Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Hier gaat het vooral interessant zijn hoe ze woon werk verkeer gaan aanpakken. Is dat woon adres werk of verblijfadres werk. Mijn vaste contact komt meest de vrijdag na zijn werk (middag avond of zaterdag ochtend) mijn kant op ipv naar zijn eigen huis. Essentiel beroep en kan absoluut niet thuis werken ivm productie.
karuna schreef:Op zich mag dat, in nederland mits je je dan ook aan de regels houdt.en je bij voorkeur de boodschappen doet in je eigen supermarkt voor je weggaat.
karuna schreef:Hier gaat het vooral interessant zijn hoe ze woon werk verkeer gaan aanpakken. Is dat woon adres werk of verblijfadres werk. Mijn vaste contact komt meest de vrijdag na zijn werk (middag avond of zaterdag ochtend) mijn kant op ipv naar zijn eigen huis. Essentiel beroep en kan absoluut niet thuis werken ivm productie. Dus hij mag de weg op.
Getup schreef:Kan me voorstellen, dat je n huisje in de natuur / ruimte huurt als je op je appartement oid zonder tuin hebt. Zie het probleem niet.
Laurie schreef:Begin van de middag inderdaad, bericht wordt steeds aangevuld: https://nos.nl/artikel/2365065-morgenmi ... gelen.html
Pandora2 schreef:Getup schreef:Kan me voorstellen, dat je n huisje in de natuur / ruimte huurt als je op je appartement oid zonder tuin hebt. Zie het probleem niet.
Als je op een appartement zonder tuin zit, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen.
Maar niet als je tuin en bos en veld rondom ter beschikking hebt bij huis. Nee, dat gaat er bij mij niet in.
En die mensen zijn er ook genoeg want iedereen denkt er recht op te hebben maar gooit de steen telkens weer naar " de anderen " .
esje01 schreef:Vaccineren van de bewoners is in gang gezet.
Wel even een baal moment dat op q van de locaties kleinschalig nu net weer een uitbraak is.
We waren het daar net een week kwijt dachten we.....
Dus iedereen bewoners en personeel testen en de bewoners die niet besmet zijn toch Vaccineren.
esje01 schreef:Vaccineren van de bewoners is in gang gezet.
Wel even een baal moment dat op q van de locaties kleinschalig nu net weer een uitbraak is.
We waren het daar net een week kwijt dachten we.....
Dus iedereen bewoners en personeel testen en de bewoners die niet besmet zijn toch Vaccineren.
Pandora2 schreef:Getup schreef:Kan me voorstellen, dat je n huisje in de natuur / ruimte huurt als je op je appartement oid zonder tuin hebt. Zie het probleem niet.
Als je op een appartement zonder tuin zit, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen.
Maar niet als je tuin en bos en veld rondom ter beschikking hebt bij huis. Nee, dat gaat er bij mij niet in.
En die mensen zijn er ook genoeg want iedereen denkt er recht op te hebben maar gooit de steen telkens weer naar " de anderen " .
besita schreef:Ik heb een groot huis en een grote tuin ,kan in principe gewoon van thuis uit wandelen maar toch ga ik heel vaak met de auto ergens anders heen om te wandelen en boek ook regelmatig een weekend weg aan zee met de hond ( zonder dat ik daarvoor mensen hoef te zien )
Kan me echt geen ruk schelen dat anderen dat als asociaal bestempelen ..mijn eigen mentaal welzijn probeer ik ook te behouden en dat gaat niet met een rondje tuin