Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat gaaf dat je die tegenkwam. Mooi lopen daar.
Ik zie die bij ons niet meer, normaal dagelijks twee.
Eerst even lekker nagenieten!

Ben beneiuwd naar je verslag hoewel ik op insta al wat voorbij zag komen
EN wauw die ijsvogel.
. Toch voelde mijn benen wel oke vandaag. Het verkeer rondom de start was echt drama, een parking vinden was erg lastig en niemand die ons de weg kon wijzen. Onze startwave was eigenlijk om 09:05 maar toen stond de auto nog niet eens geparkeerd.
).
. Op het einde nog energie genoeg voor een sprintje en ik ben benieuwd naar de finisch foto want ik kwam weer lekker springend over de finisch. 

Ik heb nog wat naar binnen gepropt en ben wel 3x gaan plassen en toen was het tijd om naar de start te gaan.
Langzaam schuifelden we de paden op, maar al snel liep alles vast en het kwam erop neer dat ik de eerste 1,5 km vooral heb moeten wandelen. Ik vond het niet zo erg, er kwam nog meer dan genoeg aan en ik werd er wel wat rustiger van.
Dit gaf me zo’n boost! Ik kreeg rond km 24 zelfs een enorm emotioneel moment waar ik echt bijna moest huilen
Ik was zó blij met hoe het ging. Alle twijfels aan mezelf, alle straf die ik mezelf had aangepraat omdat ik niet slim zou trainen, alle keren dat ik mezelf geen goede loper vond - onzin, nonsens! Mijn hoofd was al bij die finish, ik voelde het gewoon al door heel mijn lijf. Ik ben er, ik kan 31 km hardlopen!
Ik ben zo trots op mezelf. 

Goed dat je bent gaan lopen, hopelijk geeft het wat ruimte.
Ennuh, als ik een suggestie mag doen voor je volgende tweedaagse: Haute Ardenne Ultra Trail Festival is heel leuk, prachtig rennen en ontzettend gezellig! Is ook van MST, maar stuk kleinschaliger dan KvS.
Wel fijn dat je zo lekker hebt gelopen, jij bent zo sterk aan het worden met die hoogtemeters.
Dat is echt nostalgie uit mijn kindertijd, paar jaar geleden nog cliënten mee naartoe genomen, zo leuk om weer eens te zijn. Super waardevolle post van Andrew inderdaad, zag hem ook al voorbij komen.
Zo leuk om te lezen, dat is je zo gegund met de dip die je had! Lekker van nagenieten en ik ben benieuwd naar je hele verslag.
De foto's/video's op je insta zagen er geweldig uit in ieder geval. Ik zie nu dat je je verslag hebt gedeeld, maar ik ben te moe, dus daar ga ik morgen even voor zitten.
En heel leuk als je gaat pacen!
Maar hier de ervaring:
Toen gingen we ook weer de stad in waarbij al het publiek ook wel een boost gaf. Heb toen 2x een stukje gewandeld om gewoon water te drinken, ik werd zo slap, maar durfde niet iets anders te nemen. Ik merkte ook dat ik begon te rekenen of onder de 3:50 nog wel of niet ging lukken. Vanaf dat punt zei ik tegen mezelf: niet nadenken Zowie, gewoon lopen, dat kan je wel, fack dat tempo.
En ja hoor, ik zat nog best ruim onder de 3:50.
)met 5:14 (1:50:27) en op de 30 km met 5:20 (2:39:50). 
Maar nog steeds mooi onder de 3:50!
Heerlijk dat jullie dat de runs zo hebben ervaren. En wat knap hoe je hebt volgehouden Suliko. Ik weet niet wat je normale tijden zijn, maar ik vind het een hele knappe prestatie.