Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Ik wil ook zo graag een hele hoop blushes kopen, maar omdat ik van mezelf heel rood word soms vind ik het zoveel worden. Begin van de dag kan het wel als mijn foundation erop zit, maar als dat een beetje eraf 'slijt' is mijn roodheid een stuk zichtbaarder.
Eight schreef:Mijn lievelings product is toch wel het wenkbrauwpotloodje van macjij was ook blond toch? Hij heet fling geloof ik, erg fijn zacht potloodje en een mooie kleur zonder rood tint. Enige nadeel dat je hem moet opdraaien en niet terug kan draaien als je per ongeluk te ver hebt gedraaid
Glossi schreef:Eight schreef:Mijn lievelings product is toch wel het wenkbrauwpotloodje van macjij was ook blond toch? Hij heet fling geloof ik, erg fijn zacht potloodje en een mooie kleur zonder rood tint. Enige nadeel dat je hem moet opdraaien en niet terug kan draaien als je per ongeluk te ver hebt gedraaid
Die was bij mij in 3 weken opVond hem ook erg fijn werken maar om de 3 weken een nieuw potloodje kopen word mij een beetje te gek