Kimmie25501 schreef:Goed bezig Laura!
Sannens, je kan komkommer nemen? Daar zit helemaal niks in haha. Of iets van fruit, of rijstwafels etc.
Ik wil al een tijdje beginnen met meer buikspieroefeningen, maar telkens als ik dan uit school ben en bezig ben met huiswerk (of erna) kan ik me er echt niet meer toe zetten. Ik ben elke dag rond vier uur uit (meestal iets later) en met daarna nog huiswerk wordt ik erg moe. Iemand tips om wat meer energie en motivatie te krijgen?
Daarom is mijn lijstje ook niet hoe ik het wil. Ik wil enorm graag buikspieroefeningen doen, maar als ik er dan tijd voor heb, kan ik me er echt niet toe zetten. Heel raar.
O: twee boterhammen met abrikozenjam en pindakaas en een beker melk.
T: sultana en water.
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, abrikozenjam en honing, water en een bekertje thee.
T: boterham met hagelslag en water.
T: kop thee, een sandwichkoek met jam en een hopje.
T: een peer.
A: ovenschotel met prei.
T: luchtige vanillevla.
T: kop thee met misschien nog een sandwichkoek.
B: uur gefietst, paard gelongeerd.
Ik wil geen ongewenste kritiek geven of iets hoor, maar misschien ben je 's middags zo moe doordat je zoveel suikers eet? Dan kan je van die suikerdips krijgen. Daarover staat in deze link veel uitgelegd: http://www.the-bootclub.com/suikerdip.html
Misschien helpt het om eens wat te schuiven daarin? Zodat je kan uitproberen of je dan minder moe wordt?
Ik heb voor het idee even alles met suikers dikgedrukt gemaakt in je lijstje.
Dus nogmaals, geen kritiek, maar mogelijk een tip die je zou kunnen uitproberen. 
En ik heb echt geen idee wat een sandwichkoek is.