Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het is helemaal niet gek dat dat zo zwaar valt, neem je tijd. Ik wilde zeggen, misschien lekker om even kort je hoofd leeg te maken met een klein rondje maar ik zie dat je dat ook al gedaan hebt. Doe vooral wat goed voelt, even lief voor jezelf zijn.

Als jullie elkaar beter leren kennen wordt het alleen maar beter denk ik
En goed gelopen, super knap een PR!
Wel balen van je enkel, ik hoop dat dat ook snel weer hersteld.
Je zou m toch van zijn fiets meppen he.. Wel echt heel fijn dat het verder zo goed ging en voelde. Blije mooie foto's
Die ijsvogel is wel echt een fantastisch toetje zeg
Heel erg gaaf! Die zou ik ook ooit nog wel in het echt willen zien.
Wat super super goed, en ik ben zooooooo enorm blij dat je helemaal je gevoel terug hebt gevonden! Toch helemaal niet vreemd dat je dan zo emotioneel wordt, gewoon je tranen lekker de vrije loop laten. Ik vind het zo rot om te lezen dat je jezelf zo lang naar beneden hebt gepraat, dat is echt zo nodig nodig
Je doet het super goed! Nu lekker op je roze wolk blijven lopen
Je man ook al zo goed gelopen! Wel rot van dat parkeren
Wij waren er ook bang voor, mijn vriend heeft uiteindelijk bij de P+R geparkeerd en is naar de start gelopen. Gelukkig heb je niet al teveel last gehad van de langzamere mensen in de 3e wave en kon je lekker je eigen tempo lopen.
Zo enorm veel gelopen de laatste tijd, en dan nu ook nog "even" onder de 4 uur de marathon lopen. Super super knap, ook mentaal. Lijkt me echt heel fijn dat er vriendinnen en cliënten dan ineens langs de kant staan om je aan te moedigen

Hij gaf zaterdag avond aan dat hij wellicht niet ging lopen, dus ik had geen wekker gezet. Zondag wilde hij wel perse lopen, maar zei al direct dat hij zou uitstappen als het niet zou gaan. Die verwachting was best groot. Hij gaf dat aan net voordat hij weg moest, dus ik lag nog in bed
Uiteindelijk heeft hij super goed gelopen, zijn spieren werden steeds soepeler waardoor hij in 1.38 is geëindigd 
waardoor ik het met de langere stukken wat moeilijker kreeg. Uiteindelijk wel goed gelopen, en inclusief warming up en cooling down mijn 1e 5 km gelopen
In 37 minuten, dat vond ik ook nog best snel ook voor mezelf. Deze week staat de 3 km aan 1 stuk op de planning. Heel suf, maar ik merk dat dat toch een mentaal dingetje is ofzo? Dat is de laatste van dit schema, dan een nieuw schema van 3 naar 5 km.
Bizar hoe hard dat is gegaan! Heel veel zin ook in de ultra eind juli met ieris.
Verder wat lagerugpijn. Ik hoop dat het gaat lukken om rustig 5 km te lopen vandaag, we gaan het zien.
.
(en je hebt het mentaal gewoon goed zitten want dat scheelt zoveel). Ben zo benieuwd waar jou reis heen gaat hoewel ik blijf zeggen, 100mijl komt er ooit. Eerst die 75km en dan die 100 en dan ....
Heel gek idee. Vandaag ook eigenlijk nergens last van. Iets wat zwaardere benen als ik 3 trappen op moet naar mijn werkplek
. Dit was eigenlijk pas mijn 3de officiële halve marathon op de weg. En waar ik dit vorig jaar nog een intimiderende afstand vond, loop je het nu zo weg. Echt bijzonder hoe dat gaat.
Maar elke kilometer die ik erbij ren is er 1 
Dan komt hij van achter aangesjeesd, loopt heel kort naast me met de opmerking, moet je nog ver? En vliegt vervolgens weer weg

grote kans dat ik de rest van de spierpijn er dan wat uitloop.

Wat een support, bedankt!

plannen toch zo ontzettend enthousiast bent. Ik vind het heel inspirerend je te volgen en vooral hoe je er mentaal mee omgaat. Dat vind ik persoonlijk toch het moeilijkste stuk. Zo zo knap!
Ik voel in mijn bovenbenen wel dat ik wat gedaan heb, maar als ik 10 km in mul zand heb gedaan voel ik hetzelfde. Ik heb het meeste last van mijn blauwe teen, die is lekker beurs geworden. Ik vermoed door het vele afdalen. Die teen is altijd de sigaar bij lange trails.

) vind ik écht leuk. En elke volgende km liep eigenlijk alleen maar lekkerder! Om blessures te voorkomen - mijn kuiten zijn net beton - wil ik doordeweeks een korte interval doen en in het weekend een wat langere afstand van eerst maar eens 40-50 minuten, omdat ik tot drie weken geleden max 25 minuten liep. Ik loop liefst zonder telefoon, maar zie dat jullie veel met Garmin horloges registreren? Dat lijkt me wel wat! Supervixen schreef:Zeker, een anwb stelletje look doet het altijd goed.
Vind hem alleen nog steeds mooier dan mijn nieuwe