Normaal altijd wanna dos gehad, dus dit is spannend
Heb er al 5/6 tattoos van haar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Normaal altijd wanna dos gehad, dus dit is spannend
Vandaag heb ik een colibri bijgekregen. Volgende sessie komt er een gekleurde bloem met kleinere bloemen bij, waar de colibri naartoe lijkt te gaan en wordt er nog verder afgewerkt.
Lente schreef:Iemand tips voor een tattoo shop die echt mooie realistische vlinders zet?
Ik heb op dit moment een fine line bij mn sleutelbeen die ik samen met mijn ex heb laten zetten. Die wil ik binnenkort eventueel een paar keer laten laseren om te vervagen en dan wil ik er een realistische voor in de plaats.
Maar ik wil écht een goeie. Plaats in Nederland (of iets erbuiten?) maakt me niet uit.
Thanks
. Nu heb wel een foto, alleen uhhh ahum je ziet een blote bil en ik hou mijn string vast aan de voorkant. Je ziet me van de zijkant dus eigenlijk zie je alleen een blote bil maar ja het is wel bloot en weet niet of dat gewaardeerd wordt
maar als ik het bijv weg ga kleuren dan heb je geen idee kwa grote etc dus dat is ook raar
. Dus of wachten tot die genezen is en ik een degelijke foto kan maken of deze gewoon plaatsen.

BritHittepit schreef:Mooi hoor! Viel het wat mee? Mijn fenix was toch pittig op die plaats! Maar na mijn sleeve komt mijn andere zij ook vol
. Het krassen aan het einde was het pijnlijkst. Maar ja dan heb je al een tijd gelegen