[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 21:32

Ben pissed. Hele dag thuis geweest zie ik in de t&t vandaag weer staan bewoner niet thuis! Er is niet eens aangebeld! Grr DHL meteen via Twitter bericht gestuurd.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 21:34

DHL is ook echt een k*tbedrijf... hebben ze mij ook al vaak geflikt. Mijn levering is ook opeens uitgesteld, zou vandaag geleverd worden :Y)

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 21:44

Ik twijfel er nu zelfs aan of ze gisteren wel zijn geweest.
Toen ik uit de auto stapte stond er nog dat ze onderweg waren en 10min later bewoner niet thuis.
Er komt hier zat via DHL en gaat toch meestal goed. Maar dit is wel de 2e x dat me dit gebeurt.
Oh dat uitstellen is ook mooi. Wel pakket ontvangen door hun?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 21:46

Ja, bezorger was ook onderweg :))

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:04

Doen alle bezorgdiensten, niet alleen DHL :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:47

Och praat me niet van gekloot met bezorgdiensten, Post NL heeft ook genoeg fiets ups :=

DHL heeft vandaag ook ff getekend voor mijn pakket toen ik aan het werk was :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:49

Vandaag iig afgeleverd. Het tropische luchtje wat ik op de gok heb gekocht is gelukkig erg lekker. Dus blij met de nieuwe aanwinsten :D
Jullie de bestellingen ook binnen?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 18:09

Nouja de bezorger heeft dus getekend en het pakket is ergens afgeleverd, maar ik weet niet waar. Geen briefje in de bus ofzo, dus lekker weer :')

Fijn Djil! Goeie luchtjes word je blij van haha.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:54

Beide aankopen zijn een teleurstelling. De MAC sunny seoul is niet erg dekkend en gaat snel af.
De too faced spray doet eigenlijk gewoon weinig. Ik merk er niets van -O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:11

Sunny Seoul is toch een lustre of cremesheen finish? Die blijven inderdaad nooit lang zitten. Gewoon af en toe opnieuw aanbrengen :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:11

Waar kan ik de heatwave lipstick van UD bestellen? Online zie ik hem nergens in NL...

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 09:18

feelunique mss?

Het theBalm palette bevalt mij goed! Mijn collegaa had de put a lid on it oog primer besteld, dacht dat het een gewone primer was dus heeft ze hem aan mij gegeven en de combi werkt goed. Beter dan de eyesurance van TF. Maar toch einde vd dag heb ik en mascara vlekjes (met BTS van TF wel minder dan andere mascara) en een dun ooglijntje omdat ik zo'n zweterige ogen heb :+ Ik poeder het goed af voor ik oogschaduw opdoe maarja. Maar ben tevreden! Heerlijk palette en dat voor 23 euro afgeprijst :~

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 09:47

chimello schreef:
feelunique mss?

Het theBalm palette bevalt mij goed! Mijn collegaa had de put a lid on it oog primer besteld, dacht dat het een gewone primer was dus heeft ze hem aan mij gegeven en de combi werkt goed. Beter dan de eyesurance van TF. Maar toch einde vd dag heb ik en mascara vlekjes (met BTS van TF wel minder dan andere mascara) en een dun ooglijntje omdat ik zo'n zweterige ogen heb :+ Ik poeder het goed af voor ik oogschaduw opdoe maarja. Maar ben tevreden! Heerlijk palette en dat voor 23 euro afgeprijst :~

Ik gebruik meestal gewoon de primer van Essence, en moet zeggen, het blijft sowieso een kantoor dag goed zitten!

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:16

Hoi!

Zou ik een vraag mogen stellen?
Ik vind dat lippenstift je echt meteen een heel andere uitstraling kan geven, en daarom vind ik het ook altijd heel mooi... bij andere mensen! Op de een of andere manier krijg ik het nooit voor elkaar dat het echt bij mij past, welke kleur ik ook probeer.

Op de foto draag ik een paarse kleur, die ik echt heel tof vind, maar toch is er iets mee dat het me niet helemaal staat. Moet ik dit accepteren (is de vorm van mn lippen gewoon niet hiervoor gemaakt)? Of doe ik iets fout in het gebruik? Ik heb ook lippotlood gebruikt overigens.
Foundation gebruik ik liever niet en ben verder ook vrij basic

Afbeelding

Wie heeft de gouden lippenstift tip?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:17

Ik vind hem je heel erg prima staan! Is het niet vooral dat je er zelf aan moet wennen?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:32

Zeker aan fellere kleurtjes moet je echt gewoon wennen! Deze kleur staat geweldig bij je ogen :)

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:36

Thanks beiden!

Kan inderdaad wel zijn, als ik het op doe denk ik: Wow, vet opvallend, clown etc. Dan haal ik het er weer af en geef ik het eigenlijk geen kans.. misschien moet ik daar eens doorheen :’)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:05

EmmaK95 schreef:
Thanks beiden!

Kan inderdaad wel zijn, als ik het op doe denk ik: Wow, vet opvallend, clown etc. Dan haal ik het er weer af en geef ik het eigenlijk geen kans.. misschien moet ik daar eens doorheen :’)

Gewoon doen :D ik vond rode lippenstift altijd beetje eh... h**rig of zo staan, voor mijn gevoel. Tot ik het wat meer ging dragen en nu is het mijn favoriete kleur :)) De kleur die je nu op hebt staat je goed!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:50

Vandaag champagne pop na lang twijfelen maar alsnog gekocht en een aanvul voor mn ka-brow

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 07:57

Emma: ik vind de kleur jou erg goed staan! Gewoon wat wennen voor jezelf :)

Indien er nog eens speciale aanbiedingen zijn bij iciparis of douglas hoor ik het graag :) Ik wil mijn collectie nog aanvullen.

Nog een algemene vraag: waar bewaren jullie de make-up ? Ik ga een kaptafel kopen maar twijfel nog waar ik hem ga zetten, in de slaapkamer of de badkamer. De badkamer zou niet goed zijn voor je make-up (vochtigheid)?
Maar als ik de kaptafel in de slaapkamer zet dan kan ik me s'ochtends voor ik naar kantoor ga niet opmaken aangezien ik dan mijn vriend wakker maak :P + er is daar minder licht.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:41

florence123 schreef:
Emma: ik vind de kleur jou erg goed staan! Gewoon wat wennen voor jezelf :)

Indien er nog eens speciale aanbiedingen zijn bij iciparis of douglas hoor ik het graag :) Ik wil mijn collectie nog aanvullen.

Nog een algemene vraag: waar bewaren jullie de make-up ? Ik ga een kaptafel kopen maar twijfel nog waar ik hem ga zetten, in de slaapkamer of de badkamer. De badkamer zou niet goed zijn voor je make-up (vochtigheid)?
Maar als ik de kaptafel in de slaapkamer zet dan kan ik me s'ochtends voor ik naar kantoor ga niet opmaken aangezien ik dan mijn vriend wakker maak :P + er is daar minder licht.

Ik heb een aparte kamer ingericht met aan de ene kant een soort grote inloopkast en aan de andere kant alle make-up en nagellak.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:47

Ik heb de Alex kasten :p

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:50

chimello schreef:
Ik heb de Alex kasten :p

Waar staan die dan? :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:07

Alexkast en die staat in mijn slaapkamer naast de deur naar de badkamer

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:16

Ik heb een rolkar van de Ikea, die staat naast mijn eettafel. Ik maak me op aan de eettafel. Ik woon alleen, dus niemand die er wat van kan zeggen :+