Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gillbo schreef:Appelmoes misschien aan de achterkant bovenarm met boven de elleboog? Bovenbeen?
Wat ik me afvraag waarom een herinnering aan iets negatiefs.Je bent er doorheen gekomen waarom wil je het voor altijd op je lijf?
Zou een herinnering aan de kracht dat je er uitgekomen bent niet mooier zijn.Een tattoo die uitstraalt wat je nodig had om erdoorheen te komen ipv een herinnering aan iete naars?
cataplana schreef:Dankje HelmerG! Dat zal toch allemaal wel meevallen! Ik ben ook maar 1,60 haha. Ik ben zelf ook heel blij met de plaatsing. Mn artist (Jonathan van Mad Science) heeft ook echt top meegedacht en rekening gehouden met de ronding van mn benen.
Supervixen schreef:De bovenste lijkt me niet mooi als tattoo. Sorry dat ik het zeg, maar misschien lijkt het dan te snel op een hoop mest ofzo.
Ik denk dat dat olifantje best kan, bij mijn bultrug staan de lijntjes ook heel dicht op elkaar, gaat prima.
Enne.. tattoeerders zijn ook maar mensen.
Jackytje schreef:Als je googelt op Petit Prince tattoo kom je heel wat voorbeelden tegen van de olifant in de slang. Wellicht ben je daar wat mee en kan je dat als voorbeeld gebruiken voor je artiest.
cataplana schreef:Hoi hoi! Ik kom even binnen vallen!
Ik heb momenteel 3 tattoos, alleen maar op mn benen. Eind deze maand krijg ik een hele kleine tattoo op mn ribben, samen met mijn beste vriendinnetje. Oktober gaat mn onderarm, en in januari verwacht ik mn kuit te doen, allemaal heel spannend! Het meest spannend vind ik mn arm. Begin dit jaar ben ik een behandeltraject bij Medical Tattoo Innovations begonnen voor mijn automutilatie littekens. De behandeling slaat echter niet aan, tegen de verwachting van de behandelaars, en mij in. Halverwege het uitzichtloze traject, de deal gesloten met mijn behandelaar dat hij een decoratieve tattoo zou zetten, als het niet zou uitpakken. Daar zijn we nu dus. De teleurstelling heb ik ondertussen verwerkt, nu alleen nog super hyped over mijn tattoo door de enige echte Rinus Souisa!!
Tivoli schreef:Wat dapper ben jij!
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met tattoos op littekens. Ik heb zelf ook een project lopen om mijn automutilatie littekens te laten coveren naar iets moois (cherry blossoms,een nieuw begin!) in september gaan we beginnen.
Ik heb al 9 andere tattoos,maar deze gaat voor mij toch een andere betekenis hebben. Ook ben ik benieuwd naar de pijnervaring, aangezien sommige van mijn littekens nog steeds gevoelig zijn. Dat is iets waar ik dan maar doorheen moet bijten denk ik dan maar. Ik heb liever dat mensen dalijk grote ogen opzetten voor mijn mooie tattoo,dan om mijn littekens.
Edit.
Ook heb ik op de achterkant van mijn benen ‘Always believe’ laten zetten, opdat ik altijd moet geloven in mezelf, in iets beters,dat ik iets waard ben! Dat heb ik ook laten zetten om de emotionele lading vanwege mijn struggle met automutilatie.
Eilish schreef:Mijn schaartjes staan!
Deed meer pijn dan verwacht en ook meer pijn dan mijn vorige tattoo, maar dat komt door de plek denk ik. Zit echt vlak op het bot.
Maar ze waren zo gezet, elk binnen 5 minuten en ik ben er onwijs blij mee! Dit is voor mij ook een soort aandenken/positieve draai aan mijn operatie, door er een grapje van te maken.
[ [url=m/BT9NF9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BJqqb6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l2NpNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ymSuzI.jpg]Afbeelding[/url] ]