Samantha ook een schuurplek
Gelukkig doet hij geen zeer (dan had je hem wel eerder opgemerkt denk ik hihi). Hoe was je 2e date met Scott?Leonie87 wat een mooie doelen als je al die marathons zou gaan doen
Succes vandaag weer met alle bootcamp en training geven! En dan gister jezelf ook nog naar de sportschool gesleept, ik doe het je echt niet na.Die N70 kende ik niet dus even opgezocht, ziet eruit als een mooie route. Ik ga hem opslaan
(om te wandelen uiteraard, dat hardlopen is voor mij nog een stukkie te ver haha). Lisitano groot gelijk dat je aan het nagenieten bent
Echt een knappe prestatie, blijf nog maar heeeeeeel lang op je roze wolk zitten
Zelfs nauwelijks spierpijn, je conditie is echt heel veel beter dan je denkt. En nieuwe schema vind ik wel een soort van spannend ofzo? Maar dat komt vast goed als ik eenmaal ren 
Auw Germie je teen ziet er pijnlijk uit
xIrlijn je bent al flink onderweg zie ik met opbouwen

Hier ook een horloge, een Suunto ipv Garmin. Zeker met opbouwen vind ik het erg makkelijk, ik laad de training in en hoef geen tijd in de gaten te houden. Dat horloge geeft vanzelf aan wanneer ik moet rennen of wandelen, heel makkelijk. Enige nadeel is dat ik me af en toe teveel laat opnaaien door het tempo, in plaats van de voelen heb ik de neiging op mijn horloge te kijken en dan te denken, jeetje ik ga langzaam
Maar verder echt ideaal om bij te houden wat je doet en wat je voortgang is. Als ik nu terug kijk op mijn app zie ik dat ik wel degelijk vooruit ga, heel fijn! 

. Jij hebt minder problemen met 25km dan ik hahaha. Voor mij is dit een pittige training maar vind het ook zonde om voor 10km zo ver te rijden. Super leuk, ik stuur je even pbtje.
Wel beetje warm, zelfs voor mij

.