Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 06:27

Dat klinkt niet best Noeps :(:)
Heb je wel eens een bikefit gedaan ?
Zou jammer zijn als je door een slechte zitpositie de brui
eraan geeft .

Goed bezig weer Scooby !!

Ik heb gisteren zo,n 1,5 uur gefietst en een FTP test gedaan .
Daarvoor moest ik 20 min full power fietsen .
Was ook een test hoe dit te doen met mijn fietscomputer .
Vanavond heb ik het webinar over trainen met powermeter .

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 06:49

Ik weet niet waar jullie allemaal wonen , maar deze kwam ik net op FB tegen .Vanaf 11 mei weer bikefit mogelijk .

https://www.bicyclekings.nl/

frankiej

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 07:28

Voor mij een stuk uit de richting. Hoe zijn de bikefits bij mantel eigenlijk? Want die zit vlakbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 07:44

Time2Tri schreef:
Ik weet niet waar jullie allemaal wonen , maar deze kwam ik net op FB tegen .Vanaf 11 mei weer bikefit mogelijk .

https://www.bicyclekings.nl/

Ah, dank voor de tip! Die is voor mij wel te doen. En misschien doet Mantel het inmiddels ook wel, hoor. Ik had ze vorige week gebeld, toen was er nog geen zicht op versoepeling van de maatregelen.

frankiej schreef:
Hoe zijn de bikefits bij mantel eigenlijk? Want die zit vlakbij.

Geen idee! Hij kwam als optie naar voren toen ik zocht, maar ik weet niet hoe uitgebreid ze het doen.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:24

Ik was gisteravond echt blij met mezelf. Ik ben nu 3 weken bezig en mijn conditie was zo slecht dat ik bij 12 km de laatste km al echt moeite had met doortrappen. Ik heb het dus ook steeds bij 12km gehouden om eerst maar eens dat goed uit te rijden. Nu heb ik afgelopen zondag een klein extra lusje eraan geplakt n het 15km gemaakt en gister ging het zo lekker dat ik er meteen maar 18k van heb gemaakt. En ondanks dat ik op het derde rondje (Ik heb een rondje zonder stoplichten gevonden van precies 6km) tot twee keer toe vol in de ankers moest omdat er kleine kinderen vlak voor mijn fiets gingen lopen en de ouders ze niet in de hand hielden heb ik mijn snelste gemiddelde tot nu toe gefietst. Het stelt nog niet veel voor maar ik was er wel blij mee...

Afbeelding

Oh, en ik heb ook nog even stil gestaan om zwemmers op de foto te zetten.

Afbeelding

culaccino schreef:
Dank je, IMAY! Die full body workout is inderdaad wel een goede motivatie om het te doen. Ik ben heel benieuwd! Knap dat je cardio home workouts doet. Volg je iets op Youtube of een eigen schema of..?

Ik heb via YouTube het kanaal Fitnessblender gevonden en hun website Fitnessblender.com, en waar ik met de meeste workouts echt gedemotiveerd raak omdat ik het niet kan volhouden nog hebben zij dingen waarvan ik denk dat het echt op mijn niveau is met als ik beter wordt ook moeilijkere workouts. En ze motiveren beter met wat ze zeggen dan al die "Come on, nearly there, keep pushing" mensen. Ze benadrukken manieren om oefeningen makkelijker te maken als ze nog te hoog gegrepen zijn en dat het feit dat je aan het bewegen bent al een overwinning op zich is etc. Ik vind het fijne workouts

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:00

@ Imay ... super toch !
Gewoon doorgaan met rustig aan opbouwen !
Zwemmen -O- weet niet wanneer ik voor het laatst was .
Maar hier in Duitsland mogen vanaf maandag de sportscholen weer open *\o/* .
Wel met bepaalde voorwaarden, daar krijgen we nog info over . Lekker weer met mijn team maatjes trainen.
Hoop dat zwemmen ( zwembad ) ook snel weer mag .

De power meter webinar was zeer interessant :j
Veel info , die krijgen we morgen nog toegestuurd.
En dan me er verder in verdiepen .

