Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daarnaast moedig ik je wel aan om zelf ook te expirimenteren hoor! Ikwashier schreef:Wat ik zou doen, is je laten opmaken voor je gala. Geen stress en veel goedkoper. Daarnaast is bijv. goede foundation kleur vinden van drogisterij vaak wat lastiger en zelf je oogschaduw ook als je dit nooit doet. Voor je gala is het natuurlijk rete gaaf als het allemaal perfect zitdaarnaast moedig ik je wel aan om zelf ook te expirimenteren hoor!
Niniane schreef:Ikwashier schreef:Wat ik zou doen, is je laten opmaken voor je gala. Geen stress en veel goedkoper. Daarnaast is bijv. goede foundation kleur vinden van drogisterij vaak wat lastiger en zelf je oogschaduw ook als je dit nooit doet. Voor je gala is het natuurlijk rete gaaf als het allemaal perfect zitdaarnaast moedig ik je wel aan om zelf ook te expirimenteren hoor!
Dit.
Als je toch geen fan bent van make-up en het in je dagelijkse leven niet draagt, zou ik die moeite echt niet doen. Behalve dat ben je waarschijnlijk ook allesbehalve een pro of kundig met het aanbrengen van make-up. Als je er echt op zijn 110 op wilt staan voor je gala, laat jezelf inderdaad lekker in de watten leggen.

En ik heb er zelf ook 2, 1 voor de zomer en 1 voor de winter
Nightingale schreef:Bedankt voor het meedenken!
Ik wil in ieder geval (bruine) mascara, misschien oogpotlood, wenkbrauwpotlood, foundation, iets van een oogschaduwpaletje en iets voor op mijn lippen. Misschien nog concealer erbij, fixing spray en blush is iets voor later. Ik heb helaas geen makkelijke huidskleur, heb sproetjes over mijn hele gezicht en een hele bleke huid daaronder. Ik vond degene die ze in de winkel gebruikten erg mooi (Urban Decay geloof ik?), die haalde roodheid weg maar liet de sproetjes mooi doorschijnen.
U_Blingh, de reden dat ik wel voor foundation wil gaan is omdat ik het onverwacht heel tof vond staan in de winkel en ik het leuk vind om een keertje een beetje uit te pakken! En het is de bedoeling dat ik dit natuurlijk vaker kan gaan gebruiken bij gelegenheden.

velvetblack schreef:Nightingale schreef:Bedankt voor het meedenken!
Ik wil in ieder geval (bruine) mascara, misschien oogpotlood, wenkbrauwpotlood, foundation, iets van een oogschaduwpaletje en iets voor op mijn lippen. Misschien nog concealer erbij, fixing spray en blush is iets voor later. Ik heb helaas geen makkelijke huidskleur, heb sproetjes over mijn hele gezicht en een hele bleke huid daaronder. Ik vond degene die ze in de winkel gebruikten erg mooi (Urban Decay geloof ik?), die haalde roodheid weg maar liet de sproetjes mooi doorschijnen.
U_Blingh, de reden dat ik wel voor foundation wil gaan is omdat ik het onverwacht heel tof vond staan in de winkel en ik het leuk vind om een keertje een beetje uit te pakken! En het is de bedoeling dat ik dit natuurlijk vaker kan gaan gebruiken bij gelegenheden.
Waar was je geweest? Welke stad? Ivm Urban Decay, wat niet overal te koop is. Nieuwsgierig door welke collega van UD geholpen bent
[ [url=m/BxIrn9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met deze look stroll ik al een paar dagen door Wenen! Wat een prachtige stad is dat zeg!

in de grote Kruidvat winkels heb je ook revolutuon.
mirtedl schreef:Maar klopt het dan dat je geen invoer hoeft te betalen en alleen de btw? (ik koop nooit wat uit het buitenland)
Maar ik ben sws niet erg Maybelline fan dus bij mij beginnen die producten altijd al met een achterstand, Hihi..
dus dat ging even mis..