Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:24

Anthea schreef:
Weet iemand hier een goede contour tutorial video?

Ik heb een foundation kwast van Kat von D die ik heel fijn vind! Gebruik jij alleen nog maar de beautyblender? Zit er al een tijdje naar te kijken maar vind 'm zo duur. :=

Ik heb een neppe hoor, van een of ander Duits merk (Ebelin). Is iets van 3 euro en doet prima zijn werk, en is het enige wat ik gebruik voor mijn foundation ja.

ontherun

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:27

Ohh NARS blushes <3 Ik hou van Orgasm en Deep Throat

Ik breng mijn foundation en concealer vaak met zo'n sponsje aan. Heb nog altijd niet de ideale kwast gevonden, blijft altijd wat streperig. Misschien toch maar eens de expert face brush bestellen...

Drunksheep, de kwasten van ebelin vind ik ook erg fijn! Zijn echt heel zacht, en dat voor de prijs :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:30

Real techniques buffer brush voor foundation, en heeeel af en toe een (nep) beautyblender als mn foundation kwast vies is en ik zo snel geen tijd heb om die schoon te maken :'D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:34

Ik gebruik ook de expert face brush. Of de miracle complexion sponge. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:35

Oh glossi, ik doe er drie maanden mee :) ook niet extreem lang maar wel langer dan vier weken haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:42

Ik heb een platte foundationkwast van Leco en de Bufferkwast van Zoeva. En soms gewoon met mijn vingers, maar meestal de Zoevakwast.

En volgens mij heb ik die expert face brush ook, weet ik niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:43

Ik las net iets over welke kleur concealer je moet hebben. Ik vind voor onder de ogen sowieso een NW altijd wat mooier omdat die een wat rozigere ondertoon heeft. Gaat het effect van blauwe kringen onder je ogen wat meer tegen, geel versterkt het juist

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:47

Thanks, ik ga ze allebei uitproberen! :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:49

Eight schreef:
Oh glossi, ik doe er drie maanden mee :) ook niet extreem lang maar wel langer dan vier weken haha!

Wauw!! dat is een stuk langer _O- ik snap ook niet hoe hij zo snel bij mij op komt :=

Emmaa, dat hangt denk ik van je ondertoon en wallen af. NC zorgt er niet voor dat mijn wallen meer zichtbaar zijn. Juist minder, krijg er een mooie wakkere uitstraling van. Ik weet dat Nikkie ook NC gebruikt onder haar ogen. Maar dat kan heel persoonlijk zijn natuurlijk.. idd allebei uit proberen en kijken wat voor jou het beste werkt :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:49

Santigo_ schreef:
Drunksheep, de kwasten van ebelin vind ik ook erg fijn! Zijn echt heel zacht, en dat voor de prijs :)

Klopt! Ik heb er eentje voor mijn poeder, erg fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:52

Ik wil de nieuwe Kat von D Vampira. :=

Ik verwacht een NARS contour brush.. Ben benieuwd, kwasten zijn zo duur. :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:55

Omg jaloers! Ik zou die nars contour brush ook zoo graag willen, maar ik vind hem zo belachelijk duur :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:56

Ik ben echt heel gelukkig met mijn Mac dainty blush, verder vind ik de blush van rimmel in mauve cool ook echt geweldig! Las laatst dat iemand bonnen op moest maken bij de da, als je van een blush houdt met glansje is deze blush echt prachtig :)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:59

Ik ben nu VIB Rouge, dus shipping bij Sephora is nu altijd gratis, voor diegene die iets willen bestellen! Nu alleen shipping van Canada naar Nederland dus. :P

Navatu, het is inderdaad een rib uit m'n lijf. := Maar goed, ik weet niks van contouren, dus dan gaan we maar zo makkelijk mogelijk beginnen met een goede brush. :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:03

Die nars brushes zijn zo duur! Maar zo mooi <3

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:03

Anthea, zo'n kwast doe je ook je hele leven mee, dus het kost wat maar uiteindelijk valt het best mee. Ik wil ook nog zo'n kwast hebben maar heb er al best veel.. dus probeer me telkens in te houden haha. Wil hem alleen van Hakuhodo hebben. Oeh free shipping.. ik moet nog even wachten tot de 22ste, dan wil ik via jou wel iets bestellen als dat dan nog kan hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:06

Na de 26e/28e kan ik voor mensen pas weer bestellen, sorry, vergeten te zeggen. := Dan reset mijn creditcard, wil niet te dicht bij de limiet zitten ivm evt emergencies oid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:07

Glossi schreef:
Eight schreef:

Wauw!! dat is een stuk langer _O- ik snap ook niet hoe hij zo snel bij mij op komt :=

Emmaa, dat hangt denk ik van je ondertoon en wallen af. NC zorgt er niet voor dat mijn wallen meer zichtbaar zijn. Juist minder, krijg er een mooie wakkere uitstraling van. Ik weet dat Nikkie ook NC gebruikt onder haar ogen. Maar dat kan heel persoonlijk zijn natuurlijk.. idd allebei uit proberen en kijken wat voor jou het beste werkt :j

Klopt, ik heb hele blauw/groene wallen. Was in de war toen ik erachter kwam dat NW dus staat voor Not Warm en niet Neutral Warm, maar meisje bij de counter heeft me er laatst nog van verzekerd dat ik wel warm ben, alleen hele blauwe wallen heb en daardoor beter NW kan gebruiken

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:12

Heeft een van jullie ervaring met Zoeva kwasten?

Hehehe, Anthea het klinkt erg aanlokkelijk. M'n ouders gaan in oktober naar Las Vegas ga m;n moeder maar eens een lijstje mee geven. :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:16

Zoeva, vreesseeelijkkk! Binnen een jaar zijn ze op en kun je ze weg gooien. Maar er zijn ook genoeg die ze wel fijn vinden.. Real Techniques zijn betere kwasten.

Anthea, dan mail ik je na de 28ste :) Ik wil graag iets van Kat von D kopen :Y)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:16

Staan bij diverse in hun foundation kwast lijstje, ja dus ;)
Ik heb een buffer en blending van zoeva

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:29

Ik vind Zoeva ook wel fijn, maar vind dat ze ook kwasten hebben die echt poep zijn. Heb een concealer kwast van hun en die is gewoon kei en keihard. Wil daar echt niet mee in de buurt van mn ogen komen want het doet gewoon pijn op die gevoelige huid :n Ik wil wel heel graag de Silk Finish foundation kwast, die schijnt heel fijn te zijn

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:39

Hi, goed als ik hier ook kom mee posten?
Lees nu al een poosje mee en zie zulke mooie producten en tips voorbij komen dat het nu wel eens tijd wordt om mee te berichten !

Zondag mijn eerste MFS van Mac gekocht (Soft & Gentle) en oh my... ik voel een highlighter verslaving aankomen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:52

Iemand ervaring met sigma kwasten?
Voor foundation ?

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:01

Nee.. gebruik zelf de expert face brush van Real Techniques die ik erg fijn vind