@ Laura ; heb jij bij trainingpeaks de betaalde versie ?
En wat doe jij er precies mee ? Of is het alleen data verzamelen ?

Plaatje van gisteren

Afbeelding

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 19:19

Time2Tri schreef:
Lauraennala schreef:
We hadden vorige week een pacing challenge: 4x een rondje rijden met je fietscomputer in je achterzak en proberen 4x dezelfde tijd te rijden.

En ?? gelukt ??

Ik heb er niet aan mee gedaan O:)

IMAY1990 schreef:
Ik hou het voorlopig nog maar even bij fietsen en cardio home workouts denk ik...

Ik heb nu ook een Garmin Vivoactive horloge gekocht en het gekoppeld aan Strava. Weet iemand of en zo ja hoe het mogelijk is om alleen de fietstochten op Strava te krijgen en niet wandelingen en/of workouts?

Ik ben niet bekend met een Garmin, maar ik zou zeggen alles automatisch op privé en dan alleen die je online wilt openbaar zetten.

@T2T, leuk dat je mee gedaan hebt aan die Corona triathlon! En was je FTP wat je verwachtte? Kan je vooruit met de stof uit de webinar? Ik heb de gratis editie van training peaks, ik maak zelf in excel mn trainingsschema waarvoor ik gegevens uit tainingpeaks gebruik.

@Culaccino, verstandig om toch een keer goed een bikefit te doen. En dan is nu provisorisch kijken toch altijd beter dan niets.

@Imay, super goed gefietst!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:33

:z 0
Lauraennala schreef:
We hadden vorige week een pacing challenge: 4x een rondje rijden met je fietscomputer in je achterzak en proberen 4x dezelfde tijd te rijden.

Haha! Wel een heel leuk idee! :D Zal nog best lastig zijn. En inderdaad, alleen al een provisorische bikefitting zou voor nu wel goed zijn :j

Supergoed, IMAY! En ook mooi opgebouwd, zo te lezen. Ik zal je fitnessdinges eens opzoeken. Ik vind sporten heerlijk, maar kan me toch vrij slecht motiveren voor een thuisworkout. :o Maar alleen al wat krachttraining zou wel goed zijn :o

Heerlijk dat je binnenkort weer met je team kan trainen, T2T! Hoop inderdaad ook dat je snel weer kan zwemmen.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:26

Lauraennala schreef:
@T2T, leuk dat je mee gedaan hebt aan die Corona triathlon! En was je FTP wat je verwachtte? Kan je vooruit met de stof uit de webinar? Ik heb de gratis editie van training peaks, ik maak zelf in excel mijn trainingsschema waarvoor ik gegevens uit tainingpeaks gebruik.

:j Ah ja ...triatlon is een groot woord :roll: , maar ik heb wel
drie soort van disciplines gedaan in de verkeerde volgorde :=
Met in de wisseltijd een bakje :9k zo ongeveer _O-
Maar het was geinig , heb een leuke oorkonde gekregen en er
komt nog een mooie medaille *\o/*
Zo blijft dit gekke jaar met een leuk tintje in herinnering .

FTP : die is niet helemaal goed gegaan , had mijn HF sensor ook vergeten . :o En de polsmeting pakt mijn fietscomputer niet .
En na de 20 mijn kreeg ik nog een keer 10 min??
Heb via Google het passende instructie filmpje gevonden .Die 10 min was idd een cooldown .
Moet opnieuw dus ,met HF sensor .
Maar heb gemiddeld over die 20 min 232 Watt getrapt X 0,9
dan kom ik op 200 FTP uit .

De webinar was interessant : Het ging vooral over wat doet de powermeter , welke waardes komen eruit en wat betekenen die .
Of te wel welke waardes zijn het interessant .
Dus gisteren al even bezig geweest het display van mijn fietscomputer opnieuw in te stellen . :D

Vandaag nog wel een lekker stukkie fietsen , maar eerst thuis nog maar het een en ander doen .

