ik heb ook ruim 35 cm afgeknipt, mocht het niet doneren omdat het geverfd is geweest. Eerst vond ik het heerlijk verfrissend maar nu heb ik er spijt van
ach het groeit vanzelf weer aan! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb ook ruim 35 cm afgeknipt, mocht het niet doneren omdat het geverfd is geweest. Eerst vond ik het heerlijk verfrissend maar nu heb ik er spijt van
ach het groeit vanzelf weer aan!
alleen iets meer/andere krul, dus ook hier groeit t als kool, ik ben in een jaar tijd van kuif met matje tot haar op m'n rug gegaan. Spijt krijg ik niet want ik heb de afgelopen 2 maanden bijna continue hoofdpijn gehad. Vol en krullend haar ziet er altijd prachtig uit als het lang is maar het is niet te vergelijken met sluik stijl haar. De klitten, de kosten (kappers en shampoos) de haaruitval, en de hoofdpijn door het gewicht.. nee ik ben er best klaar mee voor nu
jij hebt sowieso zon mooi gezichtje, ik weet zeker dat kort haar je ook super staat. Wel een fototje plaatsen he! 
Marrit13 schreef:Haha, oeps SuusVind jouw haarkleur mooi!
Iemand ervaring met producten van Tarte? Voornl. oogschaduw.

)
Ben benieuwd hoe het nieuwe kapsel gaat staan!
Ik heb behoorlijke krullen van mezelf en hoe korter ik ga hoe meer krullen het er worden waardoor het zo lelijk gaat opkrullen
Sonja_vR schreef:Edit . Even gekeken , maar haarwensen kan alleen onbehandeld haar gebruiken, Haarstichting ook geverfd etc
Misschien eens meten en dan nog even wachten tot het lang genoeg is dan

Darah3 schreef:Sonja_vR schreef:Edit . Even gekeken , maar haarwensen kan alleen onbehandeld haar gebruiken, Haarstichting ook geverfd etc
Misschien eens meten en dan nog even wachten tot het lang genoeg is dan![]()
Bij Haarstichting zelfs geblondeerd.
Ik ben ook weer aan het sparen, 4,5 jaar geleden voor het eerst gedoneerd.
Gaaf!! Mooie aankopen!
Prachtig dat bos maar zal idd heel bewerkelijk zijn en zwaar.