uur, waarvan 1 uur met tegenwind ;) ), maar was wel een halve kilo kwijt op de weegschaal vanmorgen, dus heb er ook geen spijt van!

Succes Machie!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:17

Diane_ schreef:
Succes Machie!

Tnx. Ik heb het weer overleefd :D
Zo maar eens ontbijten, wordt nu wel tijd. Ik heb n half uur gelopen met de honden en een half uur geshred *\o/*

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:25

goeiemorgen, kan ik hier ook mee praten? Ik heb gister dag 1 van level 1 gedaan. Viel opzich mee, behalve de push-ups en het fietsen. Barst nu wel van de spierpijn, dus ben heeuul benieuwd hoe het vanavond gaat :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:27

Diane_ schreef:
Zo, er wordt weer aardig wat afgekletst hier. :D
Ik las dat iemand zei dat level 3 zwaarder is dan level 2, maar dat vind ik niet. Bij mij persoonlijk gaat level 3 veel makkelijker, omdat ik de oefeningen leuker vind.

800 kcal voor een avondmaaltijd vind ik niet erg veel. Ik kook meestal erg gezond en kom dan rond de 500 a 600 uit, met olijfolie gaat bijv. ook erg hard qua calorieën, maar het is niet ongezond.

Er komen ook steeds meer fanatiekelingen bij. +:)+

Ik vind de oefeningen van level 3 ook veel leuker dan level 1 en 2. Maar ze zijn wel duidelijk zwaarder vind ik. Maar dat is natuurlijk ook niet zo gek, het is niet voor niets het laatste level dus daar mag je ook best wel wat van merken. ;) Ik voel nu ook duidelijk de spieren in m'n rug en bovenarmen, meer dan in de voorgaande levels. Dat belooft dus wat voor de komende 9 dagen. :D

800 kcal voor een avondmaaltijd vind ik wel veel hoor, als je dat tenminste per portie weg eet. Dat is zo ongeveer de helft van wat je de rest van de dag eet, tenminste, voor mij dan. Ik probeer nu zo'n 1600 kcal per dag te eten. Olijfolie tikt inderdaad wel aan, maar dat kan je beter gebruiken dan boter ivm. vet.

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:47

Bleh ik let goed op mijn eten, shred ijverig, en val niet af, integendeel, lijkt wel of er wat bijkomt! :(

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:48

Had ik ook Theake.

Ik hoop heel erg dat dat nog beter wordt.

Ik hoorde dat ik te weinig at, probeer dus nu nog wat meer fruit in mn eetlijstje te stoppen, en misschien ergens een broodje/bakje magere yoghurt extra.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:52

Dit programma is ook niet om gewicht te verliezen. Wel om strakker te worden en conditie te kweken.