Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yv_ schreef:Waar heeft zo'n beschermsok nut voor?
Ik heb nog nooit wat afgedekt eigenlijk?
Oh die van hierboven vind ik echt niet mooi. Hou sowieso niet zo van tattoos die altijd in het zicht zitten.
Gillbo schreef:Appelmoes misschien aan de achterkant bovenarm met boven de elleboog? Bovenbeen?
Wat ik me afvraag waarom een herinnering aan iets negatiefs.Je bent er doorheen gekomen waarom wil je het voor altijd op je lijf?
Zou een herinnering aan de kracht dat je er uitgekomen bent niet mooier zijn.Een tattoo die uitstraalt wat je nodig had om erdoorheen te komen ipv een herinnering aan iete naars?
Macyy schreef:Helaas geen kwalitatief goede foto, en nog met folie erop, maar ik ben er zo verschrikkelijk blij meeLevi had zelf ook nog foto's gemaakt en ik hoop dat hij die nog online zet, daar zijn alle details beter op te zien
![]()
[ [url=m/tGgoh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
PanamaD schreef:Ik ben er overuit wat voor tattoo ik wil en waar ik hem wil laten plaatsen! Ben gek op vosjes en vos paarden wat het voor mij mede door mijn vorige paard een dubbele betekenis heeft. wil hem daarom misschien ook deels met kleur maar dat weet ik nog niet zeker.
Het is wel al een bestaande tattoo, hoe staan jullie daarover?
Deze wil ik op m’n buik rechts onder en dan gespiegeld het hoofd naar links. Zal vast een pijnlijke plek zijn voor de 1e gok ik?![]()
[ [url=m/9gQcgD.png]Afbeelding[/url] ]
En welk artiest zou dit mooi kunnen plaatsen, woon zelf in hoofddorp maar stukje ervoor reizen geen probleem.
2e tattoo idee heb ik ook al. Deze zal staan voor mijn hond.