poes schreef:Ik heb de Brooks in D of B, is ook wijdere pasvorm en die zijn een pak breder dan de saucony bij mij juist!
Ik heb laatst ook brooks gepast, die pasvorm zat ook goed inderdaad, maar vond ze minder lekker zitten bij de hak.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:poes schreef:Ik heb de Brooks in D of B, is ook wijdere pasvorm en die zijn een pak breder dan de saucony bij mij juist!
Ik heb laatst ook brooks gepast, die pasvorm zat ook goed inderdaad, maar vond ze minder lekker zitten bij de hak.
bij Brooks heb je bij de voorvoet dus wel die breedtematen. Handig!
)
en ik moet aan de slag met foam roller en tennisbal op de spieren die nu lastig blijven doen.
.
Dus laat mij m’n schoenen maar lekker zelf kopen, laat m’n collega wel kijken hoe ik loop als ik twijfel. Hoewel ik mezelf ook regelmatig film en analyseer.
sneller als maandag en mooie tempo’s gelopen. Hoewel ik vrees voor die 5 ik dat ik echt een slak ben volgende week
van gemiddeld 14 000 stappen per dag en 30km per week lopen en 6 dagen werken naar een week binnen zitten zonder tuin of terras of veel ruimte. Dat is mentaal even schakelen. Duimen dat de test negatief is.
Echt jaloers op jouw omgeving waar je kunt lopen hoor
Ben zo blij dat ik weer gewoon kan lopen, heb ook een leuk rondje gevonden (denk ik), dus die ga ik zondag denk ik even uitproberen.