[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:51

Ik vind het juist heeeeel fijn om met m'n telefoon te zitten. Het ligt wel aan de plek, maar ik laat nu mijn linkerarm weer doen en dan kan ik prima met m'n rechterhand op m'n telefoon kijken. Vind het wel prettige afleiding om een beetje door 9Gag ofzo te scrollen, dan heb ik wat afleiding. Met m'n huidige artist kan ik ook wel goed babbelen, maar omdat hij nog leerling is moet hij zich soms zo intens concentreren dat praten gewoon even niet handig is. Dus dan zet ik m'n laptop even op schoot of op een tafeltje ernaast of ga ik met m'n telefoon zitten poedersuiker :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:54

Ik zou er niet echt behoefte aan hebben om 7 uur met een artist te praten. Met niemand eigenlijk :=

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:55

7 uur is wel erg lang ja. Dan zijn de gespreksonderwerpen ook wel op :+

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:59

Ik bereid me er mentaal op voor dat ik zo lang moet liggen voor een thigh tattoo, maar hij moet en zal er ooit op een dag komen :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:08

Ehm ligt eraan hoe groot je je tattoo wilt en hoe snel je artiest is. In 7 uur kan er veel gezet worden hoor :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:10

Maar als je je voorbereid op het ergste, kan het alleen maar meevallen :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:12

@Warboel: hoe lang duurde jouw sessie dan? :)
Oh ja, dat is wel begrijpelijk Emmaa_! Als ik me even verplaats in de artiest kan ik me ook wel voorstellen dat het even lekker is om je even helemaal te kunnen concentreren. Op een gegeven moment zijn de gespreksonderwerpen toch echt op :') Hoeveel tijd zat er tussen de pauzes?

Ik ben nu een beetje mijn tattoo-huiswerk aan het doen *\o/* Heb al een mapje met voorbeelden/inspiratie, ik ga zelf nog wat schetsen en ik ga op zoek naar een paar artists die bij de stijl passen. Dan ga ik komende week met mijn ouders in gesprek erover. Ze weten al heel lang dat ik een tattoo wil, en ook al ben ik 18 als ik hem laat zetten, ik wil toch een soort van 'toestemming' :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:13

Ik denk niet dat je een artist gaat vinden die 7 uur door gaat werken hoor... Wettelijk mag je maar 3 uur zitten en dan moet er minimaal een half uur pauze zijn voor de artist. Nou wordt dat niet super streng nageleefd maar na een paar uur is er toch echt wel even een flinke break nodig hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:14

UhNee schreef:
@Warboel: hoe lang duurde jouw sessie dan? :)
Oh ja, dat is wel begrijpelijk Emmaa_! Als ik me even verplaats in de artiest kan ik me ook wel voorstellen dat het even lekker is om je even helemaal te kunnen concentreren. Op een gegeven moment zijn de gespreksonderwerpen toch echt op :') Hoeveel tijd zat er tussen de pauzes?

Ik heb nog nooit echt heel erg lang gezeten, mijn langste duurde 2.5 uur. Toen hebben we denk ik elk half uurtje even wat gedronken, even rechtop zitten, de hele boel rekken en strekken. Ben twee keer een sigaretje gaan roken.

Mag nou vrijdag voor het eerst best wel lang, gok dat het zelf rond de 3 uur gaat duren maar hoop stiekem dat het veel korter is haha

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:18

UhNee volgens mij iets van 2, 2,5 uur ofzo. Weet het niet precies meer :+ weet dat we rond 13:15 begonnen zijn en dat ik om 16:09 de tram terug naar het station had. Maar hadden ook even pauze gehouden om de kleuren te bedenken, foto's ervan gemaakt en ik heb nog even bij 1 van de andere tatoeëerders gekeken.

M'n andere arm duurde toen 1,5 uur geloof ik en m'n rug 3,5.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:25

Bizzybijtje schreef:
Ik zou er spijt van krijgen als ik op mijn 80e zo'n tekst heb en dat dat dan blubbert omdat ik oud ben. :')

Ja hier twijfelde ik dus ook over... :)

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:26

UhNee schreef:
Het is niet zo mijn smaak, maar smaken verschillen natuurlijk! Ik kwam deze ook tegen, wat vind je hier van? Heeft ook dat sierlijke lettertype:
[ [url=m/pFi4bG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Erg mooi lettertype! ik zou er zelf dan een woord nog bij zitten 'light & ....'
Anders vind ik hem een beetje saai!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:27

7uur zou ik nooit aanraden, hoog op 3 uur daarna ben je lichamelijk op dan kan je ook zo wat niet meer stil zitten.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:38

Ik heb ook 4 uur gezeten, toen een andere afspraak gemaakt voor de overige 3 uur. Is voor artiesten ook heel zwaar om zo lang door te werken := en hij was toen apprentice dus die 4 uur waren al zwaar. Maar artiesten willen ook graag zo veel en snel mogelijk doorwerken, is voor de klant en de artiest het fijnst :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:50

Ik heb al eens 6 en 5 uur gezeten. Best te doen. Zal 3 uur haast kort vinden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:54

Ik zou persoonlijk niet langer dan 3 uur willen zitten. Tenminste, ik zou na die drie uur ook wel echt even een pauze willen. Naar buiten, iets te eten halen etc. Mijn artist wil ook niet zo lang zitten, tenzij hij na drie uur echt bijna klaar is. Langer dan 4 uur zou ik hem niet aandoen haha

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:01

Ik zit bij elke sessie 5 uur.
Mijn dochter heeft haar heup,zij en bovenbeen in 1 keer laten doen en moest 7 uur liggen.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:11

Even een plaspauze en dat is voor mij genoeg hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:26

Mijn huid wordt gewoon op een gegeven moment te gevoelig van al het gepriegel. Wil dan gewoon naar huis :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:17

Ik heb het na 3 uur ook wel even gezien. :') Zeker bij hele erge pijn. Ik heb wat op mijn mobiel gezeten en ook wel even met haar gepraat...maar we zijn ook momenten stil geweest omdat ik druk bezig was met mij op alles behalve de pijn te concentreren. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:24

Zo blij dat ik maar een ruim uur hoef.. :D

Mijn artiest komt uit Bulgarije dus echte diepgaande gesprekken verwacht ik niet. Telefoon lijkt me wel fijn want als ik niks te doen heb is de pijn denk ik erger dan wanneer ik afleiding heb. Maar dat wordt dus niet raar gevonden? Dat je iets te doen mee neemt?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:30

Ik kon ook wel makkelijk door na die 4 uur, maar het bloedde echt heel erg. Dus was niet zo fijn voor die jongen. Hebben natuurlijk wel wat korte pauzes gehad, even een hapje eten oid.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:31

Suzan_v_h schreef:
Bizzybijtje schreef:
Ik zou er spijt van krijgen als ik op mijn 80e zo'n tekst heb en dat dat dan blubbert omdat ik oud ben. :')

Ja hier twijfelde ik dus ook over... :)

Kan je er niet iets van maken van dat je altijd jong blijft in je geest/ziel/hoofd? Dat valt toch niet te controleren :Y) Of is niet te zien :Y)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:55

Ik lig nu ongeveer een uurtje. Net pauze gehad en nu verder met inkleuren.. nu staat het er zo voor:
Afbeelding
De pijn is niet prettig zeg. Damn! Maar tanden op elkaar en dan best uit te houden. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:58

Hij wordt mooi!! :D