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:16

Wij hebben vandaag een rondje met het gezin gedaan. Voor het eerst mocht de kleine man mee in zijn fietskar. En we hebben er volop van genoten :D

Afbeelding

Rondje van ongeveer 20km gedaan. Was wel even genoeg zo voor de eerste keer. Mannetje viel na een half uur ongeveer gewoon in slaap en werd weer wakker toen we thuis waren _/-\o_

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:25

Wat leuk MuSLi ... zal het al op Strava voorbijkomen .
Ideaal !!
En als de kleien ook gelukkig is :j

Ik ben ook net terug van een rondje fietsen .
Gewoon van het weer genieten en plaatjes schieten .

Afbeelding

Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:50

Wat leuk dat dit topic er is! Mag ik mij hier melden?

Ik ben vorige week zaterdag op pad gegaan voor een 'sportieve fiets'. Ik had mezelf wel online wat georiënteerd en wist ongeveer waar ik naar op zoek was, maar aangezien ik er verder vrij blanco in ging was ik blij dat ik een fijne fietswinkel in Den Haag vond.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de Cube nuroad pro. Een 'gravelbike', racefiets frame met all road, brede wielen en in eerste instantie zonder klik pedalen. Hiervoor gegaan omdat ik de fiets ook wil gebruiken voor relatief kort woon-werk en dus niet alleen maar om echt mee te touren. Overigens leent de fiets zich daar prima voor en kan ik nu eerst eens gaan uitzoeken hoe leuk ik het daadwerkelijk vind. Dan kan ik later alsnog een set racebanden aanschaffen en klikpedalen.

Afbeelding

Afgelopen week al 3 rondjes gedaan. 2 van 30/40 km en vandaag over de 50km gefietst en tot nu toe bevalt het erg goed! Vind het vooral ook leuk om van tevoren mijn routes te plannen en ook kennis gemaakt met Strava, erg stimulerend!

Tot nu toe fiets ik alleen, uiteraard ook vanwege de corona, maar ook omdat ik in Den Haag geen bekende om mij heen heb die ook fietsen. Nu wil ik mij in de toekomst wel gaan aansluiten bij een fietsclub, maar ik zou het toch wel erg leuk vinden om op wat korter termijn al een fietsmaatje te vinden die een beetje op hetzelfde niveau zit.

Daarom wil ik hier graag een oproepje doen! Wellicht is er iemand in dit topic, of weten jullie waar ik terecht zou kunnen met mijn oproepje?

Ik woon dus in Den Haag (dichtbij het Zuiderpark). Ik zit nog een beetje in het opbouwen en fiets vooral ook voor mijn plezier en om op mooie plekken te komen. Vandaag heb ik 52 km gefietst, met een gemiddelde van 23.8 km/uur (nadeel aan Den Haag, voordat je een keer al die stoplichten voorbij bent). Op fijne asfalt, met de wind voordelig, fiets ik op het moment gemiddeld 28/30 km/uur :)

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:23

Dat is leuk fietsen met de kar erachter zo kunnen jullie heerlijk met zijn alle op pad.

T2T ook lekker rondje gemaakt..
Sportscholen mogen hier pas in September open ik hoop toch echt dat dat eerder gaat gebeuren anders gaan er echt veel omvallen.

Hier vandaag klein rondje gedaan....39, 5 :roll:
Haha zag ik pas toen ik al in de tuin stond anders had ik wel extra lusje gemaakt.

Op de MTB deze week ook al 75 km dus km genoeg.

Welkom Dewi......Mooi gemid al en ik woon niet in je buurt.
Maar misschien mogen de clubs snel weer gaan starten met fiets trainingen..

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:00

Natuur Dewi ... welkom. :D
Goed bezig al ! En een passende fiets voor je gebruiksdoelen .
Ik woon helaas ook niet bij jou in de buurt .

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:20

Time2Tri schreef:
FTP : die is niet helemaal goed gegaan , had mijn HF sensor ook vergeten . :o En de polsmeting pakt mijn fietscomputer niet .
En na de 20 mijn kreeg ik nog een keer 10 min??
Heb via Google het passende instructie filmpje gevonden .Die 10 min was idd een cooldown .
Moet opnieuw dus ,met HF sensor .
Maar heb gemiddeld over die 20 min 232 Watt getrapt X 0,9
dan kom ik op 200 FTP uit .

