Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:24

Ariebombarie schreef:
is natuurlijk een verschil tussen fitter worden en optimaal resultaat behalen uit 30 day shred. tenminste, I think so.

Precies :j
Die voor en na foto's neem ik trouwens met een grote bak zout (oei, ongezond!). Maar ik vind dit programma echt fijn, laagdrempelig, fijn dat ik het gevonden heb.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:24

Dat zou inderdaad een beetje sneu zijn voor je kind, Figaro. ;)
Zo heeft iedereen weer een persoonlijk doel voor ogen. Je kan er zover in meegaan als je zelf wilt en je moet doen waar jij je het beste bij voelt. :j

Figaro

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:25

Ja precies. Overigens heb ik geen probleem met de eetlijstjes hoor. Kan voor iemand weer een hele goede stok achter de deur zijn natuurlijk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:26

Figaro schreef:
Die voor en na foto's neem ik trouwens met een grote bak zout (oei, ongezond!). Maar ik vind dit programma echt fijn, laagdrempelig, fijn dat ik het gevonden heb.

Vergis je daar niet in hoor! Er zijn hier al een boel foto's en meetlijstjes langskomen die er niet om liegen. Ik deed eerder ook wat laconiek over dat soort foto's, maar de resultaten die hier worden getoond door Bokkers laten niets aan de verbeelding over.

Wil je trouwens een eitje bij het zout? ;)

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:26

Ik hoef ook geen optimaal resultaat te behalen. Ik wil gewoon afvallen maar niet supersnel ofzo. Als ik in Juni 12 kilo minder weeg dan nu ben ik sinds januari 20 kilo afgevallen, lijkt me meer dan prima. Of het realistisch is is dan weer de vraag :+

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:28

Jolien87 schreef:
Vergis je daar niet in hoor! Er zijn hier al een boel foto's en meetlijstjes langskomen die er niet om liegen. Ik deed eerder ook wat laconiek over dat soort foto's, maar de resultaten die hier worden getoond door Bokkers laten niets aan de verbeelding over.

Ok, ja foto's van Bokkers vind ik geloofwaardiger idd. En ik geloof ook echt dat je veel kunt bereiken met dit programma (en aangepaste eetgewoonte) en alleen maar hulde als je je resultaat hebt bereikt :j Maar dat is voor mij persoonlijk niet de motivatie.

Jolien87 schreef:
Wil je trouwens een eitje bij het zout? ;)

Goed idee :9

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:08

Ik kom na lange tijd weer even binnenvallen om trots te vertellen dat ik vandaag (dag 6) alle push ups met Nathalie mee heb kunnen doen! *\o/*

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:09

_/-\o_ Petje af!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:10

Doe ik je niet na! :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:10

Bolivia schreef:
Ik kom na lange tijd weer even binnenvallen om trots te vertellen dat ik vandaag (dag 6) alle push ups met Nathalie mee heb kunnen doen! *\o/*

TOP!!!!

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:11

Zooooo mijn dag 4 er weer op zitten
ging sneller voorbij dan normaal :D
Opzich is het nu wel te doen :j!
Merk nu al aan mijn benen vooruit gang, scheelt dat ik die zowieso al veel trainde, zit alleen dikke vet laag op haha.
Mennn wat praten jullie veel zeg kan het allemaal niet bijhouden :o

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:20

Ik vind het hier ook meer een HK-topic precies, alhoewel, 'k weet niet! Het gaat hier wel hard inderdaad :) Ik reageer niet op alles en idem dito precies, dus moeilijk bij te houden zo :)
Dag 2 van mijn prot-dieet, straks dag 7 van de shred, hoop dat ik het volhoud, wou het niet opgeven maar eerste dagen van prot zijn wel lastig, gisteren ging het goed maar vandaag voel ik me toch een béétje slapjes... Straks grote voorraad groenten gaan halen en dan gewoon direct als ik thuiskom shredden...

