Welkom Melis_x!
Die S&G wil ik ook, of een iets donkerdere. Komende zaterdag eens kijken. Of een blush en lipstick, keuzes, keuzes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melis_x schreef:Hi, goed als ik hier ook kom mee posten?
Lees nu al een poosje mee en zie zulke mooie producten en tips voorbij komen dat het nu wel eens tijd wordt om mee te berichten !
Zondag mijn eerste MFS van Mac gekocht (Soft & Gentle) en oh my... ik voel een highlighter verslaving aankomen !
Deijs schreef:Melis_x schreef:Hi, goed als ik hier ook kom mee posten?
Lees nu al een poosje mee en zie zulke mooie producten en tips voorbij komen dat het nu wel eens tijd wordt om mee te berichten !
Zondag mijn eerste MFS van Mac gekocht (Soft & Gentle) en oh my... ik voel een highlighter verslaving aankomen !
Ja tuurlijk!
Pas op hoor want dit topic is niet goed voor je portemonnee
Melis_x schreef:Deijs schreef:
Ja tuurlijk!
Pas op hoor want dit topic is niet goed voor je portemonnee
Hahaha dan had ik beter weg kunnen blijven hier.... Koop al té graag make-up namelijk...
Je wilt mijn enorme wishlist ook niet zien...![]()
Moest mij afgelopen weekend ook zo inhouden bij de mac counter! Het liefst had ik behalve die MFS nog een paar licksticks mee genomen, de 217 brush, de kwast waar ze mijn mfs mee aanbrachten en de concealer..
Heeft iemand hier toevallig Mac Heroin ook? Zo ja hoe is het kleurtje op de lippen? Ook erg donker? Zo in de huls vond ik hem wat te voor mij.
Emmaa_ schreef:Qua oogschaduw vind ik Charcoal Brown echt ideaal. Mooi voor in de creaseVerder uuuhmmmm... Naked Lunch voor op het bewegend ooglid, Nylon om je inner corner mee te highlighten.
Qua blush vind ik Melba de mooiste, echt een heel mooi subtiel kleurtje, beetje peachy ofzo. Gebruik hem vaak over mijn hele wang en dan heb ik gelijk een soort natuurlijke contour.
Natuurlijk de pro longwear concealer, je weet ondertussen denk ik wel waarom
Oh en ik vind qua lipsticks Russian Red echt heel erg mooi, Please Me is een hele mooie everyday kleur, als je van wat knallendere kleuren houdt, Heroine. Is paars en lijkt heel angstaanjagend in de huls maar hij valt best mee, zie hier:
[ Afbeelding ]
En hier:
[ Afbeelding ]
Djilna schreef:Iemand trouwens ervaring met Hourglass blushes?