[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niekj_Jente

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:11

ik zou gewoon even afwachten.
Als het een paar keer is gewassen wordt het vaak vanzelf al wat lichter

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:14

esli: na een paar keer wassen is het al een stuk lichter, maar als je het echt snel wilt laten vervagen gewoon even een paar keer wassen met head & shoulders :j

hahaha elkee dat is echt zó waar! Maar dat geldt ook voor elke andere kleur die ik er in stop. :')
Vond net een foto van een donkerblond/as/ijsbruine kleur en die vond ik mezelf wel mooi staan, weet alleen niet meer welke kleur het was haha. Dus loop zo even naar de Trekpleister om te kijken of er iets is wat er op lijkt :)
Deze kleur had ik toen:

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:51

Miss impulsief: ik zit al in de verf. :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:59

Ik kom even snel voor dat ik naar m'n werk ga even binnen vallen :)

Een vraagje, ik heb eindelijk toegegeven dat blond bij mij nooit natuurlijk zal staan, dus vandaag naar de kruidvat geweest en verf gekocht. Heel braaf eerst een roodtint in mn haar gedaan en daarna pas bruin. Nu is het helaas toch nog vrij rood. Ik heb gelukkig voor een uitwasbbare verf gekozen, maar wat kan ik verwachten als het gaat vervagen? Roze haar? :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:04

Mijn ervaring daarmee is dat het rossig/koper achtig wordt naar verloop van tijd. :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:23

Word denk ik inderdaad richting roodbruin/rossig. Niet roze sowieso. Dat wordt je haar niet zomaar haha!

Haha Frummels, heerlijk!! Daarin zijn we echt hetzelfde. Soms bedenk ik me iets op zondag, en ik wil het direct!! Maar dan zijn de winkels dicht dus dan ben ik echt een dag sjaggie. Niet normaal. Maar die donkere kleur vind ik inderdaad leuk bij je!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:43

Elkee haha heerlijk is dat he. :D
Hier is alles open op zondag. :')

Dit is het resultaat geworden:

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:58

Mooi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:13

Moooooi! <3

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:23

Vind echt meevallen hoor ziet er netjes uit..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:46

Mooi!
Ik ga over ongeveer 5 á 6 weekjes voor nog lichter blond met paars/roze pastel denk ik :D

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:53

Yasmijntje schreef:
Oehh, leuk prugelpiet, en ook een goede timing met de zomer om de hoek!
Als ik jou was zou ik gewoon lekker doorzoeken, en vanzelf vind je wel wat.
Je kan ook in van die kappersboeken kijken als je zou willen, en misschien hebben wat bokkers hier inspiratie..

Ga je het doneren trouwens? :)

Als er een stuk afgaat wat daar lang genoeg voor is wel ja :j

Anniek22 schreef:
Prugelpiet, ik had ook lang haar en oh zo vreselijk saai. Ik heb enorm veel haar (helaas) dus als ik 3 uur met krulspelden loop is het na een half uur weer uitgezakt met (!!!) een halve bus haarlak erin. Donkerbruin, weinig strepen, alleen een blond plukje vooraan. Heb er 30 cm afgeknipt en heb nu een lange soort lok en laagjes voor. Veel minder zwaar, doe er af en toe vlechtjes in of een staart maar echt niet meer dan dat, ik ben niet zo'n tutter :-) De kapper had het zelf en ik vond dat heel leuk staan :-) Ben nog steeds tevreden!

Heb je een foto? :D

esli14 schreef:
Hoi!
Sorry dat ik binnen kom vallen :o
ik heb een vraagje :) Ik heb gisteren mn haren donkerbruin geverfd alleen het is heel donker uitgevallen. Hoe kan ik het wat lichter maken zonder dat heel mn haar kapot gaat? Groetjes Ilse :)

Wassen met Head&Shoulders, is een aggresieve shampoo maar het maakt je haar wel lichter als het te donker is uitgevallen :D

Mooi Frummels!!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 22:21

Thanks voor het antwoorden!!

