Samantha_ schreef:Ik heb van marathon Photos toch maar 1 foto gekocht. Alle andere zijn zowat hetzelfde of ben ik amper zichtbaar of kijk ik heel zielig haha.
Super leuke foto!
Ik heb bijna geen fotograaf gezien maar heb er 52 met mezelf erop, denk dat ik er op 4 niet echt opsta, op 4 niet lach en de rest zijn gewoon leuke foto's. Overal met een dikke grijns op mijn gezicht. Heb alleen geen zin om weer €30 te betalen voor foto's en het is zo lastig te zien welke echt het leukste is omdat de kwaliteit en het watermerk dat gewoon onmogelijk maken.
2/3 jaar geleden zat het gewoon bij je kaartje in. Het word echt een duur grapje zo om mee te doen aan events. Nu is een foto natuurlijk niet verplicht he, maar wel gewoon leuk.
muppetmayo ho ho het zijn nog geen doelen hoor hahaha. Het lijkt me heel tof maar ze staan nog niet op de agenda vooralsnog
Sherivey fijn dat de spierpijn weg trekt. Welke marathon ging je nu ook al weer voor? De berenloop heb ik veel goede dingen over gehoord. Lijkt me heel leuk!
ieris schreef:Leonie, jullie hebben ook lekker gelopen zeg! Wat fijn dat het alweer zo snel beter met je gaat.
Ik vind het wel leuk om donderdag de 29e met je te lopen op de N70 route, ik ken daar alles, 25km is geen probleem voor mij.
Ja wat leuk!!
. Jij hebt minder problemen met 25km dan ik hahaha. Voor mij is dit een pittige training maar vind het ook zonde om voor 10km zo ver te rijden. Super leuk, ik stuur je even pbtje.
Enja feesten op deze leeftijd, ik voel je
Maar wel leuk om af en toe nog even te doen.
Decathlon programma ben ik mee bekend maar die stomme site blijft maar naar frans gaan omdat ik ooit in Fr woonde en daar een account heb gemaakt. Hij weigert mij aan nl te koppelen en daarop krijgt ie error.
Net even 5km gelopen. Benen voelde goed, geen centje pijn
Wel beetje warm, zelfs voor mij