[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:12

Wow eline, die eerste foto met kort haar, wat prachtig!! Staat je echt ontzettend goed :j

Ben heel benieuwd naar hoe kort(er) je gaat staan friem, wanneer ga je naar de kapper?

Dat Tarte palette <3

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:13

Oh friemel zo schattig dat je eruit ziet :D en ik zou werkelijk een arm geven om ook zulk haar te krijgen!

Darah ik ben jaloers!

Eline, ik ben fan van je bob!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:13

Het is JS Watermelon Soda

Mooie aankopen!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:27

Ik had jullie per ongeluk ontstipt! :oo ik miste jullie al!

Friem, ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien na je donatie!

Eline, ik vind die eerste zo kort en die bob je echt heel gaaf staan!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:28

Ik vind je haar nu veel mooier Eline, ik vind zon kuif altijd een beetje mannelijk :) het staat je goed maar ik ben er gewoon geen fan van.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:41

Wauw Eline! ik vind je haar op die eerste echt onwijs! staat je echt goed! het laat mij twijfelen om het bruin te doen haha, maar hoe dan ook moet ik binnenkort te verven want de uitgroei word wel heel bizar haha

Ik heb zo heel af en toe wel spijt hoor, dan mis ik het vrouwelijke lange wel, maar daar deed ik echt helemaal niks mee behalve een staart.. dan vind ik het zo nutteloos om lang haar te hebben.. :Y)

Maar ook mijn zijkanten en bovenop moeten eigenlijk weer wat korter, maar ik heb echt belachelijk veel kruinen..

Moet ook ff meer stylen voor mekaar zien te krijgen tis nu wel vrij standaard maar er gebeurd in ieder geval iets mee haha, dus als je nog tips hebt Eline :D :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:49

Oeh, ik vind dat hele korte je echt rete gaaf staan!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:41

Na weken niet netjes bijgelezen te hebben, heb ik dagen nodig gehad om bij te lezen :')

Ik zag een filmpje voorbij komen over hooded eyes. En een product wat zou voorkomen dat je oogschaduw zijn eigen even ging lijden. Het ging om mac mixing medium? Weet iemand wat van dit product en waar het eventueel te verkrijgen is? :)

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:42

Korte kapsels staat echt super en lekker pittig bij iedereen!

edit: haha niet bij IEDEREEN :+ , wel degene die een foto met kort kapsel hebben laten zien ;)
Laatst bijgewerkt door _Flower op 29-08-16 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:05

Nou... echt niet bij iedereen hoor...
Ik kan echt niet met een kort kapsel de deur uit.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:08

Ik ook niet! Ooit eens gehad als kind en werd overal als "hij" aangeduid. Nope. Trauma.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:14

Mooie aankopen op de vorige pagina!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:28

Aawh dankjewel iedereen :o . Ik kreeg heel veel verschillende reacties toen. Mensen die het gaaf vonden maar ook mensen die het niks vonden. Het was ook heel spontaan. Ik ging naar de kapper op mijn puntjes bij te knippen, maar zat in die stoel en had net mijn haar weer lang, nadat ik het al eerder kort/bob met pony had geknipt. Alles eindelijk weer opgespaard en dan heb ik altijd weer zoiets van, wat saai, haal er maar af :')

Dat heb ik nu ook. Het is eindelijk weer lang, maar mijn haar is droog en pluizig en mis het koele en lichte van het korte haar. En de rock chick kapsels die ik ermee kon doen.

Het fijne aan het korte was de tientallen verschillende kapsels die ik kon doen. Met lang haar ben ik minder goed daarin. Staart, knot, vlecht of los.

Enige wat ik wel had met kort, ik voelde me soms minder vrouwelijk. Met uitgaan tijdens dansen bijvoorbeeld merkte hoeveel ik mijn haar gebruikte bij het flirten. Met korter haar raakte ik soms onzeker omdat ik dacht dat ik minder vrouwelijk eruit zag. Ik straalde die onzekerheid vast uit, want had toen minder mannelijke aandacht. Wel veel vrouwelijke aandacht haha, maar dat vond ik ook niet erg, want ik ben bi haha. Werd wel vaak gezegd dat ik er wel lesbisch uit zag, met kort haar.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 29-08-16 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:29

Marrit13 schreef:
Ik ook niet! Ooit eens gehad als kind en werd overal als "hij" aangeduid. Nope. Trauma.

