[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:13

Waar heeft zo'n beschermsok nut voor?
Ik heb nog nooit wat afgedekt eigenlijk?

Oh die van hierboven vind ik echt niet mooi. Hou sowieso niet zo van tattoos die altijd in het zicht zitten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:18

Goh, zo zie je maar hoe smaken verschillen.. ik zag hem, en bleef er aan denken.
Ik had al bijna een afspraak gemaakt om er ook een te laten zetten. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:36

Ik vind hem vreselijk := Moest idd meteen aan een operatie denken.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:46

Yv_ schreef:
Waar heeft zo'n beschermsok nut voor?
Ik heb nog nooit wat afgedekt eigenlijk?

Oh die van hierboven vind ik echt niet mooi. Hou sowieso niet zo van tattoos die altijd in het zicht zitten.

Tegen de zon.

En kan wel kloppen dat de kleur snel vervaagd, maar ik vind het niet erg als ie wat lichter/vager wordt. Ik merk het wel :)

Die van Fajah vind ik ook apart. Lijkt mij een nare plek om te tatoeëren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:03

Ik had een piercing op die plek (ieeetje lager), huid rekt daar zo ontzettend mee, lijkt mij heel lastig tattooeren... Tis echt zo'n los flapje huid :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 23:19

Ik vind t ook niks, lijkt van afstand net een dikke moedervlek.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 03:26

Ik hoor inmiddels ook bij de club van mensen met tattoos, heb een kleintje laten zetten in LA met een vriendin.

(Ik links, zij rechts)

Afbeelding

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 04:28

Margoooo schreef:
Ik hoor inmiddels ook bij de club van mensen met tattoos, heb een kleintje laten zetten in LA met een vriendin.

(Ik links, zij rechts)

[ [url=m/aDHcLp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 08:44

Noblesse_ schreef:
Gisteren was het weer eens mijn beurt.
Ik weet dat het een aparte stijl is die je ofwel leuk vind ofwel spuuglelijk :D , maar ik vind het geweldig. [ [url=m/7xNO1L.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tof!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:59

Helaas geen kwalitatief goede foto, en nog met folie erop, maar ik ben er zo verschrikkelijk blij mee <3 Levi had zelf ook nog foto's gemaakt en ik hoop dat hij die nog online zet, daar zijn alle details beter op te zien :)

Afbeelding

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:07

^Wauw, supermooi!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:11

Leuk dat papieren vliegtuigje! Mooi gezet.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:19

Heel gaaf die laatste!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:38

Ik ben er overuit wat voor tattoo ik wil en waar ik hem wil laten plaatsen! Ben gek op vosjes en vos paarden wat het voor mij mede door mijn vorige paard een dubbele betekenis heeft. wil hem daarom misschien ook deels met kleur maar dat weet ik nog niet zeker.

Het is wel al een bestaande tattoo, hoe staan jullie daarover?

Deze wil ik op m’n buik rechts onder en dan gespiegeld het hoofd naar links. Zal vast een pijnlijke plek zijn voor de 1e gok ik? :')
Afbeelding

En welk artiest zou dit mooi kunnen plaatsen, woon zelf in hoofddorp maar stukje ervoor reizen geen probleem.

2e tattoo idee heb ik ook al. Deze zal staan voor mijn hond.

xAppelmoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:50

Gillbo schreef:
Appelmoes misschien aan de achterkant bovenarm met boven de elleboog? Bovenbeen?
Wat ik me afvraag waarom een herinnering aan iets negatiefs.Je bent er doorheen gekomen waarom wil je het voor altijd op je lijf?
Zou een herinnering aan de kracht dat je er uitgekomen bent niet mooier zijn.Een tattoo die uitstraalt wat je nodig had om erdoorheen te komen ipv een herinnering aan iete naars?

