Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:21

Estribo, oeh mooie Nude en paars <3

Wijslander, mooi geworden! En zo fking strak! *\o/* <3 Echt heel mooi gedaan.

Ik gebruik eigenlijk alleen rubber en biab. Ik heb 1 blauw bitje maar die is te grof. Dus ik moet echt rood. Of rood blauw combi. Groen is wel heel grof? Maar ik vind het lastig online omdat de omschrijving nooit zo duidelijk is.

Nog niets op. Maar ik heb een gescheurde nagel dus nu moet ik wel. Ga na het eten meteen beginnen want blijf overal achter hangen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:12

Wijslander schreef:
Fleurtjeuh en Estribo, ben benieuwd naar jullie nieuwe kleurtjes!

Glossi schreef:
Ik moet weer nieuwe bitjes hebben. Mijn manicure bitjes zijn echt op en wil ook een nieuwe voor verwijderen maar wil iets nieuws proberen. Vind het altijd zo lastig dat ze er vaak online niet bijschrijven of het cross cut is.

Nu zag ik leuke filmpjes van Anole over zelf je builder gel mengen. Vind ik stiekem ook wel heel leuk :') Maar heb ook al zoveel spullen..

Ooohhh in mijn hoofd gaat het altijd precies zo heen en weer :') ik ben trouwens nog steeds wel heel blij met mijn blauwe en groene carbide bitjes om product te verwijderen, bij mezelf maar ook bij anderen.
Hoe is het inmiddels met je eigen nagels? :D

Ik heb na 2 dagen toch nog een foto gemaakt van de mijne, een variant op mijn vorige set:

[ [url=m/unn4jc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik liet jouw foto aan mijn schoondochter zien en die vroeg of ik dit van het weekend bij haar wil doen. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:14

Ik heb alleen een rood en een geel bitje. Werkt prima. Oké en dan die 'gladde' manicure bitjes, maar die pak ik nauwelijks.

Glossi

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:18

Ik heb ook een gele. En 3 rode. Een blauwe en een paarse. Maar mijn nagels zijn ZO gevoelig dat ik echt een mega scherp bitje nodig heb. Eigenlijk is eraf halen altijd een h3l :( Het is een heel zoektocht voor mezelf. Anderen hebben nooit last van mijn bitjes gelukkig. Ik kan mijn nagels ook niet zachtjes opruwen. Ligt niet aan mij want mijn instructrice kon het ook niet xD

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:20

Glossi schreef:
Ik heb ook een gele. En 3 rode. Een blauwe en een paarse. Maar mijn nagels zijn ZO gevoelig dat ik echt een mega scherp bitje nodig heb. Eigenlijk is eraf halen altijd een h3l :( Het is een heel zoektocht voor mezelf. Anderen hebben nooit last van mijn bitjes gelukkig. Ik kan mijn nagels ook niet zachtjes opruwen. Ligt niet aan mij want mijn instructrice kon het ook niet xD

Zou voor jou dan niet - net als bij mij - een (dun) laagje acryl helpen? Dan hoef je niet alles eraf te vijlen. Acryl vul je heel makkelijk weer aan en dan is het een kwestie van lakken naar wens. Mijn nagels zijn ook super gevoelig (altijd al geweest en mijn leven lang al dunne nagels gehad, dus toen ik van acryl hoorde was dat echt een openbaring).

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:48

Ik vijl nooit alles eraf. Werk altijd met rubberbase of biab en laat 5% zitten. Maar het doet altijd pijn Ben toevallig nu voor het eerst mouse gel aan het op doen bij mijzelf, van VV. Maar dan zit ik nog steeds met eraf vijlen dat het gevoelig is xD

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:52

Shenavallie schreef:
Ik liet jouw foto aan mijn schoondochter zien en die vroeg of ik dit van het weekend bij haar wil doen. :D

Haha wat leuk! :D

Glossi thanks voor het compliment. *\o/* maar als je zo gevoelig bent dan is een groen bitje zeker geen goed idee nee! Wat irritant zeg.. Ben benieuwd naar je set van vanavond!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:23

Ik ben zo blij met mn nieuwe kleurtjes <3
Fotos komen zo

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:31

2 laagjes Victoria Vynn Mega Base Lily Pink
Afbeelding
Beetje transparant nog

Afbeelding
Victoria Vynn Gelpolish Nr. 266 Happines <3
Zo leuk en hij dekt fantastisch! In 1x dekkend en met voorzichtig lakken ook streeploos.