Hier gingen de (eenvoudige!) push-ups gisteren echt weer een stuk vlotter, misschien moet ik vandaag toch eens de 'gewone' proberen, al zou dat zot zijn, ik heb dat nooit gekund, ik ontbreek die techniek ofzo :')

Vanmiddag een halve rauwe brocoli gegeten, was lekker inderdaad!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:28

vandaag dag 5, en gisteren heb ik ook (net als bolivia) alle push-ups met nathalie mee kunnen net als de buikspieroefeningen!

ik krijg er echt plezier in en heb nu ook allebei mijn zusjes aangestoken met het virus! maar mijn eetpatroon aanpassen vind ik nog moeilijk... ik neem nu ipv. koekjes melba toastjes mee en wat hartigs op mn boterhammen mee naar school...

helaas zondig ik té veel op een dag, iemand nog tips hiervoor?

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:31

Veel fruit meenemen voor als je honger krijgt? :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:33

Cherrytomaatjes 'snoepen'? Of ongezouten nootjes...

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:58

Rebel_Jits schreef:
Over cruesli/muesli gesproken.. Ik heb een versie gevonden ZONDER suikers!
[ Afbeelding ]
Bevat: tarwevlokken, havervlokken, gerstvlokken, 11% rozijnen en 1% hazelnootstukjes.
Ik vind 'm zelf erg lekker, met wat magere yoghurt en bosbessen :9 Gewoon te koop in de supermarkt. Hij ligt waarschijnlijk ergens weggestopt boven- of onderaan in het schap en kost nog minder dan die crueslitroep met 150 gram suiker erbij.

Die heb ik ook altijd in huis :D koop in gewoon bij de supermarkt inderdaad! kost niks :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 17:58

Oeps, heb toch echt wat te weinig binnen gekregen vandaag. Zojuist eind gefietst met m'n zus en ben helemaal kapot. Heb knikkende knieën en voel me slapjes. Dus zit nu even flink water te tanken op de bank en strakjes snel eten maken. Gelukkig heb ik vanmorgen al geshred, dus kan lekker kalm aan doen vanavond.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:14

Zo, vandaag dag 3 van level 1 gehad. Ik voel mijn armen nogsteeds wel maar heb nu alles wel volgehouden, niet gesmokkeld! *\o/* Alleen die push ups gaan echt nog op de Anita manier. En de kramp schoot bijna in mijn kuiten bij de 2e keer touwtje springen. Die voelde ik vanmorgen ook goed toen ik wakker werd :o

Ik zie trouwens dat ik niet de enigste ben die nog maar net begonnen is!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:37

Nou heb even gemeten (na dag 15) maar daar kan ik echt geen touw aan vast knopen :+ Ik heb geen idee meer waar ik gemeten heb. Er komen totaal andere resultaten uit dus ik ga me daar maar niet aan vast houden. Heb wel goede foto's gemaakt dus ga die aan het eind maar gewoon vergelijken en dan hopen dat ik resultaat zie!

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:48

Goed meten is lastig inderdaad! Ik weet ook nooit of ik op precies dezelfde plek meet.

Ik ga straks voor dag 19! Bijna naar level 3. *\o/*

Ben best trots dat ik het tot nu toe vol gehouden heb, heb problemen met m'n schildklier waardoor ik extreem moe ben en dus niet zoveel kan sporten. Dus ben blij dat ik al zo ver ben gekomen (wel met hier en daar een smokkeldagje). :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:57

Daar kan je zeker trots op zijn Marloes! Hopelijk ga je level 3 ook doorkomen, die is namelijk aanzienlijk heftiger.

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:59

Ik hoop het ook! Heb al even het filmpje bekeken, ziet er inderdaad nogal pittig uit! Maar we gaan er voor. :D Desnoods doe ik nog wat extra dagen level 2.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:10

Ik ben al op dag 9 volgens mij van level 1, twijfel of ik gelijk over ga of nog even wacht :P Vandaag nog even een half uurtje fanatiek cardio gedaan op de crosstrainer na het schredden :D

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:11

Kennen jullie die truc met een mentosje in een fles cola?

Daar had ik dus niet aan gedacht en heb vanmiddag lekker wat cola gedronken (sta mijzelf een beetje cola per dag toe) en vervolgens een paar mentosjes gegeten. -O- Das een heel slecht idee!! :')

Wel shred gedaan en even wat melk gedronken om mn buik weer rustig te krijgen, bij mij werkt melk echt super daarvoor. :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:21

Dag 17 gedaan! Nog even en dan level 3. :):)