Bedankt voor het meedenken! Ik zat zelf ook nog te denken aan mijn heup/lies. Misschien verkeerd verwoord, maar ik wil juist iets wat staat voor kracht en moed. Alleen nog geen idee hoe ik dat in iets kleins en simpels terug wil laten komen. Mensen ervaringen met goede artiesten in de buurt van Groningen?

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 19:38

Ik heb ook een tattoo die staat voor mijn depressieve periode. Ik denk juist dat het mooi is, dat je dan beseft van waar je bent gekomen en waar je nu staat. Ik heb zelf "Expecto Patronum" op mijn enkel staan. 1 omdat ik een diehard Harry Potter fan ben en 2 omdat in HP met deze spreuk de dementors worden verjaagd, en die ontnemen mooie herinneringen. Mijn depressie was mijn "dementor" en die spreuk geeft me juist kracht :)

Mooie tattoos komen weer voorbij! Ik krijg echt tattoo kriebels van die bloemen hierboven, heel erg mooi subtiel gezet zeg!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 19:45

Macyy schreef:
Helaas geen kwalitatief goede foto, en nog met folie erop, maar ik ben er zo verschrikkelijk blij mee <3 Levi had zelf ook nog foto's gemaakt en ik hoop dat hij die nog online zet, daar zijn alle details beter op te zien :)

[ [url=m/tGgoh0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt super mooi! Mag ik vragen waar je deze hebt laten zetten? Ben er weg van! <3

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:18

Bij stack tattoos in Rotterdam! Levi heeft hem gezet :) mijn broertje had een foto gemaakt waar je de details mooi op terug ziet:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:56

Wauw die vind ik ontzettend mooi zeg!!

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:57

^Ik vind hem echt supermooi! Ik weet waar ik mijn tattoo wil laten zetten ;)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 21:46

Waaauuw, die is echt heel tof!

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 21:53

Wauw macy die is echt heel gaaf!

Ik heb mijn idee voor mijn 2e tattoo inmiddels ook doorgestuurd naar mijn tatoeëerder ( Hooks ink) Dus even afwachten wanneer ik mag:)
Wordt de quote Every flower must grow through dirt en een bloemetje ernaast bij mijn sleutelbeen tot schouder.
Bij het bloemetje moeten die kleine knopjes nog weg en wil ik daar eenzelfde takje voor terug. Heel subtiel en zo klein mogelijk allemaal

Afbeelding
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:34

Oeh, weer leven in dit topic. Ik zit nog steeds ook met hetzelfde idee voor mijn nieuwe tattoo in mijn hoofd, maar dat moet maar even in de winter gezet worden (op mijn ribben). Zie ook weer veel moois voorbij komen, die bloem hierboven is echt prachtig. En dat vliegtuigje ook <3

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:37

Heel mooi Macyy!

Ik heb vrijdag de afdruk van het hondenpootje gebracht. Donderdag om kwart voor 1 mag ik weer. Best spannend! :P

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:18

PanamaD schreef:
Ik ben er overuit wat voor tattoo ik wil en waar ik hem wil laten plaatsen! Ben gek op vosjes en vos paarden wat het voor mij mede door mijn vorige paard een dubbele betekenis heeft. wil hem daarom misschien ook deels met kleur maar dat weet ik nog niet zeker.

Het is wel al een bestaande tattoo, hoe staan jullie daarover?

Deze wil ik op m’n buik rechts onder en dan gespiegeld het hoofd naar links. Zal vast een pijnlijke plek zijn voor de 1e gok ik? :')
[ [url=m/9gQcgD.png]Afbeelding[/url] ]

En welk artiest zou dit mooi kunnen plaatsen, woon zelf in hoofddorp maar stukje ervoor reizen geen probleem.

2e tattoo idee heb ik ook al. Deze zal staan voor mijn hond.

Kopiëren van een reeds bestaande tattoo is voor bijna iedereen hier (en ook veel artiesten) Not Done.
Maar gebruik de zoek functie in dit topic eens, genoeg meningen hierover te vinden.