Ik dacht dat ik heel duidelijk had gemaakt geen snoep meer te willen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
. Ga zo door. Runkeeper is een erg fijne app, kun je ook een goed traningsschema mee maken. Ik gebruikt het ook. Mag ik vragen hoe je de witte kool dan eet?
en de keer erna was ik nog langzamer, maar toen had ik flinke tegenwind en 2 heuvels...
als het vandaag mooi weer is ga ik weer naar het park met mijn dochtertje lekker wandelen en eendjes voeren wat ze helemaal geweldig vind!_Tarzan schreef:Ja behoorlijk! Vooral als je net zo lekker bezig bent..
Als het 1 pot was oké maar er staan er 3!!
1 met pasteitjes, 1 met vanallerhande drop en 1 met spekjes![]()
Bleeghh moest het even kwijt bij jullie, hopelijk blijf ik gemotiveerd om er niet van te eten (gisteren wel gedaan en het voelde vreselijk)
Motivatie kom op!!
11 mei is een feestje van familie en wil ik 6 kilo kwijt zijn!!
Misschien dat ik mezelf overtuigd krijg en nadenk voor het snoepje m'n mond in gaat!
Voor de rest heb ik wel bijgelezen via m'n mobiel maar dan onthoud ik echt niks!
Het enige wat ik onthouden heb is dat jullie allemaal super bezig zijn na de Pasen!
Ik ga weer wat vaker kletsen hier dan blijf ik gemotiveerd
Wie weet hoeft 't dan vrijdagavond niet meer. _Tarzan schreef:Ja behoorlijk! Vooral als je net zo lekker bezig bent..
Als het 1 pot was oké maar er staan er 3!!
1 met pasteitjes, 1 met vanallerhande drop en 1 met spekjes![]()
Bleeghh moest het even kwijt bij jullie, hopelijk blijf ik gemotiveerd om er niet van te eten (gisteren wel gedaan en het voelde vreselijk)
Motivatie kom op!!
11 mei is een feestje van familie en wil ik 6 kilo kwijt zijn!!
Misschien dat ik mezelf overtuigd krijg en nadenk voor het snoepje m'n mond in gaat!
Voor de rest heb ik wel bijgelezen via m'n mobiel maar dan onthoud ik echt niks!
Het enige wat ik onthouden heb is dat jullie allemaal super bezig zijn na de Pasen!
Ik ga weer wat vaker kletsen hier dan blijf ik gemotiveerd

Ik eet best veel, maar wel gezonde dingen wat ik voorheen niet deed. Ik drink veel water en soms een glaasje cristal clear.
Maar wegens een blessure van mijn pony ben ik verplicht iedere dag minimaal 40 minuten te wandelen. Daarnaast werk ik in de zorg dus geen stil zittende baan wat ook goed helpt. 

".