Same, ik ga ook echt niet meer kort :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:32

Ja, niet iedereen staat kort. Maar het hangt er ook vanaf wat voor kort. Je hebt daar zoveel verschil in. Je kan echt kort kort doen. Ik Wilde wel lengte bovenop houden anders voelde ik me ook zo'n jochie.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:34

ElineS schreef:
Enige wat ik wel had met kort, ik voelde me soms minder vrouwelijk. Met uitgaan tijdens dansen bijvoorbeeld merkte hoeveel ik mijn haar gebruikte bij het flirten. Met korter haar raakte ik soms onzeker omdat ik dacht dat ik minder vrouwelijk eruit zag. Ik straalde die onzekerheid vast uit, want had toen minder mannelijke aandacht. Wel veel vrouwelijke aandacht haha, maar dat vond ik ook niet erg, want ik ben bi haha. Werd wel vaak gezegd dat ik er wel lesbisch uit zag, met kort haar.

Precies dit haha, vandaar wat meer make up om het goed te maken haha.
Maar ik moet zeggen, als ik even geen tijd heb om of mn haar te wassen of uitgebreid in model te brengen dat gooi ik dr altijd enkel wat extra wax of spul doorheen en dan zit het ook weer een dag prima haha.

Dat vind ik er zo lekker aan, je kan er een uur mee bezig zijn maar ook met 5 minuten klaar zijn en voor mezelf als echt geen ochtendmens is dat wel top.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:00

Elines dat korte staat je geweldig! Geeft je wat meer stoerheid.

Ik heb ook 100 kapsels en kleuren gehad. Maar lang met bruine basis blijft toch favoriet en het beste staan.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:16

Yltje, dat kon ik echt niet, dan zag het er niet uit. Toen het wat langer werd kon het wel, maar dan was het niet heel mooi.

Ik heb qua kleuren van alles gehad. Roze, paars, blauw, groen, zwart, zwart/blauw, lichtblond, donkerblond, donkerbruin en lichtbruin. Hou het meestal bij bruin, maar ben nu al een tijd met donlerblonde eigen kleur aan het uitgroeien. Maar mis donkerbruin wel. Vond dat altijd erg mooi.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:05

Ja qua kleuren probeer ik het wel op blond te houden hoewel andere proberen me wel eens gaaf lijkt.

Maar ik heb Ruud al een hartverzakking bezorgd door dit te doen die vind lang haar veel mooier. Dus om tegemoet te komen hou ik t voorlopig blond haha

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:10

Leuk dat zoveel mensen hun haren gedoneerd hebben :) En ook leuk dat kort haar bij je, Eline!
Ik wil volgend jaar voor de tweede keer doneren, maar wil minimaal haar tot op de schouder overhouden deze keer (vorige keer kaaklengte).

Oh, en voor de bokkers in Brabant wil ik best een bestelling voor Sephora aannemen (mogen ook buiten Brabant, maar ik woon zelf in Brabant). Ik weet nu alleen nog niet hoe de prijzen zijn.
Ik ben in december/januari weer in Nederland en daarna halverwege maart weer in Nederland :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 19:08

Zo, ik zal de Ride or Die tag maar aftrappen dan. :D Kwaliteit foto's is niet geweldig, maar boeiend. Ben geen blogger.

Afbeelding

Afbeelding

Foundation: La Prairie Skin Caviar foundation & concealer.
Concealer en foundation in één potje. De foundation krijg je wanneer je de dop losdraait en de concealer wanneer je het dopje opendoet. Ik draag eigenlijk heel weinig foundation en heb zo ontzettend veel flesjes en potjes, maar als ik moet kiezen uit één dan pak ik deze omdat je met de concealer erbij ook meteen klaar bent.

Blush: Nars Orgasm
Moeilijk, want heb veel blushes die ik echt héél graag draag, maar deze kan echt overal bij. Maakt niet uit hoe zacht, zwaar, koel of warm je look is, deze past er gegarandeerd bij.

Oogschaduwbasis: Art Deco
Werkt als een tierelier en ook nog is betaalbaar. Hiermee blijft oogschaduw bij mij toch zeker 10+ uur als een huis zitten.

Highlighter: The Balm Mary-Lou Manizer
Zo'n plaatje. Niet té heftig, maar zeker aanwezig. Vind hem niet uitgesproken warm of koel en dat maakt deze perfect.

Bronzer: Guerlain Terracotta
Heel fijn in gebruik met een héél subtiele shimmer. Denk dat deze iedereen staat.

