Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:17

Ik heb vandaag Tilt van MAC op de ogen en een Catrice blush en Hema lipstick in licht koraal. Helemaal zomers :D

Welkom Melis_x!
Die S&G wil ik ook, of een iets donkerdere. Komende zaterdag eens kijken. Of een blush en lipstick, keuzes, keuzes :))

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:34

Melis_x schreef:
Hi, goed als ik hier ook kom mee posten?
Lees nu al een poosje mee en zie zulke mooie producten en tips voorbij komen dat het nu wel eens tijd wordt om mee te berichten !

Zondag mijn eerste MFS van Mac gekocht (Soft & Gentle) en oh my... ik voel een highlighter verslaving aankomen !

Ja tuurlijk! :D

Pas op hoor want dit topic is niet goed voor je portemonnee :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:35

Melis_x schreef:
Nee.. gebruik zelf de expert face brush van Real Techniques die ik erg fijn vind

Die lijkt me ook erg fijn,twijfel nog beetje.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:38

Niet goed voor je portemonnee is een understatement :+ :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:43

Djilna schreef:
Niet goed voor je portemonnee is een understatement :+ :D

_O-

Oh trouwens, is er hier iemand die MAC Sin lipstick heeft?

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:54

Deijs schreef:
Melis_x schreef:
Hi, goed als ik hier ook kom mee posten?
Lees nu al een poosje mee en zie zulke mooie producten en tips voorbij komen dat het nu wel eens tijd wordt om mee te berichten !

Zondag mijn eerste MFS van Mac gekocht (Soft & Gentle) en oh my... ik voel een highlighter verslaving aankomen !

Hahaha dan had ik beter weg kunnen blijven hier.... Koop al té graag make-up namelijk...
Je wilt mijn enorme wishlist ook niet zien... :o :9 Moest mij afgelopen weekend ook zo inhouden bij de mac counter! Het liefst had ik behalve die MFS nog een paar licksticks mee genomen, de 217 brush, de kwast waar ze mijn mfs mee aanbrachten en de concealer..

Heeft iemand hier toevallig Mac Heroin ook? Zo ja hoe is het kleurtje op de lippen? Ook erg donker? Zo in de huls vond ik hem wat te voor mij.

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:57

Anoniem schreef:
Melis_x schreef:
Nee.. gebruik zelf de expert face brush van Real Techniques die ik erg fijn vind

Die lijkt me ook erg fijn,twijfel nog beetje.

Ik kan hem je echt aanraden! Je krijgt het erg mooi geblend met je eigen huid zeg maar. Niet dat pancake effect

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:58

Melis_x schreef:
Deijs schreef:

Hahaha dan had ik beter weg kunnen blijven hier.... Koop al té graag make-up namelijk...
Je wilt mijn enorme wishlist ook niet zien... :o :9 Moest mij afgelopen weekend ook zo inhouden bij de mac counter! Het liefst had ik behalve die MFS nog een paar licksticks mee genomen, de 217 brush, de kwast waar ze mijn mfs mee aanbrachten en de concealer..

Heeft iemand hier toevallig Mac Heroin ook? Zo ja hoe is het kleurtje op de lippen? Ook erg donker? Zo in de huls vond ik hem wat te voor mij.

Ik heb hem helaas niet! Ik kijk nu op youtube naar swatches en zoek ik mensen met de zelfde huidskleur/haarkleur kun jij misschien ook doen? :)

Hahaha mijn wishlist is ook té lang, gelukkig heb ik nog 2 ICI paris bonnen en tsja...die moeten wel op. *\o/*

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:00

2 of 3 pagina's terug staan foto's van Herione :D
Laatst bijgewerkt door Djilna op 05-08-14 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:01

Emmaa_ schreef:
Qua oogschaduw vind ik Charcoal Brown echt ideaal. Mooi voor in de crease :j Verder uuuhmmmm... Naked Lunch voor op het bewegend ooglid, Nylon om je inner corner mee te highlighten.

Qua blush vind ik Melba de mooiste, echt een heel mooi subtiel kleurtje, beetje peachy ofzo. Gebruik hem vaak over mijn hele wang en dan heb ik gelijk een soort natuurlijke contour.

Natuurlijk de pro longwear concealer, je weet ondertussen denk ik wel waarom _O-

Oh en ik vind qua lipsticks Russian Red echt heel erg mooi, Please Me is een hele mooie everyday kleur, als je van wat knallendere kleuren houdt, Heroine. Is paars en lijkt heel angstaanjagend in de huls maar hij valt best mee, zie hier:

[ Afbeelding ]

En hier:
[ Afbeelding ]

Deze post dus :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:34

Ik gebruik ook de Expert face brush van RT. Absoluut fijnste die ik ooit geprobeerd heb.

