Ik vind het wel super belangrijk om mij goed in te lezen en naar een goede plek te gaan. Ik merk dat stijlen zoals dotwork en fineline mij heel erg aanspreken, en ik ben vooral fan van jenny olivia en blackbear ink. Ik heb wel gehoord dat tattoos in deze stijl er vaak na een paar jaar al vrij slecht uitzien, maar dat het hierbij ook uitmaakt bij welke artiest je ze laat zetten. Vandaar mijn vraag aan jullie: zijn er mensen die al langere tijd (denk: 4+ jaar) terug een tattoo hebben laten zetten in deze stijl die een foto hebben van hoe het er tegenwoordig uit ziet? Op het internet kan ik wel foto's vinden, maar het is dan maar de vraag of dat bij alle artiesten hetzelfde gebeurt, vandaar dat ik zoek naar voorbeelden in nederland.
Natuurlijk snap ik ook dat een tattoo met je mee zal veranderen en er na 5 of 10 jaar niet hetzelfde uitziet als op de dag dat je hem laat zetten. Ik heb wel liever een tattoo die vervaagt dan eentje die heel dik uitloopt, maar daar heb je natuurlijk niet altijd zelf iets over te zeggen