Wauw,Wauw, Wauw! Wat een prachtige lucht Leo! Verder zie ik een mooie paddenstoel voorbijkomen, mooie wandelingen, een kasteel en een mooi strand met mooie blauwe lucht.
BeFunny
Geplaatst: 04-09-23 12:07
Heel erg offtoppic maar ik was vandaag bij de oncoloog. En voor nu hoef ik geen injecties en geen verwijdering eierstokken Het gaat dus heel goed.
Wel stond de afspraak voor de MRI nog niet gepland en dat zou in December plaats vinden en oncoloog had het nu weer over Januari. Deze oncoloog is een ander die was met zwangerschapsverlof maar doet het nu weer en die zag ik nu dus voor het eerst. En die zie ik in December weer en dan ook weer bloedprikken. Maar ik ben blij dat het plan nu is gewoon doorgaan met de antihormoon. Ik krijg ook geen hogere dosis. Dus dit is hoe mijn leven de komende 10 jaar Al zijn en zo valt er goed mee te leven zeg maar. Goh dat was wel fijn
Ik heb gelijk de mammocare ook gemaild want ik wil wel voet bij stuk houden en de MRI in December want dat is dus de eerste scan na de operatie en geeft mij vertrouwen dat alles weg is als dat dus aantoont dat dat zo is.