Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoeveel tijd zat er tussen de pauzes?
Heb al een mapje met voorbeelden/inspiratie, ik ga zelf nog wat schetsen en ik ga op zoek naar een paar artists die bij de stijl passen. Dan ga ik komende week met mijn ouders in gesprek erover. Ze weten al heel lang dat ik een tattoo wil, en ook al ben ik 18 als ik hem laat zetten, ik wil toch een soort van 'toestemming'
UhNee schreef:@Warboel: hoe lang duurde jouw sessie dan?
Oh ja, dat is wel begrijpelijk Emmaa_! Als ik me even verplaats in de artiest kan ik me ook wel voorstellen dat het even lekker is om je even helemaal te kunnen concentreren. Op een gegeven moment zijn de gespreksonderwerpen toch echt opHoeveel tijd zat er tussen de pauzes?
weet dat we rond 13:15 begonnen zijn en dat ik om 16:09 de tram terug naar het station had. Maar hadden ook even pauze gehouden om de kleuren te bedenken, foto's ervan gemaakt en ik heb nog even bij 1 van de andere tatoeëerders gekeken. UhNee schreef:Het is niet zo mijn smaak, maar smaken verschillen natuurlijk! Ik kwam deze ook tegen, wat vind je hier van? Heeft ook dat sierlijke lettertype:
[ [url=m/pFi4bG.jpg]Afbeelding[/url] ]
en hij was toen apprentice dus die 4 uur waren al zwaar. Maar artiesten willen ook graag zo veel en snel mogelijk doorwerken, is voor de klant en de artiest het fijnst
Zeker bij hele erge pijn. Ik heb wat op mijn mobiel gezeten en ook wel even met haar gepraat...maar we zijn ook momenten stil geweest omdat ik druk bezig was met mij op alles behalve de pijn te concentreren.

Suzan_v_h schreef:Bizzybijtje schreef:Ik zou er spijt van krijgen als ik op mijn 80e zo'n tekst heb en dat dat dan blubbert omdat ik oud ben.
Ja hier twijfelde ik dus ook over...
Of is niet te zien