Over Zoeva kwasten, ik heb de Bamboo set ooit besteld, maar daar gebruik ik eigenlijk helemaal niks meer van. Maar ook een aantal losse kwasten voor mijn ogen, die ik bijna dagelijks gebruik. Zit wel aardig verschil in, dus als je wat wil hebben zou ik van te voren reviews opzoeken om te kijken welke je neemt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:43

Ik gebruik de stippling brush van Real Techniques voor mijn foundation, werkt fijn!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:53

Ik ben wel een hele tevreden gebruiker van de Zoeva kwasten. Ze zijn super zacht, en ik heb de goedkoopste bamboo-set al langer dan 1,5jr en die is na veel wassen nog steeds helemaal mooi. De kabuki-kwast van ELF is trouwens na de 2e keer wassen uit elkaar gevallen en mijn MAC-blush kwast valt heel erg uit en wordt na elke wasbeurt slechter.

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:55

Ik heb hem helaas niet! Ik kijk nu op youtube naar swatches en zoek ik mensen met de zelfde huidskleur/haarkleur kun jij misschien ook doen? :)

Hahaha mijn wishlist is ook té lang, gelukkig heb ik nog 2 ICI paris bonnen en tsja...die moeten wel op. *\o/*[/quote]

Haha ja die bonnen zijn na een paar dagen niet meer geldig he :P Bij mij moeten ze ook dezelfde week op vaak haha

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:56

Qua blush vind ik Melba de mooiste, echt een heel mooi subtiel kleurtje, beetje peachy ofzo. Gebruik hem vaak over mijn hele wang en dan heb ik gelijk een soort natuurlijke contour.

Natuurlijk de pro longwear concealer, je weet ondertussen denk ik wel waarom _O-

Oh en ik vind qua lipsticks Russian Red echt heel erg mooi, Please Me is een hele mooie everyday kleur, als je van wat knallendere kleuren houdt, Heroine. Is paars en lijkt heel angstaanjagend in de huls maar hij valt best mee, zie hier:

[ Afbeelding ]

En hier:
[ Afbeelding ]
[/quote]

Deze post dus :D[/quote]

Dankje! :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:04

Ik zat gisteren op Sephora te kijken, maar ik denk dat Nars Orgasm en Deep Throat te licht zijn voor mij? Ze zien er zó subtiel uit..
Mij leken Outlaw en Taos ook wel mooi.
Maar duur hoor :=
Omgerekend naar Euro's natuurlijk niet duurder dan MAC, dat dan weer niet..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:06

Djilna, het zijn inderdaad 2 subtiele kleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:07

Orgasm is idd suuuuper subtiel :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:08

Voor de winter misschien wel geschikt, net als Please Me die nu te licht is voor me :)
Dat is wel lastig hoor dat je ze in NL nergens kunt uitproberen. Dus denk dat ik het maar bij MAC hou tot ik een keer een stedentrip naar een ander land heb gedaan :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:10

Iemand trouwens ervaring met Hourglass blushes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:11

Persoonlijk niet, maar hoor er alleen maar goede verhalen over. Sowieso over dat merk :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:13

Die nars blushes zijn dat poeder blushes? Ik heb zelf 2x cream blushers namelijk en dat bevalt me ook wel heel goed! Ben helemaal niet bekend met poeder hihi

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:17

Deep Troat kun je (met de juiste kwast) aardig aanzetten hoor. Ik moet oppassen dat ik niet te veel op doe. Maar gebruik er ook een kwast bij die de haren dicht op elkaar heeft en veel poeder pakt omdat de andere kwasten van mij te zacht zijn en/of te weinig pakken. Deze blush is niet zo gepigmenteerd. Heb er toen speciaal een kwast voor bij gekocht.

Welke ook erg mooi is en een aanrader is Amour. Heel gepigmenteerd en geeft zo'n mooie natuurlijke kleur op de wangen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:19

Ik heb juist echt een hekel aan crème producten, maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat ik een vrij vettige huid heb en liever gewoon bij m'n poeders blijf :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:21

Djilna schreef:
Iemand trouwens ervaring met Hourglass blushes?

Staat boven aan mijn wishlish. In mood exposure.

Cream blushes zijn ook niet mijn favoriet. Blijft niet zo goed zitten bij mij. Ik gebruik ze wel in de zomer als ik verder geen makeup draag (of amper) maar toch ietsje kleur in mijn gezicht nodig heb.