Afbeelding
Middelvinger met Victoria Vynn Gelpolish Nr. 316 Lemon Tree
Beetje doorschijnender dan ik dacht, gaat richting jelly. Ook leuk maar dan voor een volle set met goede basiskleur.

Afbeelding
En de Happines met de nieuwe matte topcoat <3
De Victoria Vynn No Wipe Pepper Mat Top
Zo blij met deze combi, is precies wat ik in mn hoofd had <3
Beetje het 'speckled egg' idee
Note to self: met topcoat lakken even opletten dat ik de dikkere zwarte stukjes er weer af lak. Ik ben een peuteraar en die blijven niet zitten als ik ze te veel voel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:58

Ik ben ook weer bezig geweest;

Afbeelding

Heb voor m'n verjaardag een dotting tool en wat kwastjes gekregen, dus daarmee geoefend. Mag morgen weer iemand lakken :))

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 07:24

Wauw mooi Humpiedumpie!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:06

Fleurtjuh: Wat grappig, die spikkeltjes! :j Ik kende deze alleen van gekleurde spikkeltjes (weet niet eens of die na al die jaren nog verkocht worden), maar niet in het zwart. Leuk effect! En inderdaad, toen waren de dikkere spikkels al voelbaar, dus ik snap dat je die òf weghaalt òf een extra topcoat erover doet.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:19

fleurtjeuh schreef:
2 laagjes Victoria Vynn Mega Base Lily Pink
[ [url=m/o6siDi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje transparant nog

[ [url=m/bqAaTp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Victoria Vynn Gelpolish Nr. 266 Happines <3
Zo leuk en hij dekt fantastisch! In 1x dekkend en met voorzichtig lakken ook streeploos.

[ [url=m/8U2I0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Middelvinger met Victoria Vynn Gelpolish Nr. 316 Lemon Tree
Beetje doorschijnender dan ik dacht, gaat richting jelly. Ook leuk maar dan voor een volle set met goede basiskleur.

[ [url=m/dR4FqR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de Happines met de nieuwe matte topcoat <3
De Victoria Vynn No Wipe Pepper Mat Top
Zo blij met deze combi, is precies wat ik in mn hoofd had <3
Beetje het 'speckled egg' idee
Note to self: met topcoat lakken even opletten dat ik de dikkere zwarte stukjes er weer af lak. Ik ben een peuteraar en die blijven niet zitten als ik ze te veel voel

Die mega base is mooi. Ik houd daar van. Tijdloos en je uitgroei valt er niet zo mee op. Ik draag het graag zo omdat ik mijn teen nagels met dit mooie weer vaak kleur geef. Dan hoef je geen rekening te houden met de kleur op je vingers.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:22

Iemand enig idee als alle nagels afmoeten voor een mini operatie _/-\o_ .

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:26

Kmbrly schreef:
Iemand enig idee als alle nagels afmoeten voor een mini operatie _/-\o_ .

Afweken of afvijlen(al dan niet handmatig of met een elektrische)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:29

Bijzondere vraagstelling :)).

Ik moest alles eraf halen, dus nagels helemaal kaal, maar ik weet niet of dat voor iedere operatie geldt.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:20

Ik hou zelf niet zo van die paasei nagels haha. Net als crackle nagels, nooit de hype begrepen. Gelukkig is er voor iedereen iets ❤️ Lily pink is wel heel mooi. Hoort ook een beetje transparant.

