Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik moet vaker salades eten als lunch ipv boterhammen, ik heb daarna ook veel minder snaaitrek omdat het langer duurt om het op te eten. Een sandwich heb ik in 2 minuten op
Weet alleen echt nog niet wat ik vanavond wil eten, iemand een briljant idee? Liefst wel iets met redelijk wat koolhydraten, pasta of zo.
)
Kayleigh_ schreef:Waarom vind je het jammer dat pindakaas vet is? Dat zijn juist hele goede vetten, het bevat bouwstoffen die je lichaam echt nodig heeft. Vanwege de vetten eet ik het júist wel.
Zelfde als met pasta, waarom is witte pasta bestempeld als 'slecht'? Niks mis mee. Ook weer goede bouwstoffen voor je spieren bijv.
En inderdaad, roomboter is beter dan margarine. Margarine is vergif.
Jennifuur schreef:Ja klopt, dat is hapslikweg!
Heb alleen nog een zakje liggen, als die op is, ga ik eens kijken naar andere soorten
(met nog duizend andere etenswaren).
En nu past 'ie prima
En de broeken die ik 3 maanden terug droeg zien er nu allemaal heel niet-passend uit 
Maar mag nu van mezelf ook nieuwe kleren kopen, maar dat doe ik anders ook dus weet niet in hoeverre dat een beloning is, haha.
Ik dacht al: dat slankt toch juist af, en als je afvalt, heb je dat juist niét meer nodig? Whyyyy?

Daarnaast vind ik het ook gewoon leuk om lekker bezig te zijn. Naast drie keer sportschool ook nog twee/drie keer paardrijden.