Roosch schreef:Misschien moeten we een groepje oprichten. De Anonieme Ritualsverslaafden.
I’m in... zal straks een foto maken van mijn back up voorraad!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
koenlover schreef:Wow jullie vliegen door dit topic de laatste dagen, leuk
Even een vraagje voor ervaringsdeskundige; ik hoor net dat we voor mijn schoonmoeder met Moederdag allemaal iets van de Ayurveda lijn moeten kopen . Ga ik dat met de online levering nog redden voor zaterdag? Of kan ik beter naar de winkel (is een halfuur rijden en heb deze maand toch geen budget over dus lekker shoppen wordt t toch nietanders was t antwoord makkelijk
).
koenlover schreef:Wow jullie vliegen door dit topic de laatste dagen, leuk
Even een vraagje voor ervaringsdeskundige; ik hoor net dat we voor mijn schoonmoeder met Moederdag allemaal iets van de Ayurveda lijn moeten kopen . Ga ik dat met de online levering nog redden voor zaterdag? Of kan ik beter naar de winkel (is een halfuur rijden en heb deze maand toch geen budget over dus lekker shoppen wordt t toch nietanders was t antwoord makkelijk
).
Marocje schreef:koenlover schreef:Wow jullie vliegen door dit topic de laatste dagen, leuk
).
Het is morgen maandag: die gok zou ik zeker wel wagen om te bestellen.
Marocje schreef:Oh, dat is idd wel heel erg lang. Was dit gecommuniceerd? Dat je langer op je bestelling moest wachten?