Ben heel benieuwd naar hoe kort(er) je gaat staan friem, wanneer ga je naar de kapper?
Dat Tarte palette
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik zou werkelijk een arm geven om ook zulk haar te krijgen!
ik miste jullie al!

. Ik kreeg heel veel verschillende reacties toen. Mensen die het gaaf vonden maar ook mensen die het niks vonden. Het was ook heel spontaan. Ik ging naar de kapper op mijn puntjes bij te knippen, maar zat in die stoel en had net mijn haar weer lang, nadat ik het al eerder kort/bob met pony had geknipt. Alles eindelijk weer opgespaard en dan heb ik altijd weer zoiets van, wat saai, haal er maar af
ElineS schreef:Enige wat ik wel had met kort, ik voelde me soms minder vrouwelijk. Met uitgaan tijdens dansen bijvoorbeeld merkte hoeveel ik mijn haar gebruikte bij het flirten. Met korter haar raakte ik soms onzeker omdat ik dacht dat ik minder vrouwelijk eruit zag. Ik straalde die onzekerheid vast uit, want had toen minder mannelijke aandacht. Wel veel vrouwelijke aandacht haha, maar dat vond ik ook niet erg, want ik ben bi haha. Werd wel vaak gezegd dat ik er wel lesbisch uit zag, met kort haar.
En ook leuk dat kort haar bij je, Eline!
Kwaliteit foto's is niet geweldig, maar boeiend. Ben geen blogger.

Hands down de beste mascara die ik ooit heb geprobeerd. Heel fijn borsteltje die niet knoeit en je krijgt er mega volume en lengte van.

Ik denk dat ik morgen mijne eens ga bedenken! Die bronzer ziet er heel mooi uit. Ook zo heerlijk uitgebreid heb je alles omschreven, love it. 
Ik zal ook nooit korter gaan dan dat ik nu heb en kan niet wachten tot het weer wat langer is en mijn pony terug is. Yltje, vind jou het prachtig staan zo'n kort koppie. Eline, vind het bij jou op de eerste foto ook gaaf maar vind wat je nu hebt mooier.
de schaar kwam bijna niet door m'n vlecht heen ze moest gewoon van 6 kanten knippen
Wat ik wel een enorme bummer vond is dat ze mijn haar niet aannamen want gekleurd maar ze staan op de site van haarstichting die het wel aanneemt maar ik kreeg dus geen 50% korting. Ik ga haarstichting wel mailen want dan moeten ze hun van de site afhalen.