[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:01

Mooi!! <3
Ik ga denk ik iets meenemen om tussendoor te eten, moet om 10.00 en weet nu al dat ik door de zenuwen waarschijnlijk niks binnen ga krijgen sochtends.... neem wel een italiaanse bol mee ofzo. Ben benieuwd! Heb er ongelofelijk veel zin in :):) Donderdag is het zo ver.
Neem ook mijn ipad mee, kan ik wat lezen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:03

Ik had dus helemaal niets gegeten toen ik moest liggen. := Wist ik veel...had om 12.00 voor het laatst gegeten en ging om 21.00 onder de naald...mijn buik ging tekeer...in de pauze heb ik van haar 2 mini pizza's gekregen. :+ Helaas werd de pijn niet minden. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:04

Ik kan het persoonlijk wel echt aanraden om van tevoren iets stevigs te eten.. Nou word ik zelf wel extreem snel duizelig maar als ik niet zou eten zou ik echt gelijk flauwvallen denk ik haha

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:12

ik heb vantevoren een halve donut op, omdat ik nooit eet in de ochtend, en te zenuwachtig was om te eten :+ moest ook om 9 uur, dus dan eten terwijl je nooit ontbijt? :+ maar verder nergens last van gehad

wauw loes! toch wel een beetje jaloers dat ik net iets later heb gemaild dan jou :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:12

Flauwvallen heb ik dan weer niet...ik lag. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:14

Haha ik ben bij alle drie zittend begonnen en dat was echt hell op aarde :') Helemaal week in m'n hoofd, voelde me echt heel naar. Dus toen bij alledrie uiteindelijk gaan liggen en toen was het geen probleem meer

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:15

Ik heb 4.5 uur gelegen vorige week zonder iets te doen. Kon mijn telefoon niet vasthouden.. kon niet lezen.. kon alleen maar nadenken en naar muziek luisteren. :')

Mijn artiest was zo geconcentreerd die kon niet echt praten.. zelfde geldt voor mijn 3 andere artiesten. Moest soms zelfs 2 keer iets zeggen soms als ik wat wilde.

Heb 3 keer een pauze gehad van 5 minuten ofzo om naar de wc te gaan.. in de tussentijd cola gehad en een mars bar en wat chocolade koekjes. Ik word echt snel licht in het hoofd en ik heb de neiging om te gaan trillen/shaken dus ik moet het suikerniveau bijhouden haha. :j

@LoesVDB gaaf! wordt mooi :j

Mijn tattoo is al aan't vervellen.. het jeukt echt zoooo erg _-:(

Drunksheep

Ja, echt een goede keuze op je ribben!

En ik kan gelukkig altijd wel eten :+ zorg altijd voor extra chocola enzo, maar is nog niet nodig geweest tbh.

Anoniem

Emmaa_ schreef:
Ik kan het persoonlijk wel echt aanraden om van tevoren iets stevigs te eten.. Nou word ik zelf wel extreem snel duizelig maar als ik niet zou eten zou ik echt gelijk flauwvallen denk ik haha

Ik heb helaas een stoornis waardoor zenuwen bij mij heel extreem kunnen zijn en erg snel kunnen omslaan in complete paniek :o Ik krijg dan echt echt echt niks binnen. Dus neem het mee zodat ik kan eten als ik wat tot rust kom :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:16

Bizzybijtje schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik heb helaas een stoornis waardoor zenuwen bij mij heel extreem kunnen zijn en erg snel kunnen omslaan in complete paniek :o Ik krijg dan echt echt echt niks binnen. Dus neem het mee zodat ik kan eten als ik wat tot rust kom :j

In dat geval is het zeker begrijpelijk ja :j het is ook niet dat je gelijk flauwvalt ofzo hoor, haha. Het scheelt in ieder geval om te liggen, ook voor de zenuwen :) Zitten vond ik heel oncomfortabel na een tijdje

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:17

@LoesVDB, word al ontzettend gaaf! Ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien als 'ie ingekleurd is :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:18

mijn artist had een bakje staan met verschillende snoepjes, kauwgom enz. met 'als je iets wil, gewoon zeggen, dan pak ik het :D '

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:21

Thanks Girls! :D
Ik heb er last van dat t been waar ik op lig begint te protesteren en te slapen enzo. En ik begin moe te worden.. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:23

Mijne is al zo goed als helemaal vervelt en genezen...voel hem al niet meer..en hij zit er net 9 dagen op...

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:42

mijne nu 1,5 week ongeveer, en hij is net aan het vervellen. grappig om te zien hoe de een sneller geneest dan de ander :D
ik heb eigenlijk maar 1 dag pijn er aan gehad, en 1 dag een klein beetje jeuk (thankgod, want ik kan me nooit zo goed inhouden met jeuk _O- )

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:20

Mooi Loesvdb!
Ben benieuwd naar de kleuren!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:24

Die van mij begint ook al te vervellen. Alleen het rood nog tot nu toe.

M'n vriend zit toch ook heel erg te twijfelen om een tattoo te laten zetten :)) hij durft niet zo goed, maar nu hij met mij mee geweest is heeft 'ie gezien dat het best meevalt. Nu maar hopen dat het voor hem ook mee zal vallen :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:25

Weet hij al wat hij wil dan? :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:28

Nee niet echt, maar er in ieder geval naast durven zitten en kijken was al een héle stap :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:30

Ik heb me door mijn artist laten vertellen dat mannen de pijn vaak een stuk slechter trekken dan vrouwen _O- Iets met een natuurlijk hogere pijngrens door de lonkende gedachte van een kind door je private areas :=

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:32

Dat is precies waar ik ook aan dacht :') Maar dan kan het alsnog meevallen gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:33

:)) Hoor vaker dat mannen een lagere pijngrens hebben dan vrouwen. Lijkt me ook niet vreemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:35

Ik denk dat iedereen het sowieso anders ervaart. Zullen ongetwijfeld ook mannen zijn die zeggen dat het helemaal geen pijn doet, maar vind het wel komisch dat tattoos zo lang een 'mannelijk' iets geweest zijn en dat vrouwen er dus eigenlijk beter tegen kunnen

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:38

Mijn artist had dan weer een meisje die na 1 lijn in huilen uitbarstte en daar niet meer mee stopte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:39

Haha mijn huisgenootje heeft ook echt liggen creperen toen haar ribben werden gedaan. Tweede sessie viel al wat meer mee maar de eerste... Die kon echt geen woord tegen me uitbrengen behalve 'ik wil stoppen' en 'haal me hier weg' :')