Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik poeder het goed af voor ik oogschaduw opdoe maarja. Maar ben tevreden! Heerlijk palette en dat voor 23 euro afgeprijst
chimello schreef:feelunique mss?
Het theBalm palette bevalt mij goed! Mijn collegaa had de put a lid on it oog primer besteld, dacht dat het een gewone primer was dus heeft ze hem aan mij gegeven en de combi werkt goed. Beter dan de eyesurance van TF. Maar toch einde vd dag heb ik en mascara vlekjes (met BTS van TF wel minder dan andere mascara) en een dun ooglijntje omdat ik zo'n zweterige ogen hebIk poeder het goed af voor ik oogschaduw opdoe maarja. Maar ben tevreden! Heerlijk palette en dat voor 23 euro afgeprijst

EmmaK95 schreef:Thanks beiden!
Kan inderdaad wel zijn, als ik het op doe denk ik: Wow, vet opvallend, clown etc. Dan haal ik het er weer af en geef ik het eigenlijk geen kans.. misschien moet ik daar eens doorheen :’)
ik vond rode lippenstift altijd beetje eh... h**rig of zo staan, voor mijn gevoel. Tot ik het wat meer ging dragen en nu is het mijn favoriete kleur
De kleur die je nu op hebt staat je goed! 
Ik wil mijn collectie nog aanvullen.
+ er is daar minder licht. florence123 schreef:Emma: ik vind de kleur jou erg goed staan! Gewoon wat wennen voor jezelf
Indien er nog eens speciale aanbiedingen zijn bij iciparis of douglas hoor ik het graagIk wil mijn collectie nog aanvullen.
Nog een algemene vraag: waar bewaren jullie de make-up ? Ik ga een kaptafel kopen maar twijfel nog waar ik hem ga zetten, in de slaapkamer of de badkamer. De badkamer zou niet goed zijn voor je make-up (vochtigheid)?
Maar als ik de kaptafel in de slaapkamer zet dan kan ik me s'ochtends voor ik naar kantoor ga niet opmaken aangezien ik dan mijn vriend wakker maak+ er is daar minder licht.