echt fijn dat dat weer kan. Morgen is m'n zoontje jarig (2). Dus het wordt een weekend met taart en lekkers
daarna zien we wel weer verder... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Dustinlover schreef:Super Roosch, jij kan dit!
Gefeliciteerd Musli met je zoontje!
Esther succes haha
Tarzan knap hoor als je dat kunt! Bij mij ligt het eraan als ik het echt lekker vind dan probeer ik het te laten passen in mijn schema haha.
Nou hier 0,5 er af. Vorig weekend natuurlijk best slecht gegeten dus nog blij met een halve kilo eraf. Nog 0,6 tot mijn eerste doel namelijk onder de 120
die kleine man weet wel hoe je taart eet...
vanochtend geen tijd om te eten, dus alleen een eiwitreep genomen. Daarna een zakje smart popcorn (van body en fit, aanrader). Als lunch een tosti met kaas. Daarna kwam er visite. Nergens tijd voor natuurlijk, dus alleen twee kleine stukjes taart genomen (beide soorten een beetje). En we hebben gezellig met de visite patatjes met een snack gegeten. Was een fijne dag zo!
flink doorgelopen ook, dus was een effectieve workout denk ik zo...
maandag starten. purny schreef:Ik meld me ook weer na een lange tijd onder een steen geleefd te hebben.
Gister heb ik dan eindelijk sportschoenen gekocht...
Ik heb eindelijk een sportmaatje gevonden, mijn collega op het werk is heel fanatiek(zat eerst mij te pushen dat ik moest gaan sporten, maar nu is het voor mijn gevoel tijd geworden) en we gaan binnenkort elke vrijdag sporten.
Fitness op het werk is ook openmaandag starten.

ik heb een jurkje die ik nèt niet paste. Op 1 punt miste ik een handje om 'm dicht te doen. En gisteren ging ie dicht
hij zit nog net even te strak om 'm comfortabel te dragen maar hij staat zo mooi
hoop 'm binnenkort met veel plezier te kunnen dragen
Snippergroen schreef:Ik had even een blij moment gisterenik heb een jurkje die ik nèt niet paste. Op 1 punt miste ik een handje om 'm dicht te doen. En gisteren ging ie dicht
hij zit nog net even te strak om 'm comfortabel te dragen maar hij staat zo mooi
hoop 'm binnenkort met veel plezier te kunnen dragen
__Sannne schreef:Een programma. Ga vooral niet zomaar wat doen, dat is vragen om blessures!
zeker niet te gek maken voor jezelf en de tijd geven om in te slingeren.
Hoe gaat het met ieders spierpijn? Ik merk dat die nu eindelijk wat minder begint te worden sinds de lockdown. Behalve die van mijn legday van zaterdag. Poe hee 
Altijd zo flauw als je net vocht vasthoudt op de dag dat je op dat kreng moet staan. Een 'voor' foto is ook leuk om te maken, dan kunnen jullie straks de resultaten zien 
Je bent je er bewust van en pakt de draad daarna weer op. Dat is toch super goed! We moeten niet vergeten ook gewoon te leven 
Hoe zien je trainingen eruit? Vind ik altijd leuk om te lezen
Fijn zeg dat je tijdens werk mag sporten! 
Vrijdag wel gewoon frietjes gegeten en gisteren een pita broodje 
Voordeel is dat ik erg graag sport en dat ook als ontspanning zie. Dus daarin kan ik altijd wel wat calorieën kwijt.

Last van de enkel is helemaal weg, dus als het weer een beetje meevalt ga ik vanavond lekker naar de hardloop club.