De webinar was interessant : Het ging vooral over wat doet de powermeter , welke waardes komen eruit en wat betekenen die .
Of te wel welke waardes zijn het interessant .
Dus gisteren al even bezig geweest het display van mijn fietscomputer opnieuw in te stellen . :D

Vandaag nog wel een lekker stukkie fietsen , maar eerst thuis nog maar het een en ander doen .

Ah ja, een hartslagmeter is wel fijn om dan om te hebben ja... Je mag overigens je 20min power x 0,95 doen, dus dan zou je op 220w uit komen.
Welke dingen heb je nu in beeld staan tijdens het fietsen?

MuSLi schreef:
Wij hebben vandaag een rondje met het gezin gedaan. Voor het eerst mocht de kleine man mee in zijn fietskar. En we hebben er volop van genoten :D

[ [url=m/tbTQbf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Rondje van ongeveer 20km gedaan. Was wel even genoeg zo voor de eerste keer. Mannetje viel na een half uur ongeveer gewoon in slaap en werd weer wakker toen we thuis waren _/-\o_

Ahh super leuk met de fietskar op pad!!

DewiRox schreef:
Wat leuk dat dit topic er is! Mag ik mij hier melden?

Ik ben vorige week zaterdag op pad gegaan voor een 'sportieve fiets'. Ik had mezelf wel online wat georiënteerd en wist ongeveer waar ik naar op zoek was, maar aangezien ik er verder vrij blanco in ging was ik blij dat ik een fijne fietswinkel in Den Haag vond.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de Cube nuroad pro. Een 'gravelbike', racefiets frame met all road, brede wielen en in eerste instantie zonder klik pedalen. Hiervoor gegaan omdat ik de fiets ook wil gebruiken voor relatief kort woon-werk en dus niet alleen maar om echt mee te touren. Overigens leent de fiets zich daar prima voor en kan ik nu eerst eens gaan uitzoeken hoe leuk ik het daadwerkelijk vind. Dan kan ik later alsnog een set racebanden aanschaffen en klikpedalen.

[ [url=m/QsK05r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afgelopen week al 3 rondjes gedaan. 2 van 30/40 km en vandaag over de 50km gefietst en tot nu toe bevalt het erg goed! Vind het vooral ook leuk om van tevoren mijn routes te plannen en ook kennis gemaakt met Strava, erg stimulerend!

Tot nu toe fiets ik alleen, uiteraard ook vanwege de corona, maar ook omdat ik in Den Haag geen bekende om mij heen heb die ook fietsen. Nu wil ik mij in de toekomst wel gaan aansluiten bij een fietsclub, maar ik zou het toch wel erg leuk vinden om op wat korter termijn al een fietsmaatje te vinden die een beetje op hetzelfde niveau zit.

Daarom wil ik hier graag een oproepje doen! Wellicht is er iemand in dit topic, of weten jullie waar ik terecht zou kunnen met mijn oproepje?

Ik woon dus in Den Haag (dichtbij het Zuiderpark). Ik zit nog een beetje in het opbouwen en fiets vooral ook voor mijn plezier en om op mooie plekken te komen. Vandaag heb ik 52 km gefietst, met een gemiddelde van 23.8 km/uur (nadeel aan Den Haag, voordat je een keer al die stoplichten voorbij bent). Op fijne asfalt, met de wind voordelig, fiets ik op het moment gemiddeld 28/30 km/uur :)

Welkom :D Leuk dat je zo de smaak te pakken hebt. Mooie veelzijdige fiets heb je!
Fietsclubje kan ik je wel aanraden haha, maar dan wel in Rotterdam :P

scooby09 schreef:
Hier vandaag klein rondje gedaan....39, 5 :roll:
Haha zag ik pas toen ik al in de tuin stond anders had ik wel extra lusje gemaakt.

Op de MTB deze week ook al 75 km dus km genoeg.

Welkom Dewi......Mooi gemid al en ik woon niet in je buurt.
Maar misschien mogen de clubs snel weer gaan starten met fiets trainingen..

