Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Dat veel meer eten is wel herkenbaar, maar werkt echt goed. Ik 'vergat' altijd te eten of at ongezonde dingen die niet echt vulden, en ging dan halverwege de middag of avond als een malle snoepen. Merkte de afgelopen weken door veel drukte en het ontbreken van een vast patroon qua dagindeling dat ik daar ook weer een beetje in ging vervallen dus daar maar weer even het roer om gegooid. Gisteren hele dag bezig geweest om mijn huis verkoopklaar te maken, maar tussendoor wel gezond gegeten en 's avonds nog even tijd gemaakt om lunch voor vandaag en morgen te maken. Het worden spelt-rode biet pannenkoekjes met zelf gemaakte eiersalade op basis van Griekse yoghurt. Gisterochtend ook nog even flink krachttraining gedaan met alles een stuk zwaarder dan de afgelopen tijd, kan de spierpijn nu al overal voelenLast van de enkel is helemaal weg, dus als het weer een beetje meevalt ga ik vanavond lekker naar de hardloop club.
Startte vanochtend met een bakje Skyr en als tussendoortje nam ik een eiwitreep. Bijna tijd voor lunch, dat wordt een tosti met kaas. Appeltje als tussendoortje voor de middag en vanavond netjes vlees met groenten
Niet al te gek doen want eigenlijk mag ik niet zweten (ivm nieuwe permanente make-up)... Heb de afgelopen dagen echt eens soort onverzadigbaar gevoel. Probeer dat zoveel mogelijk te stillen met gezonde dingen en soms gewoon door het te negeren
hopelijk trekt het weer een beetje weg, want vervelend is het zeker.
En nog beter dat je je ook zo voelt
Heb het bij rijstwafels met pure chocolade weten te houden. Gister juist helemaal geen honger gevoel en misschien zelfs wat te weinig gegeten in combinatie met 2 dagen achter elkaar flink sporten. Ga eens in de gaten houden of ik er een lijn in kan vinden. Tot nu toe nog niet, behalve dan 2 dagen misschien wat weinig gegeten.
_Tarzan schreef:Ik werd vandaag weer even spontaan blij van mijn spiegelbeeld, ik ben er nog lang niet hoor maar ik ben verder dan ik in de afgelopen jaren ben gekomen![]()
Even om er een motiverende post van te maken, dit was juli 2021:
[ [url=m/NncNRY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit ben ik vandaag
[ [url=m/M6r0u7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beter dan op de bank zitten zegmaar.
Ik zit 1kg van mijn eerste doel af, dus zit vol in de motivatie. Zodra ik onder dat getal zit wil ik deze noooooooit meer terugzien haha.
Wat heb je laten zetten? Powderbrows lijken mij fantastisch maar hoewel ik ruim voldoende wenkbrauwhaartjes heb, zijn ze witblond
ik verf ze nu maar ben bang dat het geen gezicht is als ik dan die powderbrows heb en het is hoog tijd om weer te verven
Ben er zelf heel erg blij mee, maar ik heb zelf donkere haartjes dus ik kan niet zeggen hoe het uitpakt met lichtere haartjes. 
_Tarzan schreef:Dankjewel voor de complimentjes lievetjes
Vandaag even slecht, ben pizza gaan eten met een vriendin, slecht maar wel lekker!!
Jullie gaan ook allemaal heel goed! Samen komen we er wel
). Is dat echt passend in mijn eetschema? Nee. Is het echt gezond? Nee. Kan het erger? Jazeker
daarna gewoon weer normaal gegeten en net 5km hardgelopen. Gewoon weer terug in het ritme en door.. 

Helemaal blij haha