Hoe doen jullie dat dan in de zomer als iedereen op slippers loopt?
nikilover
Geplaatst: 01-05-17 13:43
Mars schreef:
Hoe doen jullie dat dan in de zomer als iedereen op slippers loopt?
Haha in mijn geval maakt het helemaal niks uit, zolang ze maar niet met hun nagels langs mijn been ofzo gaan schrapen.
Daar ik nog nooit iemand ben tegen gekomen die dat doet heb ik er 0.0 problemen mee
nijnthju
Geplaatst: 01-05-17 22:03
Ik ben ook weer even aan het prutsen geweest Excuus voor de rode nagelriem... die was ontstoken en is open gesneden Ik heb jaren lang nagels gebeten, maar ben er nu gelukkig vanaf!
nikilover
Geplaatst: 02-05-17 08:50
Mooie kleur hierboven
nijnthju
Geplaatst: 02-05-17 12:40
nikilover schreef:
Mooie kleur hierboven
Dankje! Is van Kiss. Kon ik vorige week met 50% korting kopen bij de etos:)
Nette kleur! Had net een 3e laagje opgemogen maar dat heb jenmet dit soort kleurtjes. Netjes gezet ook (tenminste, neem aan dat de oneffenheden (duim) een olie is).
Lindy: vanaf de foto gezien een flinke beschadiging door te grof gellak verwijderen. Ik zie dit soms bij klanten due zelf de boel eraf gesloopt hebben...
Cinnepin
Geplaatst: 05-05-17 19:31
LadyMadonna schreef:
Lindy: vanaf de foto gezien een flinke beschadiging door te grof gellak verwijderen. Ik zie dit soms bij klanten due zelf de boel eraf gesloopt hebben...
Hmm ben zelf altijd best zorgvuldig met eraf halen. Heb wel eens hele andere beschadigingen gezien. Toen er nog lak op zat dacht ik dat het een luchtbel onder de lak was.
LadyMadonna
Geplaatst: 05-05-17 19:36
Peuteren, trekken, dingen eronder steken, knagen... ook kunstnagels Gelukkig maar een enkeling, maar ondanks het dringende advies dit niet te doen gebeurt het toch...
Heb inderdaad ook klanten die het er zo af trekken terwijl ik het afraad. Kan ik de volgende keer weer seal and protect gebruiken omdat die nagels zo beschadigd zijn.
Maar goed lindy, het lijkt een luchtbel tussen de lagen nagelcelken. Niet flink gestoten oid? ("Diagnose" vanaf een foto is erg lastig)
Lindor92
Geplaatst: 05-05-17 19:53
Het lijkt inderdaad op een luchtbel. Geen flauw idee of ik me gestoten heb het zit er al een paar weken. Agja groeit wel weer uit.
Cinnepin
Geplaatst: 05-05-17 19:54
LadyMadonna schreef:
Peuteren, trekken, dingen eronder steken, knagen... ook kunstnagels Gelukkig maar een enkeling, maar ondanks het dringende advies dit niet te doen gebeurt het toch...
ah ok, ja das niet slim
A_nouk
Geplaatst: 05-05-17 21:45
Ik zou graag met jullie meekletsen maar ik weet er inhoudelijk geen biet van
Maar kom graag weer een foto van mijn setje voor de komende weken laten zien.
Afgelopen keren shellac van CND en nu gekozen voor acryl. Erg blij mee en ondanks 'simpel' roze vind ik ze erg mooi!