Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:De scholen worden nu ingezet als kinderopvang. Voor kinderopvang is wel iets anders te regelen.
Ik vraag me af wat er gebeurt als morgen een kwart van de docenten zich ziekmeldt. Een kuchje is al voldoende om thuis te blijven.
PSvanLot schreef:Astorga schreef:Kunnen we in dit topic ook afspreken om alleen links te posten als je daar ook een toelichting bij geeft?
Dacht dat een dergelijke afspraak al voorbij was gekomen, maar kan me vergissen.
Ik heb het hierboven al aangepast. Klikte op verzenden terwijl ik nog niet klaar was.
Dus geen paniek.
elnienjo schreef:Citaat:Ik vond Wilders zijn bron niet heel duidelijk. Heb jij die bron wel?
Nee, niet gehoord, ik luister op de achtergrond naar het debat.
Loretta schreef:De scholen worden nu ingezet als kinderopvang.
Astorga schreef:Wil je iedereen die zich een beetje ziek voelt opnemen, infuus geven en beademen? Je weet dat iedere behandeling ook nadelen kan hebben? In jouw beschrijving lijken die nadelen mij groter dan de voordelen.
Celine_Famke schreef:HBO en uni mogen geen lessen meer geven. Toch moet ik morgen gewoon naar de werkcolleges komen (Hogeschool van Amsterdam) en kijken ze pas vanaf volgende week wat ze kunnen aanpassen..
Celine_Famke schreef:HBO en uni mogen geen lessen meer geven. Toch moet ik morgen gewoon naar de werkcolleges komen (Hogeschool van Amsterdam) en kijken ze pas vanaf volgende week wat ze kunnen aanpassen..
PSvanLot schreef:Vroeg iemand straks naar de link over het zesde sterfgeval? Kom het toevallig net tegen.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/317 ... ziekenhuis
zonnebloem18 schreef:Vergeet de 'dit overkomt mij toch niet' mensen niet zou me niets verbazen als er toch een hoop mensen heen gaan met de verwachting dat het lekker rustig zal zijn. De shows en voorstellingen gaan niet door en het is wel een groot park, maar mensen staan vaak toch vrij dicht op elkaar voor hekken naar dieren te kijken of in wachtrijen bijvoorbeeld.
Blussem schreef:zonnebloem18 schreef:Vergeet de 'dit overkomt mij toch niet' mensen niet zou me niets verbazen als er toch een hoop mensen heen gaan met de verwachting dat het lekker rustig zal zijn. De shows en voorstellingen gaan niet door en het is wel een groot park, maar mensen staan vaak toch vrij dicht op elkaar voor hekken naar dieren te kijken of in wachtrijen bijvoorbeeld.
Vergeet ook niet de mensen die al ziek zijn geweest en nu niet meer vatbaar zijn.