Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Dat je zoveel geduld hebt gehad! Ik word al helemaal kriebel van het gewoon te lezen
De default mode: uiterlijk rustig en kalm en niks toe laten. En twee: ik ruk allebei hun koppen er af.
mijn blik kan vaak ook doden..

Zeker toen ze het op dezelfde manier weer in die kar ging leggen en de kassierster niet kon doortellen en ze ook nog eens ging traag doen alvorens ze afrekende want ja, mormel wilde aandacht he. Tegen die tijd wist ik niet meer of ik nu moest lachen of boos worden om de situatie.
(Het is nu al een keer of 5 achter elkaar dat ik in/aan die winkel in zo'n situatie zit dat ik denk "dit kan niet serieus zijn.."
Dus ik heb inmiddels al snel zo iets van "niet weer...." )
Hier ook pas weer ‘zo vlindertje geef jij maar de centjes aan de mevrouw van de kassa’
jong laat uiteraard een hand vol kleingeld uit dr tengels vallen waarna moeder, Vlinder plus kassajuf uitgebreid op zoek konden naar alle muntjes. Grrrrrr Magrathea schreef:idinn schreef:Oh ik had denk geroepen sjeezus ik help wel even en alles zo die kar ingeveegd daahaaaag graag gedaan
Ja same here, ik ben gewoon een heel behulpzaam mens
idinn schreef:[ [url=m/1GfJIv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat commentaar eronder

Maar ik zie wel links en rechts hoeveel tijd, energie en stress het opslokt bij ouders.
Mars schreef:Jij schrijft altijd zo leuk Ayasha ik zie het precies voor meHier ook pas weer ‘zo vlindertje geef jij maar de centjes aan de mevrouw van de kassa’
jong laat uiteraard een hand vol kleingeld uit dr tengels vallen waarna moeder, Vlinder plus kassajuf uitgebreid op zoek konden naar alle muntjes. Grrrrrr
Thx. 
Ik was "het meisje met de piercings en de tattoo's" en bovendien leerde ik haar manieren.
Tegen mij zei ze al snel braaf "mag ik er langs" als ze merkte dat ik niet zo snel aan de kant geduwd wordt en ook asjeblieft en dankjewel zaten er snel in.

Gelukkig was mijn paard net zo verbijsterd als ik en deed die niks. Met een tak langs de spijlen van de boxen rennen waardoor de paarden over de zeik gingen.
) dat ze dat lekker zelf met een bulldozer moesten doen en dat niet aan andermans paard over moesten laten. En als ze het lief vragen dat ze de code konden krijgen, dat schelden en schreeuwen niet echt indruk maakte omdat ik dat in mijn werk al dagelijks mee maakte. Uiteindelijk konden ze normaal praten... Code gegeven... zij nog geklaagd bij de staleigenaar, maar die was het met me eens
gewoon opsluiten in stal...