Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huertecilla schreef:lees er gewoon overheen dat doe ik ook als jij over de koffiebonen van je lief spreektbesita schreef:of dagelijks dieren moedwillig pijnigen ..hoop dat er ooit een verbod op komt ,
zo denken er ook over paardrijden.
Open svp een andere draad over embryos en dierenproeven icm vaccineren, dan kan ik daar opmerken hoe de meeste serums tegen slangengif worden gemaakt. Bijvoorbeeld.
Cer schreef:Ik heb het alvast maar gegoogled
Huertecilla schreef:Cer schreef:Ik heb het alvast maar gegoogled
en nu wil je geen serum meer als je op vakantie gebeten wordt? Moet het verboden worden? Zieluguh paardjes![]()
Worden jaarlijks 2.5 - 3 miljoen mensen door gifslangen gebeten. Pakweg 100.000 sterven eraan.
Dit als perpectief voor een Covid19 vaccin via een celcultuur op basis van een halve eeuw oud monster.
Nu weer over de pandemie?
Huertecilla schreef:Cer schreef:Ik heb het alvast maar gegoogled
en nu wil je geen serum meer als je op vakantie gebeten wordt? Moet het verboden worden? Zieluguh paardjes![]()
Worden jaarlijks 2.5 - 3 miljoen mensen door gifslangen gebeten. Pakweg 100.000 sterven eraan.
Dit als perpectief voor een Covid19 vaccin via een celcultuur op basis van een halve eeuw oud monster.
Nu weer over de pandemie?
Pandora2 schreef:rien10 schreef:Ik vraag me af of er nu mensen zijn die het vaccin niet nemen omdat het ooit ontwikkeld is met foetale cellen.
Mij zou dat in elk geval niet tegenhouden.
Er zijn misschien wel meerdere vaccins die ontwikkeld zijn met zulke cellen maar waarvan we geen weet hebben.
Daar wordt anders echt nooit bij stilgestaan en stellen mensen zich absoluut geen vragen over.
Ik heb meer moeite met de proefdieren die ervoor gebruikt worden
besita schreef:Nou popstra ik vond je post erg grof en daarom ben ik het ook gaan opzoeken
Ik had er geen flauw benul van hoe vaccins worden gemaakt en veel mensen idem als ik het zo lees
maar om mensen als complete idioten weg te zetten die zeggen dat er cellen van foetussen in het vaccin verwerkt zitten vind ik er ver over
Cayenne schreef:Er komt morgen weer een persconferentie: https://www.nu.nl/coronavirus/6102821/k ... gelen.html
Sizzle schreef:Wanneer gaan ze actiever controlleren op quarantaine ipv extra maatregelen die toch weer niet te handhaven zijn?
Een Belgische vrouw was na haar kerstvakantie in een skigebied waar ook Engelsen waren niet in quarantaine gegaan, heeft daarmee bij thuiskomst haar dochter geinfecteerd met de UK variant die het op school weer verder gaf.
Nu zijn er blijkbaar 5000 belgen in quarantaine (als ze dat al doen) door roekeloos gedrag van 1 persoon