Hahaha 39,5km zou ik ook nog een stukje extra hebben gedaan :Y)
Zolang de 1,5m gehandhaafd moet worden, ben ik bang dat fietsen in groepen niet zal gaan..

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 06:36

Lauraennala schreef:
Ah ja, een hartslagmeter is wel fijn om dan om te hebben ja... Je mag overigens je 20min power x 0,95 doen, dus dan zou je op 220w uit komen.
Welke dingen heb je nu in beeld staan tijdens het fietsen?

Ik heb sowieso de actuele power omgezet naar de 3 sec power.
Verder heb ik de keus meerdere pagina,s in te stellen .
Als coach zeggen de volgende waardes het meest over het prestatie niveau van de sporter :
Power in 3 , 10 of 30 sec
Hartfrequentie
Cadans
IF / IF ronde Intensity Factor
NP / NP ronde normalized power
TSS/TSS ronde Training stress score

Dat zijn waardes die ook al in je trainingpeaks worden weergegeven .

Gisteren nog een kort rondje gefietst , thuis nog core gedaan .
En vanaf vandaag gaan de sportscholen hier weer open onder bepaalde voorwaarden .Dus vanaf woensdag hebben we ook weer team hardlooptraining , donderdag stabi en zondag fietstraining .De zwembaden gaan eind mei open , daar volgt nog info over .

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 08:27

Ja actuele power heb ik ook altijd op 3 sec staan. Verder heb ik eigenlijk alleen average en NP in beeld. IF en TSS worden automatisch weergegeven wanneer ik mijn rit eindig (evenals de piek power, 3 sec, 5 sec, 10 sec, 1 minuut, 5 minuten, 10, 20, 30, 60, 120 etc.) Ik gebruik de IF en TSS onderweg eigenlijk niet, maar dus wel om de zwaarte van een training te bepalen.

Wat lekker dat je weer in de sportschool aan de slag kan! Gaan jullie ook teamtrainingen doen op de fiets? Wat zijn de regels op dit moment in Duitsland omtrent groepen en sporten?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:03

Haha Lauraennala, Rotterdam is in de buurt, maar helaas niet om de hoek.
T2T, wat fijn dat jullie al naar de sportschool mogen! Ik doe normaal een paar keer in de week bodycombat en bodypump. Gelukkig heb ik wel iemand gevonden die vanuit huis meerdere keren in de week bodycombat geeft, maar bodypump zit er helaas niet in.

Ik heb mij wel ingeschreven voor Mission Freedom - The Liberation Ride georganiseerd door NL tour rides. Ik moet dan voor aankomende maandag minimaal 75 km fietsen in 1 rit. Vond het een mooi idee en je krijgt een erg leuk fietsshirt bij de inschrijving.

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:45

Leuk dat je mee gaat doen DewiRox!

Vanmiddag heb ik mijn eerste race op zwikt gedaan. Man man man dat was zweten haha.
Gek genoeg liep de trainer wel een soort van vast. Bij het inrijden was er niets aan de hand, maar direct na de start bleef de trainer steken in een bepaalde weerstand... Daardoor continu een wattage gereden, waardoor ik ook geen gaten etc dicht kon rijden, of weg kon rijden bij de groep. Maar goed, intensief was het wel haha.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:26

Lauraennala schreef:
Wat lekker dat je weer in de sportschool aan de slag kan! Gaan jullie ook teamtrainingen doen op de fiets? Wat zijn de regels op dit moment in Duitsland omtrent groepen en sporten?

Ja *\o/* we gaan vanaf zondag weer fietsen .
Ik gok ook in kleinere groepen . Maar dat we woensdag nog wat meer horen .
Voor in de sportschool moeten we ook een formulier invullen . Of we ziek zijn geweest , contact hebben gehad met een Corona patiënt etc .

Die data die je noemt staan ook na mijn rit in de app .
Heb ondertussen al verschillende displays ingesteld .

