Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Als je wil weten of je gespleten haarpunten hebt kun je gewoon even de uiteindes van een pluk van je haar bekijken. Als je dan haren ziet die onderaan in tweeën (of meer) splijten dan is het duidelijk.
ittheclown schreef:Ik knip zelf altijd mijn gspleten/doode puntjes af.. ook omdat de kapper hier ook niet de term .. max een cm snapt lol.
Pak gewoon een plukje haar en knip af wat gespleten is of waar een wit bolletje zit, daar breekt het meestal bij mij en gaat dan splijten. Scheelt me een hoop geld en red je lengte.
Ik doe het gewoon af en toe eens pak ik en plukje en ga aan de slag ik gebruik overgens zo een klein nagelschaartje dan kan je echt haar per haar pakken als je wilt
Sem_ schreef:ittheclown schreef:Ik knip zelf altijd mijn gspleten/doode puntjes af.. ook omdat de kapper hier ook niet de term .. max een cm snapt lol.
Pak gewoon een plukje haar en knip af wat gespleten is of waar een wit bolletje zit, daar breekt het meestal bij mij en gaat dan splijten. Scheelt me een hoop geld en red je lengte.
Ik doe het gewoon af en toe eens pak ik en plukje en ga aan de slag ik gebruik overgens zo een klein nagelschaartje dan kan je echt haar per haar pakken als je wilt
Je hebt dan wel de kans dat je gespleten haarpunten sneller terugkomen, kappers gebruiken een speciale (scherpe) kappersschaar.