Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JastieHorse schreef:Knap dat sommige zo'n "speciaal" diëet kunnen volhouden. Ik heb besloten geen diëet te volgen maar gewoon gezond te eten, bruin brood ipv wit, magere vleeswaren, geen snoep, geen cola..en dat werkt tot nu toe erg goed. Dit is iets waar ik op kan blijven leven1 keer per week eet ik iets lekker bv een schaaltje chips of een stukje chocola.
N0a schreef:Hahabedankt voor jullie steun. Tja, ik weet het ook niet. Daarom loop ik meestal 2 weken hard, en daarna stop ik er weer 2 weken mee omdat ik anders sta te kotsen en op mijn hurken in de bosjes zit
![]()
Shredden is dan wat veiliger, haha!
SdaphneS schreef:N0a schreef:Hahabedankt voor jullie steun. Tja, ik weet het ook niet. Daarom loop ik meestal 2 weken hard, en daarna stop ik er weer 2 weken mee omdat ik anders sta te kotsen en op mijn hurken in de bosjes zit
![]()
Shredden is dan wat veiliger, haha!
Kan het ook zijn dat je moet overgeven, omdat je jezelf heel erg pusht?
toen ik 'vroeger' aan hardlopen deed, moest ik ook heel vaak overgeven, omdat je zo je grenzen op zoekt.
Valeria schreef:Ja Madeira_ dat klopt plus daar daar nog een bijkomend probleem is dat ik van mezelf diabetes heb (type 1)
nu 24 jaar om precies te zijn dus ze zijn zowiezo voorzichtiger met narcose bij mij ook omdat bloedsuikerwaardes heel erg kunnen schommelen door de narcose.
mag ik vragen wat voor operatie je moet ondergaan?
JastieHorse schreef:Knap dat sommige zo'n "speciaal" diëet kunnen volhouden. Ik heb besloten geen diëet te volgen maar gewoon gezond te eten, bruin brood ipv wit, magere vleeswaren, geen snoep, geen cola..en dat werkt tot nu toe erg goed. Dit is iets waar ik op kan blijven leven1 keer per week eet ik iets lekker bv een schaaltje chips of een stukje chocola.
Noa, heb je daarvoor niet te zwaar gegeten? Dan krijg ik ook altijd van die steken..
cass1991 schreef:Jastiehorse: ik heb volgens mij het allereerste boek besteld met de oranja kaft! ga zaterdag puzzelen voor gerechten van volgende week! Als ik nog iets lekkers tegenkom zal ik het delen!
Mootje schreef:Suzanne, hier een linkje naar het hoe en wat, lekker makkelijk uitgelegd: http://energiekevrouwenacademie.nl/chia ... dig-heeft/
Dais, zolang het er maar af gaat toch