Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:21

Oh dat kan ook heel irritant zijn zonder kind hoor. Laatst een dame die voordat ze ging afrekenen rustig al haar boodschappen eerst inpakte. Toen stond ik ook een beetje wortel te schieten en raakte ik wat geergerd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:33

Varekaj schreef:
Dat je zoveel geduld hebt gehad! Ik word al helemaal kriebel van het gewoon te lezen :))

Ik heb momenteel door omstandigheden maar twee 'variaties' kwa emoties en geduld. :') De default mode: uiterlijk rustig en kalm en niks toe laten. En twee: ik ruk allebei hun koppen er af.

Ik heb dus geen andere keuze dan rustig blijven :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:35

Optie 2 klinkt in dit geval best gerechtvaardigd :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:36

Gezien de reactie van beide dames op mijn blik vermoed ik dat in mijn ogen te zien was dat ik dat ook aan het beargumenteren was voor mezelf. :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:37

Hahaha :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:02

Ooh verschrikkelijk :') mijn blik kan vaak ook doden.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:19

Je zou zo een poppetje aan je tas moeten hebben dat je in stilte kan onthoofden. Uiteraard met bijpassende blik en net als ze het vol in het zicht hebben :))

Of het stressmannetje van De Lijn als hij zo begint te gillen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:47

Oh ik had denk geroepen sjeezus ik help wel even en alles zo die kar ingeveegd daahaaaag graag gedaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:54

idinn schreef:
Oh ik had denk geroepen sjeezus ik help wel even en alles zo die kar ingeveegd daahaaaag graag gedaan :+

Dat idd :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:49

_O- _O-
Ik hing gewoon op m'n kar met een hand onder mijn kaak van "Sériously?!" :') Zeker toen ze het op dezelfde manier weer in die kar ging leggen en de kassierster niet kon doortellen en ze ook nog eens ging traag doen alvorens ze afrekende want ja, mormel wilde aandacht he. Tegen die tijd wist ik niet meer of ik nu moest lachen of boos worden om de situatie. :') (Het is nu al een keer of 5 achter elkaar dat ik in/aan die winkel in zo'n situatie zit dat ik denk "dit kan niet serieus zijn.." :') Dus ik heb inmiddels al snel zo iets van "niet weer...." )

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 00:44

Jij schrijft altijd zo leuk Ayasha ik zie het precies voor me :D Hier ook pas weer ‘zo vlindertje geef jij maar de centjes aan de mevrouw van de kassa’ :roll: jong laat uiteraard een hand vol kleingeld uit dr tengels vallen waarna moeder, Vlinder plus kassajuf uitgebreid op zoek konden naar alle muntjes. Grrrrrr

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 01:22

idinn schreef:

Ja same here, ik ben gewoon een heel behulpzaam mens :+

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 01:24

@Ayasha, oh boy!

Magrathea schreef:
idinn schreef:

Ja same here, ik ben gewoon een heel behulpzaam mens :+

Haha, ja in mijn hoofd wil ik zo'n dingen ook wel eens doen :+

idinn schreef:
[ [url=m/1GfJIv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat commentaar eronder :')

Hahaha, geweldig!!!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 07:21

Wie is er op Facebook nog meer getagd :+

Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 08:36

ik ben vaker getagt in de "sterf" T-shirts :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 08:59

Ayasha, heerlijk herkenbaar weer :')
Hier laatst ook een moeder met een kind dat al een croissantje half had afgekloven voor het ding uberhaupt betaald was. 'Luna kon echt niet langer wachten. Ze had zo'n honger'. Mens, geef je kind dan te vreten voor je boodschappen doet. Ik trek toch ook geen zak chips open in een winkel? :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:05

Wanneer gaan mensen hun kinderen nou een Vis noemen? :+
(Maan/Luna - Roos - Vis)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:26

ik ben nog uit de boom roos vis vuur tijd :')

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:30

Is de groep bewust kinderlozen aan het groeien? Ik heb er ondertussen best veel in mijn omgeving..

Waarom is er altijd zo een aversie tegen vrouwen die geen moeder zijn? Ik maak het zo vaak mee...onrespectvol gedrag....en waarom adorerend gepraat heel de dag door over hun koters? De meesten zijn oer vervelend, luisteren niet en moeders gedragen zich als slaafjes...

