Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmijntje schreef:Oehh, leuk prugelpiet, en ook een goede timing met de zomer om de hoek!
Als ik jou was zou ik gewoon lekker doorzoeken, en vanzelf vind je wel wat.
Je kan ook in van die kappersboeken kijken als je zou willen, en misschien hebben wat bokkers hier inspiratie..
Ga je het doneren trouwens?
Anniek22 schreef:Prugelpiet, ik had ook lang haar en oh zo vreselijk saai. Ik heb enorm veel haar (helaas) dus als ik 3 uur met krulspelden loop is het na een half uur weer uitgezakt met (!!!) een halve bus haarlak erin. Donkerbruin, weinig strepen, alleen een blond plukje vooraan. Heb er 30 cm afgeknipt en heb nu een lange soort lok en laagjes voor. Veel minder zwaar, doe er af en toe vlechtjes in of een staart maar echt niet meer dan dat, ik ben niet zo'n tutterDe kapper had het zelf en ik vond dat heel leuk staan
Ben nog steeds tevreden!
esli14 schreef:Hoi!
Sorry dat ik binnen kom vallen
ik heb een vraagjeIk heb gisteren mn haren donkerbruin geverfd alleen het is heel donker uitgevallen. Hoe kan ik het wat lichter maken zonder dat heel mn haar kapot gaat? Groetjes Ilse
Letizia schreef:Ooh, dat klinkt perfect!
Ben wel blij dat ik een kleurspoeling heb gekozen, het is zo enorm donker uitgevallen terwijl ik al expres licht bruin nam...
Morgen maar even om een fles head & shoulders