Kijk ook eens naar welk brood je gebruikt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Oh dat is ook niet leuk MaanlichtDie antidepressiva zal je ook niet voor niets hebben, dus daar valt dan toch niet zoveel aan te geloven? Snap dat het voor hem vervelend is, maar daar moet ie zich maar even overheen zetten
Zeker als je je ook echt lichamelijk niet goed voelt, een blaasontsteking (en antibiotica) kan je echt wel beroerd van zijn hoor.
Ik zit ook al heel lang niet goed in mn vel, met als gevolg heel weinig energie en een weerstand van niets. Voel me vaak niet zo lekker (en kan dan ook best zeuren) en dat heeft natuurlijk zn invloed op de mensen om me heen. Maar ik weet wel dat weerstand van buitenaf daarbij alleen maar averechts werkt (ik heb de mazzel met een man die heel begripvol is, maar bijv mn moeder probeert me wel eens een schop onder mn kont te geven, en bij mij wordt het daar absoluut niet beter van)
Kimmie25501 schreef:Heeft iemand trouwens nog tips om te eten met minder suikers? Als je naar mijn lijstje kijkt. (overigens kan ik niet te drastisch veranderen, want daar worden ze thuis niet zo blij van).
Laura82 schreef:Ook ik zie als ik je foto's bekijk een slanke meid, maar veel mensen zien in de spiegel iets heel anders dan wat andere mensen zien, dus ik snap het wel.
Wel verstandig om er eens met iemand over te gaan praten! En als je toch wat af wilt vallen, zorg dat je in ieder geval genoeg eet (boven je BMR) en heb geduld![]()
Iemand nog leuke tips voor gezonde, zéér snelle recepten? 2 dagen per week kom ik qua tijd nogal in de knel 's avonds. Ik ben dan pas om 18.15 thuis met de kinderen, en die zijn dan zeer hongerig en moe. Even rustig de keuken in is er dan niet echt bij haha. Mn man begint morgen bij een nieuwe baan, en zal dan meestal ook niet thuis zijn, dus ik mis ook een paar handen. 1 van de dagen eten we standaard brood (met evt een soepje), soms eens pannenkoeken of patat. De andere dag komt het nu meestal neer op een pasta, maar zou fijn zijn om mn repertoire wat uit te breidenCouscous is geloof ik ook wel snel? Nooit gemaakt, iemand toevallig een lekker recept? Of andere goede ideeën?
magda_90 schreef:Wat weinig!voel je je dan wel goed? Ik zou zo van mijn stokkie gaan namelijk hiermee.
Oooh Anikoe.Hoe staat het met je stressniveau en slaapritme?
Finnens, toch doen ze iets met die mixen. Het smaakt altijd anders dan echt vers.