Is dit een soort van kijk mij eens wat een goede moeder ik ben? Ik ken nl ook heel veel gevallen die hun kinderen helemaal niet leuk vinden en spijt hebben ooit aan kinderen begonnen te zijn, zeggendat ze nu wel snappen waarom ik ze niet heb...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:33

Indestal: mijn ouders riepen ook altijd: 'Neem GEEN kinderen! Doe het niet!'
Ik weet niet precies wat dat over ons als hun kinderen zegt :') Maar ik zie wel links en rechts hoeveel tijd, energie en stress het opslokt bij ouders.
Daar pas ik voor.
En nu moppert mijn moeder dat ze geen kleinkinderen krijgt. Tja, daar heeft ze toch zelf voor gelobby'd? :')

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:39

Ik zie hoeveel problemen kinderen met ouders hebben....en dat zwgt okk wel war.

Waar ik moj aan erger is die aanbiddelijke praar over hun kroos in de buitenwereld, binnenshuis zal het anders zijn...

Een kennis van mij heeft er 3, zij is echt niet geschikt als moeder en het zijn ook draken geworden, worden ook geen leuke mensen straks in de maatschappij, zij is ze ook beu, aar moet er mee door...om haar hedrag goed te maken, krijgen ze dus alles! Je valt over de spullen...ze gaan er mee om alsof het vuilnis is, niks heeft waarde, geen manieren, geen leuke praat, niks....wat je zaait ga je oogsten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:02

Mars schreef:
Jij schrijft altijd zo leuk Ayasha ik zie het precies voor me :D Hier ook pas weer ‘zo vlindertje geef jij maar de centjes aan de mevrouw van de kassa’ :roll: jong laat uiteraard een hand vol kleingeld uit dr tengels vallen waarna moeder, Vlinder plus kassajuf uitgebreid op zoek konden naar alle muntjes. Grrrrrr

:D Thx.
Ooohhh dat is ook zo'n situatie... En dan kijken ze vaak ook nog naar jou als je totaal geen moeite doet om te helpen zoeken terwijl je wel de gehele situatie aan het volgen bent.. alsof je zou moeten helpen zoeken. Ik kijk dan meestal terug van "het was jouw brilliante idé..."

Cayenne; eigenlijk zou je dat eens moeten doen als zo'n koter in de buurt loopt he en dan zeggen "ja maar zij mag toch ook?" :))

Op stal kwam ook een tijdje een draak van een kind maar die was bang voor me. :') Ik was "het meisje met de piercings en de tattoo's" en bovendien leerde ik haar manieren. :') Tegen mij zei ze al snel braaf "mag ik er langs" als ze merkte dat ik niet zo snel aan de kant geduwd wordt en ook asjeblieft en dankjewel zaten er snel in. :j
Maar daarna was ik wel eng.
Vond ik prima, ze bleef uit m'n buurt. _O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:20

hahaha ik heb een keer een kind in een box opgesloten... ook voor eigen veiligheid van het kind natuurlijk O:)
Kind van een jaar of 6 met een zusje van een jaar of 8 onbeheerd op stal... ouders niet te bekennen, zaten waarschijnlijk in de kantine. rond rennen, gooien met spullen, gillen, en als klap op de vuurpijl liep die zo onder mijn paard door. Echt letterlijk er onder door tussen de voor en achterbenen onder de buik. 8)7 Gelukkig was mijn paard net zo verbijsterd als ik en deed die niks. Met een tak langs de spijlen van de boxen rennen waardoor de paarden over de zeik gingen.
Maargoed, dat jong een paar keer gewaarschuwd, lief, directief... geen effect. De stal uit gezet, kwam als een ADHD boemerang weer naar binnen sjeezen. Zusje bleef wel netjes buiten de stal.
Toen die nog een keer bijna onder een pony doorkroop die in de gang stond en dat beestje ging hangen aan de touwen... heb ik hem in een box geflikkerd en er een ketting met cijferslot slot op gehangen. Kind gillen natuurlijk }>
Tegen het zusje gezegd dat ze papa en mama maar even moest gaan halen en dat die bij mij de cijfer combinatie van het slot konden krijgen, dat ik in de bak ging rijden.
Kwartiertje later natuurlijk ouders bij de bak, hysterische type's, of ik wel goed bij mijn hoofd was %$*@!... even uitgelegd dat het voor hun addergebroed zijn eigen veiligheid was, wat die deed en dat ze óf erbij moesten blijven óf de kinderen lekker mee moesten nemen de kantine in. Als ze hem graag vertrapt wilden hebben (wat ik best begreep met zijn gedrag :') ) dat ze dat lekker zelf met een bulldozer moesten doen en dat niet aan andermans paard over moesten laten. En als ze het lief vragen dat ze de code konden krijgen, dat schelden en schreeuwen niet echt indruk maakte omdat ik dat in mijn werk al dagelijks mee maakte. Uiteindelijk konden ze normaal praten... Code gegeven... zij nog geklaagd bij de staleigenaar, maar die was het met me eens :')

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:26

_O- gewoon opsluiten in stal...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:28

O my God dat je dat durft. _O-