Oogschaduwpalet: Too Faced Chocolate Bar palette
<3 <3
Deze is echt perfect. Heb 'em nu 1.5 jaar en nog steeds verliefd op. Gebruik deze overwegend meer in de herfst- en wintermaanden, maar deze is zo ontzettend compleet. Je kan met deze echt alle typen ooglooks maken. Ze zijn alledrie echte aanraders, maar dit is de eerste in de serie en toch wel dé klassieker.

Parfum: Prada Candy
Voor de liefhebber van de zoete parfum is dit echt een aanrader. Hou van die zoete geur. Volgende fles staat alweer klaar.

Lippenstift: Mac satin en matte finish
Van alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd (en ben geen hardcore lipstick liefhebber) toch wel de fijnste lipsticks. Hele fijne kleurenselectie, altijd wel goede dekking en blijft zitten.

Lipliner: Sisley
Romig, maar niet te. Enig nadeel is dat je moet slijpen.

Eyeliner: Clinique
De enige eyeliner waar ik mee overweg kan. Wel super nat en moet echt eventjes indrogen.

Wenkbrauwpotlood: Hema
Ik kleur eigenlijk alleen wat in en verander niks aan de vorm, dus heb geen hoge eisen aan een potlood en deze voldoet prima

Oogpotlood: essence
Prima prijsje en prima kwaliteit. Goede pigmentatie en werkt gewoon heel fijn.

Mascara: Clinique Chubby Lash
_/-\o_ Hands down de beste mascara die ik ooit heb geprobeerd. Heel fijn borsteltje die niet knoeit en je krijgt er mega volume en lengte van.

Zo, dit was dus mijn lijst. Beauty bloggers gebruiken alleen zoveel dat mijn ride or die producten beperkt zijn tot de aantal dingen die ik zelf heb, maar ach. Liever een select aantal dingen die je echt gebruikt dan een oliebol producten die onaangeraakt blijven puur omdat er teveel is. :j

Ben benieuwd naar die van jullie.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:39

Bah ik zit nu echt zwaar te twijfelen of ik de Kat Von D Tattoo Liner moet kopen of niet. Sommige mensen zijn er helemaal lyrisch over maar bij anderen ziet het er weer niet goed uit... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:55

Iertje, ik ga mee met friem, denk dat Rebel in de buurt zal komen!

Friem ik ben zo benieuwd naar je haar, jij beauty *\o/* <3

DnT, je lipstick. <3

Darah, goed geshopt *\o/*

Niniane, jaaa de eerste. *\o/* Ik denk dat ik morgen mijne eens ga bedenken! Die bronzer ziet er heel mooi uit. Ook zo heerlijk uitgebreid heb je alles omschreven, love it. <3

Kort haar... Ik hou er zelf totaal niet van, maar ik heb een vrij mannelijk gezicht dus als ik mijn pony al niet heb en zelfs met make up kan ik er dan soms heel mannelijk uit zien. := -O- Ik zal ook nooit korter gaan dan dat ik nu heb en kan niet wachten tot het weer wat langer is en mijn pony terug is. Yltje, vind jou het prachtig staan zo'n kort koppie. Eline, vind het bij jou op de eerste foto ook gaaf maar vind wat je nu hebt mooier. :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 21:13

Ik vind een "kort pittig kapsel" persoonlijk niets, ik heb het vroeger ook gehad maar ik zou het niet nog een keer doen.

ZO! een vlecht van 30 cm is eraf, als staart is het meer dan 35 cm :') de schaar kwam bijna niet door m'n vlecht heen ze moest gewoon van 6 kanten knippen _O-

Ik ben er onwijs blij mee! Ik lijk gelijk een stuk ouder maar het is zo heerlijk fris! Het is op de foto's wel stijl maar ik heb slag van mezelf dus die foto's houden jullie tegoed! Ik moet ook nog even uitvinden wat de beste manier is om het in model te brengen, normaliter was t gewoon uit bed, ff schudden, klaar :') Wat ik wel een enorme bummer vond is dat ze mijn haar niet aannamen want gekleurd maar ze staan op de site van haarstichting die het wel aanneemt maar ik kreeg dus geen 50% korting. Ik ga haarstichting wel mailen want dan moeten ze hun van de site afhalen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 21:17

Friem <3 Vind je inderdaad minder jong ogen, heel mooi juist dit! Girlcrush 400 in dit topic, wat ben je toch een knapperd. :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-08-16 21:57, in het totaal 2 keer bewerkt