Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dawn1993 schreef:Ik meld me ook ff en schaam me helemaal doood, ik heb al ff last van een schimmelinfectie, en heb dus gelezen dat je dit kan krijgen door oa langdurige stress en het te goed schoonhouden down under.. sws ben ik er schoon dus ja ik boen daar flink.. Alleen nu moet ik zo naar Kruidvat om een middeltje te halen en ik schaam me echt dood.. ben echt bang dat mensen gaan wijzen en alles..ik durf niet eens haha
Dawn1993 schreef:Ik meld me ook ff en schaam me helemaal doood, ik heb al ff last van een schimmelinfectie, en heb dus gelezen dat je dit kan krijgen door oa langdurige stress en het te goed schoonhouden down under.. sws ben ik er schoon dus ja ik boen daar flink.. Alleen nu moet ik zo naar Kruidvat om een middeltje te halen en ik schaam me echt dood.. ben echt bang dat mensen gaan wijzen en alles..ik durf niet eens haha
Mars schreef:Je vriend kan je spiraal niet eruit trekken als je dat bedoeld. Wel zou hij de touwtjes kunnen voelen als je hem net hebt want die zijn dan nog stug. Met de tijd worden ze zachter en zal hij er weinig van merken.
Amanda schreef:Ik mag vanmiddag naar de huisarts. Ben heel benieuwd waar ze mee komt. Vooralsnog klinkt de implanon als meest geschikt. Maar goed, misschien zijn er nog andere opties.
Fijn dat het goed gegaan is Mars, ik hoor echt horrorverhalen over spiraaltjes
Sassii: mag ik vragen wat voor klachten je had?
elenaMM77 schreef:fijn om te horen dat er een passende keuze is Amanda, houd je ons een beetje op de hoogte hoe hij bevalt? denk dat het voor velen een nog redelijk onbekende optie is?
HouVanUtopia schreef:Vanochtend huisarts geweest maar kom er niet echt uit hormoon of koperspiraal
Heb van de pil last van de hormonen laag libido gevangen in me eigen lichaam zeg maar
Volgens huisarts hebben de meeste meiden dit met mirena niet of zoveel minder dat ze ermee leven maar de ervaring bij mij moet nog blijken natuurlijk.
Iemand hier over gegaan van de pil naar mirena vanwege hormononen en of libido??
Ik wordt maandag ongesteld en wil die week iets laten plaatsen moet gewoon de knoop doorhakken maar dit is nog best moeilijk.
En mensen met koperspiraal hoe is jullie ongesteldheid nu?