Humoiedumpie is dat met aqua of blooming gel? Geeft altijd een leuk effect vind ik.

Kmbrly, dit moet je navragen bij de anesthesist. Ik sta ook op de wachtlijst voor een operatie en mag een dun laagje op houden om mijn nagels te beschermen. Bij ieder ziekenhuis gelden andere regels.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:20

c_alsemgeest schreef:
prepbooster gebruik ik eigenlijk alleen bij de peel-off gel.

wat ik doe:
-Zorgen dat mijn handen schoon en droog zijn en de nagelriemen goed terug, (vooral droog is belangrijk, niet net van tevoren je handen wassen oid)
-in vorm vijlen en opruwen
-cleaner (de cleaner echt goed de gehele nagel schoonmaken, ook randjes, eronder etc)
-op bepaalde hoekjes iets primer (vaak ook geen primer).
-rubber base
-1 of 2 lagen kleur
-topcoat (meestal shine of Matte, de ultra varianten werken niet op natuurlijke nagels).
En goed van de nagelriemen en wanden af blijven en goed sealen (ook het uiteinde van je nagel etc).

Daarna ontsmet ik de hele boel weer.
Bij mij blijft het doorgaand een week of 4 mooi zitten, daarna wordt mijn uitgroei te groot.

Dit is dan denk ik nu het probleem, alles gaat goed tot de ultra shine topcoat, blijft plakkerig en afnemen mag niet.....

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:34

Afbeelding

Mijn nageltjes ook weer gedaan
Het moet echt in fases. Met de baby lukt het niet in 1 keer.
En echt tijd voor nailart heb ik helaas ook niet.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:46

Mooi Nessa <3 super netjes gezet ❤️

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:49

Heel mooi Nessa :-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:59

Mooie kleur, en jaloers op jouw nagelriemen :+.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:11

Glossi schreef:
Ik hou zelf niet zo van die paasei nagels haha. Net als crackle nagels, nooit de hype begrepen. Gelukkig is er voor iedereen iets ❤️ Lily pink is wel heel mooi. Hoort ook een beetje transparant.

Humoiedumpie is dat met aqua of blooming gel? Geeft altijd een leuk effect vind ik.

Kmbrly, dit moet je navragen bij de anesthesist. Ik sta ook op de wachtlijst voor een operatie en mag een dun laagje op houden om mijn nagels te beschermen. Bij ieder ziekenhuis gelden andere regels.

Is mijn look de huidige hype?
Ik zag gewoon deze nieuwe topcoat en dacht 'he, daar kan ik wat leuks mee!'
Ik volg niks en niemand kwa nagels enzo, dus heb geen idee wat de huidige trends zijn

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:53

_San87_ schreef:
Mooie kleur, en jaloers op jouw nagelriemen :+.

Nou, dat dus! :D

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:53

BloemBloem schreef:
c_alsemgeest schreef:
prepbooster gebruik ik eigenlijk alleen bij de peel-off gel.

wat ik doe:
-Zorgen dat mijn handen schoon en droog zijn en de nagelriemen goed terug, (vooral droog is belangrijk, niet net van tevoren je handen wassen oid)
-in vorm vijlen en opruwen
-cleaner (de cleaner echt goed de gehele nagel schoonmaken, ook randjes, eronder etc)
-op bepaalde hoekjes iets primer (vaak ook geen primer).
-rubber base
-1 of 2 lagen kleur
-topcoat (meestal shine of Matte, de ultra varianten werken niet op natuurlijke nagels).
En goed van de nagelriemen en wanden af blijven en goed sealen (ook het uiteinde van je nagel etc).

Daarna ontsmet ik de hele boel weer.
Bij mij blijft het doorgaand een week of 4 mooi zitten, daarna wordt mijn uitgroei te groot.

Dit is dan denk ik nu het probleem, alles gaat goed tot de ultra shine topcoat, blijft plakkerig en afnemen mag niet.....

Nog iets langer onder de lamp proberen!?