Dat wat frummels heeft had ik wel gewild! Welke kleur is dat?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 23:34

Bedankt allemaal!

Letizia: Ik heb deze gebruikt! :)
Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 00:18

Hele mooie kleur!
Zou ik die over m'n kleur heen kunnen doen zodra deze wat vervaagd is, zonder dat het groen wordt? :+

Of blijf je dat rood er door heen zien?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:56

Als er rood in je haar zit dan zal het nooit groen worden. Dus ik denk daT je deze prima kunt gebruiken. Het is een as tint dus hij zal het rode ook afzwakken. :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 11:54

Ooh, dat klinkt perfect!

Ben wel blij dat ik een kleurspoeling heb gekozen, het is zo enorm donker uitgevallen terwijl ik al expres licht bruin nam...
Morgen maar even om een fles head & shoulders :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 12:09

Letizia schreef:
Ooh, dat klinkt perfect!

Ben wel blij dat ik een kleurspoeling heb gekozen, het is zo enorm donker uitgevallen terwijl ik al expres licht bruin nam...
Morgen maar even om een fles head & shoulders :Y)

Met Head & Shoulders ga je een kleurspoeling er echt zo uit verven he? Ik zou als je een kleurspoeling hebt gewoon een keer normaal wassen, dan zal de kleur wel al lichter worden. Ook zonde van je verf als het er nu gewoon alweer uit wast...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 12:15

Deze zou 28 wasbeurten houden, ik vind de kleur ook echt niet mooi :o Veel te donker en veels te veel rood wat er doorheen komt...
Ik zie anders wel even hoe het na een weekje haarwassen er uit ziet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 14:35

Tot 28 wasbeurten zie je er inderdaad een soort waas van, maar het blijft absoluut niet tot 28 wasbeurten deze kleur haha. Dat rode is wel vervelend, maar dat ga je er met head en shoulders ook niet uit krijgen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:04

Ik kwam net even tot de ontdekking dat mijn clip in extensions nu wel de goede kleur hebben! (Had ze te donker besteld maar na t verven van mijn haar gisteren kan het dus prima! )
Even een vreugdedansje doen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:05

Nice! Ik wil ook nog steeds voor extensions gaan maar durf het toch ook weer niet :+ Wil eigenlijk microring, maar ja dat is gelijk weer zo'n grote commitment. Gelukkig groeit m'n haar super snel

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:10

Foto frummels!

Ik wil ook wel extentions.. maar ze zijn zo duur en mensen zeggen dan altijd
'maar dat is nep' ja duh..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:11

Ik wil ooit ook een keer extensions. Mijn haar is te dun om mooi te zijn als het lang is dus ik heb het al ruim 10jr kort. Voorheen altijd geblondeerd met highlights, daarna een tijd met henna geverfd (maar m'n hoofdhuid raakte daar mega-geirriteerd van) en daarna bij de kapper rood/kopertinten laten zetten.

Nu ben ik al braaf een half jaar verfvrij en ga ik voor het eerst in 15 jaar m'n eigen haarkleur terugzien. :') Nu ook een lelijke uitgroei en m'n handen jeuken om m'n haren in de verf te zetten of naar de kapper te rennen maar vooralsnog kan ik het redelijk volhouden :')

Maargoed, als ik dus m'n hele uitgroei kwijt ben wil ik misschien een keer extensions. Dan hoop ik dat m'n haar sterk genoeg is zonder verfschade. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:14

Ik heb super dik haar van mezelf maar heb van de zomer de intens domme fout gemaakt om het af te knippen. Had eerst haar tot mijn middel en na deze (dronken) fout kon ik het niet eens meer een staartje in. Nu komt het tot net over mijn schouders, vandaar dat ik eigenlijk misschien extensions wil. Mis mijn lange haar echt gigantisch :+