:(:) Zoiets had ik laatst ook met mijn in indoortrainer .
Kreeg te zien more power ... en mijn achterband begon al te ruiken :') _O-
Ja duuh ... kreeg de pedalen bijna niet meer rond ha ha . Leuk effe een slechte verbinding tussen trainer en app .

Klinkt leuk die ride Dewi , zal eens op Google kijken .

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 21:36

Lauraennala schreef:
Leuk dat je mee gaat doen DewiRox!

Vanmiddag heb ik mijn eerste race op zwikt gedaan. Man man man dat was zweten haha.
Gek genoeg liep de trainer wel een soort van vast. Bij het inrijden was er niets aan de hand, maar direct na de start bleef de trainer steken in een bepaalde weerstand... Daardoor continu een wattage gereden, waardoor ik ook geen gaten etc dicht kon rijden, of weg kon rijden bij de groep. Maar goed, intensief was het wel haha.

Heb je iets van een ventilator ofzo bij je opstelling staan? Anders helpt het gebrek aan luchtstromen me het ook nog eens warmer maken dan het al is...

Time2Tri schreef:
Lauraennala schreef:

Ja *\o/* we gaan vanaf zondag weer fietsen .
Ik gok ook in kleinere groepen . Maar dat we woensdag nog wat meer horen .
Voor in de sportschool moeten we ook een formulier invullen . Of we ziek zijn geweest , contact hebben gehad met een Corona patiënt etc .

Die data die je noemt staan ook na mijn rit in de app .
Heb ondertussen al verschillende displays ingesteld .

:(:) Zoiets had ik laatst ook met mijn in indoortrainer .
Kreeg te zien more power ... en mijn achterband begon al te ruiken :') _O-
Ja duuh ... kreeg de pedalen bijna niet meer rond ha ha . Leuk effe een slechte verbinding tussen trainer en app .

Klinkt leuk die ride Dewi , zal eens op Google kijken .

Ah, wat fijn dat trainen in groepjes straks weer mogelijk is voor je. Dat is toch altijd leuker dan alleen.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 06:08

Morguh ...mijn wedstrijd kalender word leger , en leger . -O-
De triatlon in Sassenberg is gecanceld , dat was wel te
verwachten .Maar ik had nog een beetje hoop dat de Münsterland Giro in oktober wel zou plaats vinden .Helaas gisteren ook een
email gekregen dat die dit jaar niet door gaat . -O-
Wat een ongelooflijk f u c k jaar ...

Vanavond team hardlooptraining , zie ik iig mijn maatjes weer .

Als iemand een leuke workout voor thuis zoekt :roll:

Afbeelding

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:52

Echt jammer van al die evenementen idd.

Hoorde net dat mijn Eifel wedstrijd met Paard ook niet door gaat.
Maar dromen van een mooi volgend seizoen.

Haha zo klinkt een binnen training wel zwaar regelt de computer jouw weerstand..?

Hier gisteren weer met de MTB op pad geweest.
Samen met zoon en mijn schoonzus en zwager deden we altijd elke week samen fietsen nu dan weer voor het eerst.
Gelukkig heb ik afspraak voor beurtje staan want mijn remmen doen niet helemaal wat hij hoort te doen en dat is berg af wel wat minder.. :D

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 08:56

scooby09 schreef:
Gelukkig heb ik afspraak voor beurtje staan want mijn remmen doen niet helemaal wat hij hoort te doen en dat is berg af wel wat minder.. :D

Doe je voorzichting Scoob, ik zie je ons al rem-loos de berg af voorbij denderen :)

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:41

@ IMAY, ventilator aan, deuren open en gaan met die banaan :D

@T2T, balen van de wedstrijden -O-
Wij hebben met de vereniging ook min of meer besloten dat trainen op de fiets met de 1,5m maatregel eigenlijk niet te doen is.. Als je een terrein af huurt, gaan mensen toch samen komen, of daarna nog fietsen etc.. Daar ben je ook verantwoordelijk voor als club. We gaan nog eens brainstormen, maar ik ben bang dat wij voorlopig geen groepstrainingen kunnen doen.

@Scooby, wat leuk dat je weer voor het eerste met ze op stap hebt kunnen gaan!