Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Memories schreef:Undefined schreef:Ik heb een weekje geleden mijn eerste tattoo laten zetten! Het is een simpele zwarte tattoo op mijn schouder. Nu komt de 'toplaag' van inkt van mijn huid af en kan ik zien dat er een paar stukjes niet mooi gedekt zijn. Ik ga de shop bellen om te vragen of ze dat willen invullen over een paar weken, maar vraag me eigenlijk af of het normaal is met zo'n simpele tattoo?
Elke tattoo, hoe simpel of super ingewikkeld ook, is handwerk en het kan altijd gebeuren dat ergens een stukje net niet diep genoeg gezet is of dat er net niet vaak overheen is gegaan om na het genezen nog helemaal bedekt te zijn. Plus dat het ook kan gebeuren dat een stukje huid net een beetje anders heelt of dat je hebt gekrabt/er iets achter je kleding is blijven haken wat uiteindelijk een licht plekje oplevert. Is helemaal niet raar dat het gebeurt en ook helemaal niet gek om daarvoor te bellen.
Celestial schreef:@ Courses
Die is echt heel erg gaaf!![]()
Weten jullie een artiest die onderstaand goed zou kunnen zetten?
[ [url=m/RkTIL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zat aan Blackbear te denken, maar ik denk dat het dan meer zoiets gaat worden, terwijl ik het "vrouwelijke" en zachte van de tattoo hierboven juist zo mooi vindt.
[ [url=m/xQUUTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
UhNee schreef:Celestial schreef:@ Courses
Die is echt heel erg gaaf!![]()
Weten jullie een artiest die onderstaand goed zou kunnen zetten?
[ [url=m/RkTIL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zat aan Blackbear te denken, maar ik denk dat het dan meer zoiets gaat worden, terwijl ik het "vrouwelijke" en zachte van de tattoo hierboven juist zo mooi vindt.
[ [url=m/xQUUTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even zoeken op instagram naar Snip_art!
ScarOfWars schreef:Iemand enig idee of Josephine van Clair Obscura het erg druk heeft? Ik heb haar 4 nov. een mail gestuurd en had 17 nov. nog niks gehoord dus een tweede mail op de 17e gestuurd, maar tot op heden nog niks.. en het gaat alleen over bijwerken.
Ik vind het niet erg om langer te wachten, maar misschien dat iemand iets weet?